1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ben erg benieuwd naar deze in ieder geval... maar wacht eerst af voordat ik naar de winkel ren.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ziet er veelbelovend uit! ..enige wat ik alleen storend en verschrikkelijk lelijk vind tijdens de gameplay beelden is alweer eens die overdone HUD. Iets wat mij ook keer op keer stoort bij Ubisoft-games (mijn excuses dat ik deze vergelijking moet maken bij deze game), je ziet nog haast niet meer de game door al die cijfertjes, menu-tjes en andere HUD-iccontjes die constant overal oplichten over het volledige scherm.

    Hopelijk kun je dit als speler helemaal naar wens tweaken (volledig uit maakt een game vaak wel heel erg lastig) want zoals ik het nu zie doet het toch wel afbreuk aan de totaalbeleving (immersion) wat gewoon zonde is bij een game die grafisch zo mooi oogt.
     
    Zifnap en fredfenster vinden dit leuk.
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog steeds day 1 voor mij. Zin in!:thumbs:
     
  4. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Sinds jaar en dag exclusief gespeeld op de Xbox one. Al een tijdje wacht ik op de juiste game om een PS4 erbij te kopen. Eindelijk is er dan een dergelijke systemseller!

    Super enthousiast over deze game. Ik hou van Open world RPG's met een goed verhaal (a la de Witcher :cool: nog even wachten!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    En Gold gegaan vandaag.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tja, qua graphics weet je vooraf al dat je goed zit bij Guerrilla Games.

    Maar als ik de previews moet geloven is het verhaal ook erg interessant en zijn de quests niet boring.

    En voelt het ook als een échte RPG.

    Natuurlijk is het nog even afwachten of spel na 5 uren blijft boeien (de pers mocht het spel maar 5 uur spelen).

    Maar als dat ze lukt gaat dit een GOTY contender worden. Had ik niet verwacht van Guerrilla Games.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Is al bevestigd dat je de hud volledig kunt aanpassen. Dus dat is mooi
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Downvoted tot hell zal m'n post worden, maar..het ziet er geinig uit. Maar.....als dit een Ubi titel was dan had ik het ook geloofd. Ik word er niet bijster warm van. Generic gameplay, pijl en boogje, sluipen, grote open wereld, beetje shit craften, robots neerhakken. Ach ja..
     
    Nol vindt dit leuk.
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [​IMG]

    Ik snap je punt.

    Maar omdat het niet uniek is, hoeft het nog niet slecht te zijn. Wat willen we dan ? Een openworld game met wandelende hennie huismans

    Ik vind het concept met robo dino's al vrij uniek.

    Als ze een wereld neerzetten met een spannend verhaal, vette quests, boeiende charachters en als het niet snel verveelt (want laten we eerlijk zeggen al die Ubi open-world games zijn vrij repetitief) dan ben ik tevreden.

    Graphics en gameplay wise zit het wel goed.
     
    Daz en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ga jij eens lekker even Unity spelen ofzo.
     
    Daz, Servantes, Xandorra en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    En game met Hennie Huisman :) Waar kan ik de collection editie bestellen ?
     
  13. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Met als badguy jacques d'ancona

    verstuurd via Tapatalk
     
    Nol, Daz, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk dat na 40 jaar games making het nagenoeg onmogelijk wordt om iets totaal nieuw te verzinnen/maken. Alles is ondertussen wel een een keer voorbij gekomen.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    [​IMG]
     
    Scorp2111, Rampage, Zumpelvelder en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Maakt mij niet gek veel uit of het een ubisoft achtige game gaat worden, denk persoonlijk van niet. Oke, de open world games van hen zijn vaak hetzelfde maar eerlijk is eerlijk, Watch_Dogs 2 was imo een ontzettend leuke game.

    Maar verder wil ik toch nog even wachten op de reviews totdat ik op aankoop overga. De eerste 4 uren schijnen fantastisch te zijn maar ben benieuwd naar de rest.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De eerste paar uur zullen vast mooi en spectaculair zijn ... maar het gaat meer om wat daarna gebeurd. Zit er voldoende afwisseling in? Dat zal moeten blijken. Dat het concept gaaf is en het er prachtig uitziet is natuurlijk mooi meegenomen.

    Zou bijna een PS4 Pro aanschaffen puur voor deze titel. Ik vind games zoals deze altijd gaaf om te spelen.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Exact!!

    De wereld ziet er echt uitstekend uit om in te verliezen. Combat ziet er ook in orde uit en ik hoop dat verhaal ook stand houd.
    Maar blijft het ook interssant? Dat is mijn vrees een beetje.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mech-dino's. Open wereld, lang geen game van Guerilla. De beelden zien er in ieder geval goed uit. Grafisch in orde, al zijn de gezichtsanimaties wat minder. Even afwachten hoe repetitief de game is.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Het is ongetwijfeld met de quests en het verhaal wel dik in orde, ze hebben niet voor niets iemand aangenomen die een grote rol heeft gehad in het maken van de quests voor Fallout :)
     

Deel Deze Pagina