1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Resident Evil 7: Biohazard

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 14 jun 2016.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb geen ervaring met VR dus kan er niet over oordelen.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die Jack uit de trailers schijnt dus
    niet dood te kunnen, je wordt in je hele playthrough door hem achtervolgt (niet non stop natuurlijk). Een beetje a la Nemesis

    Ben erg benieuw naar de recensies. Eerste impressies zijn erg positief.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ook een spoiler thread doorgelezen en het klinkt toch wel tof allemaal. Ben benieuwd duurt niet lang meer voordat we het zelf kunnen ervaren.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Impressies (spoiler-free) van 2 gasten die het spel al hebben uitgespeeld.


     
    Mallakai, Servantes en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Inhoud van season pass voor Resident Evil 7 bekend

    Details over de season pass voor Resident Evil 7: Biohazard zijn bekendgemaakt via de Steam-pagina van de horrorgame.

    In totaal krijgen houders van de season pass zeven stuks dlc. De omschrijving noemt twee volumes met "Banned Footage". Deze volumes bevatten ieder drie onderdelen. De eerste volume bevat "Nightmare", "Bedroom" en "Ethan Must Die". De tweede volume bevat "21", "Daughters" en "Jack's 55th Birthday". Het is nog onduidelijk of deze onderdelen apart worden uitgebracht of dat ze per volume gaan verschijnen.

    Als laatst wordt een extra "Story Episode" beschikbaar gesteld. Details over de inhoud hiervan zijn nog niet bekend. Alle dlc moet uitkomen voor 31 december 2017. De season pass kost in total 29,99 euro.

    Residen Evil 7: Biohazard verschijnt op 24 januari voor pc, Xbox One en PlayStation 4. Eigenaars van PlayStation VR kunnen de horrorgame in virtual reality spelen. Het gebruik van een Oculus Rift of HTC Vive met de pc-versie is vooralsnog niet mogelijk.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nice, hopelijk is ie ergens goedkoop te krijgen dan :+
     
  8. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Direct leverbaar bij yourgamezone.nl , ik heb m net besteld. Ik heb er zin aan, vooral met mijn VR bril. :cool:
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dit is totaal niks voor mij. Ik schijt nu al in mijn broek, kijkend naar de filmpjes, met mijn Sennheiser koptelefoon op. Bij horror films schrik ik mij ook altijd kapot, dus so far niks schokkends. :D
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De eerste impressies waren ERG positief.

    Nu heb ik ook een aantal negatieve impressies gelezen van mensen die het spel hebben uitgespeeld.

    1e helft van de game is schijnbaar a la RE Remake... 2e helft van de game wordt het een irritante FPS met brakke mechanics.
    Capcom kon het niet laten blijkbaar.

    Ben erg benieuwd naar de reviews.

    Als Resi fan ga ik hem sowieso meemaken. Heb RE6 meerdere malen uitgespeeld (zowel op de PS3 als op de PS4 platinum gehaald). Dus ik kan wel wat hebben. :+
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    zeer geïnteresseerd maar wacht nog even met aankoop. Heb voor Yakuza 0 gekozen
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    The last 2 hours were horrible, best way to describe it is that it was like FFXV's Chapter 13

    Hoe slecht is chapter 13 van FFXV ? :+
     
  13. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben het eens met je heb hem inmiddels uitgespeeld begin was echt goed bij far een van de beste ooit voor mij maar laatste stuk voelde rushed aan voor vragen over de game vraag ze en ik antwoord ze voor je
     
  14. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Jammer man, ik hoopte dat deze RE het licht had gezien.. Or should I say the dark..? wuahauhauhahauuahauhauhauahahauha, ok..
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Eerste review

    Pure Playstation - 9/10
    Resident Evil 7 didn't just take the series back to form, it perfected it. Sure there will be satisfying combat but not before running around for your life filled with dread. The story and plot twists were entertaining as they were interesting and all the scares that came along with it. The voice actors did a phenomenal job and so did the level designers. There was never a time where I felt safe and ready to take on the next challenge. Old schools fans of the franchise will love this outing and is a perfect opportunity for new fans to hop on board. Just don't burn the midnight oil alone
     
  16. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik wil niet zover gaan om te zeggen dat ze de formule hebben geperfectioneerd maar de game bevalt me nu tot nu toe prima.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Veel schrikmomenten gehad?
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    3e review

    Warlegend (French) - 8.5/10 (17/20) (edit: taken down, must of been posted accidentally early)
    (Google Translated and slightly tidied up) Limited supplies, heavy atmosphere, puzzles to solve, all with a difficulty dosed well. Yes, it's a good game! The first-person view is a success, the graphics are perfect, the game is fluid and optimized, global release for a multiplatform game, Capcom has successfully bet its hand: this Resident Evil is a success despite a playtime reduced to about twelve hours and a bit lighter on content than some entries. Playing through in PSVR almost makes it a second game, hopefully Capcom brings HTC Vive / Occulus Rift compatibility one day to PC, but it's clear that we have a nugget for VR in RE7. I would even go so far as to say that it is the only must-have PSVR game at the moment. The ball is in the camp of Capcom: we would love to have added content to the game, simply because by the end we were left savoring for more. We expect DLC Capcom, or to see a sequel!


    Morgen om 15:00 verloopt de review embargo. Dan krijgen we alle reviews te zien.
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Nog niet. Maar de sfeer is wel creepy en ziek.
     
  20. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag hem net al in de MediaMarkt Eindhoven liggen :eek:
     

Deel Deze Pagina