1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh ja dat bedoel ik ook haha
     
  2. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Het is toch ongelooflijk, die scripting van EA.

    Speel je de finale van de Daily Tournament. Sta je 1-1 de hele wedstrijd, tegenstander creëert niks en vanaf het moment dat hij een rode kaart krijgt, merk je gewoon dat JOUW spelers ontzettend slecht gaan spelen. Eindstand: 4-1 verloren :thumbs:

    Wat een bullshit.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Kreeg deze video van een vriend doorgestuurd. Voor mensen die het online lastig hebben deze FIFA, en 10 minuten tijd over hebben: kijken vanaf minuut 8!

     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 2 teams, BPL & Serie A:

    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=cryGlxPFnMrYq:FFA17PS4

    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=j7aB8GxxnMrYs:FFA17PS4

    Ik heb 20k budget en ben aan het kijken waar ik mijn teams kan verbeteren, bij mijn BPL team overweeg ik Lukaku te vervangen voor Sturridge. Wat zijn jullie ervaringen met Sturridge?

    Bij mijn Serie A team ben ik niet zo tevreden over het middenveld... wat zijn daar betaalbare alternatieven?
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Linkjes werken niet op mijn mobiel. Heb ook redelijk goedkope teams, BPL en Serie A toevallig. Vond Lukaku niet zo lekker spelen. Heb daar Remy voorin staan.

    Pjanic is echt een fijne middenvelder voor Serie A, dan is alleen wel je hele budget er doorheen...
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Allan is een goedkope optie om Strootman te vervangen. Als je geld hebt zou ik sowieso Nainggolan kopen, maar die is wel wat duurder uiteraard. Ook vind ik Asamoah van Juve een fijne speler! En wat Beltoni al zei; Pjanic.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Same here, doe ff screenies neer kwakken.

    Maar een budget serie a team moet Allan en asamoah in het team hebben. En voorin baasje Niang.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Mijn Serie A team is trouwens best wel smerig. Die durf ik hier niet eens te posten :whistle:
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    In een spoilertje dan?

    Mijne is 4-1-2-1-2 (2):
    Muriel - Niang
    Hamsik
    Asamoah - Pjanic
    Naingollan
    Alex Sandro - Koulibaly - Manolas - Florenzi
    SBC Buffon

    Binnenkort Niang vervangen voor Dybala.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was al bezig. Had het ook niet moeten zeggen.

    [​IMG]
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je schaamt je er zo erg voor dat je een heel klein plaatje post? Maar nee lekker team man (: Hoe speelt 5-2-2-1?
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zit te kloten op mijn mobiel, dit beter?

    [​IMG]

    5221 speelt wel lekker. Kan gewoon volgas gaan en je hebt altijd een vangnet. Dzeko heeft een verschrikkelijk rendement maar ik blijf het proberen. Cuadrado is in FIFA 17 beter dan ooit, geldt ook voor Sandro en Pjanic.

    2e team is 352 maar die moet ik nog even finetunen. Ben dit jaar een arme stakker bij FIFA, heb niet eens tijd gehad om me te kwalificeren voor de weekend League... :oops:
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga Allan en Asamoah uitproberen, heb ook nog Khedira gehaald. 2 van die 3 gaan het waarschijnlijk worden.

    Ik heb ook Lukaku verkocht en Sturridge gekocht, ik ben benieuwd!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Koop tif Icardi ipv dzeko. Geloof me, ga je geen spijt van krijgen. Die man is bossy.


    Edit;

    Laat maar, ga je niet redden kwa coins helaas.
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dit is mijn squad, ipv de OTW Kante heb ik nu IF Kante.
    Heb ook SIF Salah in mijn club, soms wissel ik Kante voor SBC de Rossi en Pedro voor Salah.
    Op die manier kan ik brozovic gebruiken op de RCM positie.

    [​IMG]
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wil na 1,5 week weer eens een ander team maken.Heb 4 toppers in mn hoofd,aanval met Reus,Auba,inform Dembélé en Vidal op een cm positie.Speel altijd 433(4) en wil dat graag blijven doen maar vinden jullie het niet zonde om zoveel coins uit te geven aan vleugelspelers die vooornamelijk aan de zijkant staan?Weet nog niet zeker wat ik wil,heb 760k
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb net mijn 2e team omgezet naar 4411. Pas één potje gespeeld maar ben gelijk helemaal verkocht. CF (Eriksen) op False 9 gezet, die doet het fantastisch. Ook eindelijk wingers die zich ook een beetje laten zakken waardoor het veld niet te groot is. Zoals ik al zei, slechts 1 potje gespeeld maar voor het eerst in lange tijd dat ik iemand gewoon 90 minuten zoek speelde.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Damn wat een team zeg!!

    Waarom otw kante weggedaan?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Omdat ik toen OTW Kante voor 140K had gekocht en hem voor 460K kon verkopen (de IF Kante was toen 180K), met de extra coins kon ik IF Naingollan kopen.
    Ik verwacht dat een volgende IF van Kante niet zo'n grote upgrade is en als ik die zou willen hebben dan verwacht ik een prijs van max 400K wat ik nu makkelijk kan veroorloven.
    Ik hoef verder ook geen spelers meer te kopen mits Sandro nog een IF krijgt, de rest van mijn coins bewaar ik voor de TOTS of SBC's die het waard zijn.
    Misschien dat ik ooit nog Pogba ga kopen maar vooralsnog vind ik hem veel te duur.

    Ik heb daarnaast nog redelijk wat informs die ik tzt kan verkopen (SIF Icardi 2x, TOTGS Fahrman, IF Sokratis etc) en nog 2 first owner Legends (Zanetti en Carragher).
     
  20. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    [​IMG]

    Heb nog 2.1 miljoen te besteden. In-game wissel ik Eriksen SIF erin. Ga waarschijnlijk TOTY Iniesta en TOTY Neuer halen en dan weer verder traden met de overige coins.
     

Deel Deze Pagina