1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Nou het eerste filmpje is een feit. Allemaal wennen natuurlijk, je voelt je toch een beetje ongemakkelijk als je tegen je computer praat.

    Tips zijn welkom uiterraad of misschien heb je iets wat je graag zou willen zien?

     
    mutantemile, JGH2110, Arno24 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt er een abonnee bij. Leuk filmpje en duidelijk uitgelegd.

    Wellicht dat het filmpje nog wat krachtiger was geweest als je een voorbeeld had van vorige week bijvoorbeeld, misschien handig voor volgende keer.
     
    J HiL vindt dit leuk.
  3. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Dat ben ik ook plan voor volgende week. Had vorige week niks opgenomen. Had bijvoorbeeld een paar keer TOTY Neuer opgepikt voor 830 maar had helaas geen beelden ervan.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  4. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Heb je ook tips voor beginners met low budget
     
    J HiL vindt dit leuk.
  5. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Goede content man. Heb geabbonneerd op je kanaal. Relaxte muziek tussendoor en een babbel in een goed tempo. Prima eerste filmpje als je het mij vraagt


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    J HiL en NullMicrobe6099 vinden dit leuk.
  6. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Prima eerste filmpje hoor. Had alleen met zoveel coins voor Sif Lacazette gegaan. Kon hem zelf 2x kopen voor 390000. Helaas maar een keer gedaan. Donderdag avond ging ie voor 600000... Verkocht voor 520000 helaas..
     
    J HiL en Bidle vinden dit leuk.
  7. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ook hier weer een abbonnee erbij! :)
     
    J HiL vindt dit leuk.
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoppa, de eerste is een feit!! Goed om te zien dat je gelijk doorpakt.
    Ga ze zeker volgen en wellicht leer ik er nog wat van. :)
     
    J HiL vindt dit leuk.
  9. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Bedankt voor de subs en voor de reacties. Zal weer spoedig een nieuw filmpje plaatsen ;)
     
    NullMicrobe6099 vindt dit leuk.
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Heb vandaag IF N'zonzi en IF ben yedder (cam) gehaald. Man man man wat zijn die twee beast zeg. Nu sparen om martial te upgraden naar griezmann

    EDIT: dankzij die twee was kwalificatie voor de WL een eitje

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2017
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Aardig filmpje,maar wat ik me afvraag,hoe weet je zeker dat die van 22k naar 35k stijgt? En niet van 22k na 15k zakt?
     
  12. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat heeft hij uitgelegd in het filmpje omdat de kaarten (inform) niet in de pakketten blijven en zo minder op de markt komen na een aantal dagen / weken
     
    J HiL vindt dit leuk.
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Er zijn ook zat voorbeelden van informs die alleen maar goedkoper worden,in mijn ogen blijft met informs handelen puur geluk hebben
     
  14. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Hij geeft toch meerdere redenen waarom deze IF wel een grote kans van slagen heeft?

    Vlak na de FUT Champions rewards worden veel IF'jes voor cheaper verkocht.
    Daarnaast geeft hij aan dat het waarschijnlijk wel een veel gebruikte IF gaat worden ivm dat het vrijwel de beste RA van LaLiga is en ook nog een IF is wat mensen vaak leuk vinden. Dat betekent dat Montoya dus veel gekocht gaat worden -> wanneer hij uit packs gaat en hij wordt nog steeds gekocht, dan blijven er dus minder kaartjes op de markt -> prijzen gaan stijgen door minder aanbod (minder undercutting).

    En ja, dit zijn allemaal verwachtingen etc. Maar als je alles in het handelen 100% zeker weet, dan was het pas lekker makkelijk en risicovrij. J Hil schat dus gewoon dat de kans van winst erg groot is (laten we van mij apart 80% zeggen) en dat het daarom een goede handelsitem kan zijn. Ik geef hem dan in ieder geval geen ongelijk.
     
  15. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Deze guy heeft 15+ miljoen transfer winst enstaat in de top 100 van beste handelaars. Ik denk dat je hem wel een beetje meer credits mag geven.

    Mag ik aannemen dat je weet hoe vraag en aanbod-prijs relatiw werkt?

    Als het aanbod groter is dan de vraag dan daalt de prijs. (Eerste 2-3 dagen na release van totw) vooral in combinatie met WL rewards.

    Als het aanbod krimpt stijgt de prijs. (Weken na release van totw, wanneer speler niet meer in packs is)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    J HiL vindt dit leuk.
  16. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Bedankt @nawa en @ShadowDX ;)

    @Arno24 Het is natuurlijk niet zo dat elke investering zich uitbetaald maar over het algemeen verdien je er coins aan. Het is namelijk de truc om de juiste spelers te kiezen om te investeren. En als je al lang met FIFA aan het handelen bent begin je steeds vaker de juiste te kiezen. Natuurlijk verlies je soms op een investering, maar als je 6 keer investeert en het één keer mislukt het merk je daar weinig van.

    Investeren en handelen in fifa brengt altijd risico met zich mee, maar dat maakt het juist zo leuk. Een single player game uitspelen op easy is ook niks aan.

    Maar mocht je niet geloven in IF investeringen, ik heb net een filmpje geplaats omtrent het investeren in OTW (#reclame)

     
    Bidle en nawa vinden dit leuk.
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn toevallig nog aan millik gedacht een week of 2 terug. Destijds niet gedaan. Aangezien ik geen milli heb en voor mij het risico te groot is. Zeker aangezien het de vraag is na zo'n zware blessure hoe snel hij er weer gaat staan. Zeker met een Mertens die het niet onverdienstelijk doet.

    En de serie a heeft betere spitsten momenteel. Als je ziet dat een tif Icardi max 60/70 opbrengt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    J HiL vindt dit leuk.
  18. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Het is niet zo zeer dat je afhankelijk bent van hoe Milik speelt. Bijvoorbeeld als hij op de bank zit en eerst twee keer invalt dat zal ervoor moeten zorgen dat de prijs stijgt.

    Op dit moment zijn er meer dan 350 TIF Icardi's op de markt. En zijn prijs is 65k. Zoveel op de markt en toch vrij duur. Van OTW Milik zijn er maar 60, dus mocht de vraag naar Milik stijgen omdat hij weer terugkomt bij Napoli zal de prijs stijgen omdat er slechts een paar op de markt zijn. Als er 350 exemplaren van Milik OTW waren dan was het onmogelijk, maar hij heeft de kans om te stijgen omdat hij in tegenstelling tot Icardi niet veel beschikbaar is.
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou heb er dan toch maar een paar gekocht. Veel zullen ze toch niet gaan dalen. Spijt dat ik het niet eerder gedaan heb. Had toch bijna 10k gescheeld. Maar ja dat is het verschil tussen mij en jou. Ik verdiep me niet goed genoeg in handelen. Waardoor als ik een x ergens op gok het compleet verkeerd uitpakt hahaha.

    Laatst met de potm ibra. Had aardig wat if tripiers, en wat high rated bpl spelers. Flink op verloren.

    Ja van die icardi zijn er waarschijnlijk zoveel door die sbc's?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  20. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Juist, als ik het goed heb was er een SBC TOTW toen hij in packs was.

    POTM kan lastig zijn omdat EA echt zijn best doet om investeerders het lastig te maken.
     

Deel Deze Pagina