1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Moet je ff op YouTube kijken. Review sif lukaku. Zag er laatst twee voorbij komen en die waren wel te spreken over hem.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hahahaha,.... wat een FIFA jaar!!! Meeste met de handel verkregen maar toch........ na TOTY Messi gekocht te hebben voor 3,2miljoen en Iniesta en Pique,...... nog coins voor drie 125k pakketten. Eerste pakketje was raak; Rooooooonaldo!!!8)

    WTF,.... blij als een kind. Zie eerst die vlag en denk nog wie is nog meer van Portugal... stempel erop en ja, kan niet missen dan!! Staan er nu 5 te koop en eentje van mij,... ruil hem in voor Suarez! :thumbs:

    Tweede en derde pakje allebei walk-outs; Di Maria (had ik al) en Chellini? (88 CV Juve).


    [edit]
    Laatste ging voor 6,4miljoen, die van heeft een 30min te gaan en staat op 6,7miljoen! Is uiteindelijk 6,7 miljoen gebleven, iig op tijd. Daarna zakte de prijs al snel naar de 6,2. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2017
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb een hekel aan zulke clickbait youtubers, het is helemaal geen geweldige pack opening als je beseft dat het hem waarschijnlijk enkele duizenden euro kost, het aardig bewerkt is zodat het lijkt alsof hij alleen maar goede packs krijgt en ik vind zijn reacties overdreven. Enkele andere bekende youtubers gaven op twitter aan al meer dan 200.000 FIFA points gebruikt te hebben en geen enkele TOTY gehad te hebben. Sommige mensen hebben net wat meer geluk met de packs maar vaak is het fifa points > geluk.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dan zou ik wel heel veel geluk hebben. Is er überhaupt bekend hoeveel er van elke kaart worden vrijgegeven? Dan is het iig enigszins te bepalen, aangezien je wel ziet hoeveel pakketten ze elke avond vrijgeven.

    Verbaasde me overigens over hoe snel die weg zijn. Sommige beginnen met 60.000 pakketten en zijn binnen 5min vertrokken!! 8)
     
  5. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    [​IMG]


    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
     
    Siemenn, Don Juan, Eetstokje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Sommige mensen barsten van het geluk,ik ben er wel klaar mee met de Weekend League,elk weekend hetzelfde gezeik dat je wel 4x het gezeik hebt dat je verbinding word verbrokeb met de servers.En het gebeurt iedereen en altijd met de Wl,kan net verschil maken voor mij tussen goud 2 of 1
     
  7. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb zelf nooit server problemen gehad(ps4) Speel alleen niet zoveel als de meeste. En met packs nooit echt geluk gehad.. Beste was Courtois en heb echt al veel packs geopend met winst online draft en dergelijke . Een heeft gewoon meer geluk als de andere met packs.
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Title update 4 incoming!

    Geen Est. date meer in het vs. scherm! Jeej jeej!

    Hey FIFA Fans,

    The fourth title update for FIFA 17 will be available on PC after the close of the current weekend league. Details on other platforms will be provided as it becomes available.

    Addressed the following in FIFA Ultimate team:
    • Displaying correct kit on the player in the kit select screen.
    • Players will no longer be able to set custom player positions in Team Management during gameplay.
    • An issue in Squad Building Challenges where switching a higher rated player with a lower rated player resulted in the overall squad rating going up.
    • Removed Est. Date, Crest and Squad Name from the FUT Champions matchup screen.
    • Changed the latency bar graphic to give more detail on connection quality.

    Addressed the following in Career Mode:
    • An issue where the current weekly wages from the budget tab do not properly reflect the actual weekly wages.

    Visual / Presentation changes:
    • Improved camera selection for slow motion goal replays.
    • Addressed EATV buffering.
    • Addressed audio balance of French commentators.
    • Gameplay commentator language for The Journey now defaults to language selected in Game Settings.

    Addressed the following in gameplay:
    • Adjusted the defensive line position for low pressure tactics.
    • Addressed an issue where a pass was made without a button press.

    Thanks to those who’ve provided feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. Throughout the course of the FIFA 17 season we’ll provide you with more information and updates if and when they become available.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  9. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Heuuuuj, voor het eerst gekwalificeerd voor de weekend league (promotie naar div 1) :)

    Nog tips voor de WL heren?
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Jawel, of je nou wint of verliest, speel nooit meer dan 5-6 potjes achter elkaar (:


    Dat is echt heel fijn, moest gister 10+ keer opnieuw een tegenstander zoeken :/
     
  11. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Drama.. Ik heb op het langst wel eens een kwartier zitten wachten totdat er eindelijk iemand wilde spelen..
     
  12. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Eindelijk komt die update er. Hopelijk gaat het nu wat soepeler met zoeken.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Als er upgrades komen veranderen dan jouw inform kaartjes mee net zoals voorgaande jaren?Heb 2 sterren in mn team,namelijk 88 Eriksen en 87 Lukaku en ze zouden best weleens een upgrade kunnen krijgen waardoor hun waarde flink stijgt hoop ik.Speel 433(4) en heb op links Hazard staan maar in 433(4) maakt volgens mij niet veel uit wie er op de vleugels staan want ze komen nauwelijks in het spel voor en scoren dus ook bijna nooit.Dacht Hazard 3 goals in 20 potjes,toch weer goud 2 gehaald.Elke week begin ik positief en hoop ik op een xtje Elite of goud 1 maar ik ben er wel achter dat ik niet zo heel goed ben ik haal week in week uit goud 2,nu een x hopen op wat leuks uit mn rewards
     
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    34 wins gehaald deze WL. Ondanks dat ik paar zogenaamde pro's tegen kwam die op elke speler een trainingskaartje had.

    Met dit team trouwens (na formatie aanpassing):
    [​IMG]
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hoe speelt inform Alba?
     
  16. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Uitstekend, zo snel dat hij alles dichtloopt en kan prima mee opkomen.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ze scoren meestal niet zoveel maar ze zijn wel degelijk belangrijk hoor. Achterlijn halen en bal voortrekken. Of naar binnen komen en verre hoek in plaatsten.

    Terugkomend op je vraag,

    Volgens mij gaat je if omhoog, als de up gelijk is aan de 1e if. En een nif wordt meestal geupped met 1 of 2 punten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Oooooo mijn god wat baal ik,zag net een 87 Mertens voor nu kopen voor maar 58k en zn goedkoopste gaat voor 660k,snik snik was net te laat
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Geloof me, hoe snel je ook bent. Je bent altijd te laat voor dat soort dingen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb eindelijk een Legend hoor!!!

    Helaas heeft hij nog geen Legend variant, daar moeten we nog even op wachten maar wat is Totti een baas zeg. Hij is inderdaad zo traag als stront en het feit dat 85 Dzeko daar voor staat is misschien niet de beste combinatie... Maar man man man wat kan die kerel schieten. Assists en goals ratios zijn om over naar huis te schrijven.

    Voor Calcio A heb ik Barzagli gekocht voor 9k, geen geld voor zo'n verdediger. Voor mijn BPL team heb ik Payet gehaald, 15k voor een 86 rated speler :eek:. Mist wel wat snelheid vergeleken met Mirallas maar kan natuurlijk een stuk meer met de bal. Nu wel weer door mijn budget heen helaas...
     

Deel Deze Pagina