Volgens mij zijn de besprekingen tussen EA en de KNVB rond, want dit las ik vanmorgen in de krant: Dus het zou goed kunnen dat dat computerspel Fifa 2004 is!
deze gaat jmmr genoeg alleen voor de PS2 online gaan xbox en GC-bezitters zullen het dus zonder moeten knn al heeft microsoft ook nog XSN *)
Nou, zoals je ook vandaag op de main kan lezen, blijkt het nog altijd niet helemaal duidelijk te zijn. Maar we gaan er van uit dat NL Competitie er wel in zal zitten. In ieder geval de 3 grote clubs.
Narg ik kan geen press release vinden waar een totale lijst in staat en heb ook nergens het bewijs gezien. Maar misschien mis ik iets, kan zomaar. Ik zoek ff wat. Kan vragen of iemand contact opneemt met EA, maar dat zal geen zoden meer aan de dijk zetten.. Edit: Hier is een nieuwsbericht van een tijdje geleden waar hetzelfde nieuws als hier ter sprake komt http://xbw.nl/index.php?show=news&id=3565 Niet waterdicht dus. Check ook deze http://xbw.nl/index.php?show=news&id=1922 Muhaha
Ja laten wel het hopen dat alle nederlandse eredevisie clubs in het spel vertegenwoordigd zijn en dat het spel xbox live ondersteund over beide heb ik een beetje m'n twijfels. Als het bijde zo ik ga ik het spel zeker kopen, als het 1 van beide is weet ik het nog niet en alle bij niet dan koop ik het spel ook niet.
Ik hoop ook dat ie op L!VE gaat.. Maar ik las in de laatste ( met Halo2 ) nederlandse xbm (in het interview met michel Cassius en Preview SSX 3 ) dat EA Waarschijnlijk wel xbl gaat ondersteunen.. Let's Hope So..
Hij zal dit jaar iig niet meer online gaan neej, of er moet ondertussen in het geheim al iets geregeld zijn tussen EA en M$.
dat ea en ms niet samen willen werken zoals het hoort liegt aan het feit dat ze een andere online strategie hebben, ik denk dat ik ergens op deze site eens gelezen heb dat ea hun spellen na een jaar offline willen halen en de nieuwe online wil, zodat spelers aangemoedigd worden elk jaar het nieuwe spel te kopen, en dat ms dit niet wil. (misschien zijn ze bang dat dit een te agressive strategie is waaraan ze klanten kunnen verliezen, want via de pc kan je met elk online spel natuurlijk zolang online als je zelf wil, desnoods maak je gewoon je eigen competitie). en dat de nederlandse competitie in fifa2004 zit zou zeker zijn, op soccergamez.nl (hopelijk is dit geen spam, het is alvast niet zo bedoelt) roepen ze in elk geval al maanden dat de nederlandse competitie erin zit, is begonnen met dat panini terug de rechten kon kopen enzo... de reden van dit alles is dat de nederlandse clubs zich verenigd hebben wat de prijs naar beneden haalt, want nu hoeft er geen licentie meer per club gekocht te worden, vroeger koste de nederlandse competitie veel meer (drie keer zoveel ofzo) dan bij voorbeeld de engelse, waardoor ea besloot (en niet onterecht) dat dit niet rendabel is. ze hebben wel bijna altijd de drie grote clubs in het spel gehouden. hopelijk zijn jullie hier iets mee. ik ga die nieuwe fifa in elk geval halen, live of niet.