Gratis af te halen: eerste (defecte) xbox

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Tha real gamerr, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Hi guys,

Tijdens een zolder opruiming kwam ik mijn oude, originele X-box weer eens tegen die daar al staat sinds hij een jaar of 9 geleden kapot is gegaan. Ik weet niet of hij nog te repareren valt, maar in ieder geval gaf hij er in het verleden de brui aan toen hij niet meer verder dan kwam het opstartscherm en een vreemd tikkend geluid liet horen, net of er van binnen iets klem leek te zitten. Er zat overigens geen disc in. De Xbox is niet omgebouwd.

Wie interesse heeft mag de xbox kosteloos af komen halen. Er zit ook nog een controller bij (waarvan een knop een beetje vast zit maar de controller werkt wel nog) een paar demo schijfjes, doom 3 en first to fight. Dit wel zonder de originele verpakking, de schijfjes zelf zijn wel gewoon origineel.

Iemand die een beetje handig is en bijvoorbeeld een Xbox uit elkaar weet te halen kan hier nog wel wat mee denk ik. Ik kan er zelf toch niks meer mee en weggooien vind ik zonde. Dus roept u maar! Wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik woon in Eindhoven.

badeentje vindt dit leuk.
  2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Tip: Tikkend geluid en niet opstarten is waarschijnlijk een kapotte harde schijf, die vrij makkelijk zelf te vervangen is (zoals hier te zien).
    Dan moet je nog de software op een nieuwe harde schijf zien te krijgen, zal ook niet al te ingewikkeld zijn.
    Ik woon zelf niet in de buurt van Eindhoven dus ophalen is voor mijn geen optie, maar mocht je m aan het eind van de maand nog hebben wil ik m wel van je overnemen, als je wil verzenden.

3. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien ik echt twee linkerhanden heb ga ik daar mijn vingers niet aan branden :D maar wel bedankt voor de tip, appreciated :) Verzenden heb ik ook geen problemen mee alleen moet ik dan wel weten of je bereid bent de verzendkosten te dekken. Zal denk ik behoorlijk hoog zijn i.v.m. het gewicht.

4. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    €6,95 als pakket.
    €8,60 aangetekend/verzekerd tot €500,-

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Via PostNL kan geloof ik tot 10kg voor 6.95 euro

6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    online frankeren is 6,50

AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Dus dat :) geen geïnteresseerden?

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Als je m wil verzenden, wil ik m wel van je overnemen.
    Kun je me een PM sturen als dat mogelijk is?
    Ik betaal uiteraard de verzendkosten.
    Ik wil er wel 10 euro van maken voor de moeite.

9. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt een PM :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina