Kan me voorstellen dat dit best een zware klap is voor de mensen die dit spelletje iets te serieus nemen.
Hoezo 'te serieus'? Het is de enige game die ik speel en investeren kost weinig tijd. Je koopt even 25 spelers en je wacht. En het was alles behalve een zware klap want ik heb de meeste spelers met winst verkocht of zonder verlies. Maar je kan geen rekening houden dat EA even doodleuk de requirements aanpast.
Vandaag weer eens gekeken, want het handelen blijft trekken. Zie dat onsertussen vele. hier besmet geraakt zijn.
Doordat er vorige week geen weekend League was kon ik me eindelijk een keer kwalificeren. Begon deze WL behoorlijk kut en stond na 8 potjes op 2-6. Gelukkig kon ik me daarna herpakken en sta ik na 16 potjes op 9-7. Bizar hoeveel mensen met Vardy spelen. Zou zo maar de helft van de teams kunnen zijn. Kom ik aanzetten met Dzeko.
Ik begon gister met 8-1... vandaag nog 11 wedstrijdjes gespeeld en sta nu 15-5. Niet helemaal de lijn doorgezet. Hopelijk morgen nog ergens tijd voor 3 wins
Druk weekend dus sta momenteel maar op 5-4 begon met 4-1 maar toen kreeg ik 2x de no loss glitch tegen me,helaas is dat nog niet verholpen
Ik ben 18-17 gegaan Met mezelf afgesproken om iedere keer te leaven als ik 2 doelpunten achterstond om zoveel mogelijk potten te spelen Heeft er iemand ervaring met Rooney als CAM?