1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Vraag naar de oude kaart daalt, aanbod zal toenemen > Prijsdaling, lijkt mij het meest voor de hand liggend :)
     
  2. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    Als bv Kante een upgrade krijgt dan krijgt zijn IF toch wel automatisch een upgrade?
    Ik zit te twijfelen om een inverstering te doen in een IF kaart maar ben er nog niet uit welke.
    Kante, lacazet, Dembele,
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kante is 81 en zn inform 84,dus dan moet díe upgrade van plus 3krijgen voordat zn inform ook stijgt,dat zie ik niet gebeuren,idem dito voor Dembele
     
  4. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is idd waar. Dan ga ik voor lacazette denk ik. Zou dit een goeie inverstering zijn?
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Als die er 1krijgt misschien wel,maar ik denk dat Lacazett er geen 1 krijgt,
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Sterke TOTW. Twee weken geleden werd ik Elite 1 en kreeg twee van die TOTW packs. Die heb ik behouden want vorige week was het niet veel soeps. Hopelijk pack in een goede vandaag.

    Trouwens Lunar begint waarschijnlijk vrijdag dus ik zou nog niet gaan investeren vandaag en morgen.
     
  8. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    FYI

    [​IMG]
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zag het ja. Pffff hij ziet er uit als een beest. Lw had ook wel sexy geweest.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  10. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus is het verstandig een weekje voordat de upgrades in packs komen de duurdere spelers te verkopen?
     
  11. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Heb een nieuwe video gemaakt omtrent het Chinese nieuwe jaar wat voor de deur staat. Is een handig moment om te investeren, kan met groot budget maar ook met een klein budget.

     
    mutantemile, Arno24, Barbabravo en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Er blijkt nu een coin farming glitch te zijn waardoor de prijzen van goede Kaarten belachelijk hoog zijn (en ws nog meer zullen stijgen). Kijk maar naar de leaderboards voor winst deze week. Enkele youtubers hebben al een tweet eruit gegooid. FUT is zo niet leuk meer. Het lijkt weer FUT 15
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja zo is er elke x wel weer wat,van mij mogen ze die lui die het spel niet op een normale manier spelen voor het leven bannen.Voor 500k geïnvesteerd in high rated spelers en een paar informs,wanneer begint Lunar dan?Morgen of volgende week?
     
    J HiL vindt dit leuk.
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Weet niet of jullie het al hadden meekregen, niet dit weekend maar het weekend erop heeft de Weekend League vreemde teameisen. Maar wel prima om coins mee te verdienen.

     
    Arno24, NullMicrobe6099, Barbabravo en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Is dus leuk als de SBC POTM ook nog eens BPL-spelers nodig heeft :)
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is nou eens balen zeg. Heb niet zoveel coins meer momenteel. Heb alles in verschillende spelers gestoken.....

    Dan maar straks met een musa in de spits spelen hahaha


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  17. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Nadeel is alleen dat de spelers waarin je investeerd vaak niet ingewisseld worden. Niemand gaat een Kante inleveren natuurlijk.

    Vind het ook erg jammer dat ze iedereen zo beperken, maar ja dan maar coins ermee verdienen.
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Had ik zelf ook al aan gedacht ja,maar helaas zitten al mijn coins in de waarschijnlijke aankomende Sbcs.Misschien dat ik mijn Miliks verkoop zodat ik hier btje in meekan doen,met team van 150k haal ik ook wel goud3 in wl,enig idee wanneer ze met Lunar beginnen??Lees er nog niets over
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vraag is of ze überhaupt lunar gaan doen. En niet alleen het event op Fifa mobile houden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  20. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Iedereen die in BPL spelers heeft gekocht als investering moeten direct verkopen. EA toont weer eens aan een vreemd bedrijf te zijn, ze hebben besloten dat er toch geen BPL spelers nodig zijn volgend weekend. Dus de requirements zijn aangepast dus geen reden om spelers als Kante op je transferlijst te hebben, je kan ze voor ongeveer de zelfde prijs weer terug verkopen.

    Zo is traden erg lastig als EA zelfs dit soort geintjes flikt.
     

Deel Deze Pagina