Ik schreeuw van de daken dat deze game geweldig is. Echter de eerste dlc banned footage vol 1 is maar fucked up. Alleen Bedroom is wel leuk maar toch veel minder als Happy Birthday. Meh Nu maar hopen dat de rest van de season pass wel leuk is.
De eerste DLC is een beetje teleurstellend helaas... De escape room is wel leuk maar de horde mode + ethan must die valt erg tegen. Jammer!
Las op NEOgaf juist dat die DLC erg goed was. Ben benieuwd... Heb het spel nog niet uitgespeeld. Maar ik denk dat ik die season pass uiteindelijk wel ga halen.
Bied ik €38,- voor de jouwe Ik twijfel nog of is dat onzin? Gewoon doen?! Hou wel van Outlast en de demo vond ik ook gaaf. Is ie goed eng?
Gisteravond de game uitgespeeld en vond hem eigenlijk wel tof. De ervaring in Resi met vr is echt zo veel beter met een vr dan naar een beeldscherm staren. Qua verhaal vond ik het spel goed, ook de personages vond ik zeer goed. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sleep dan de tv naar het kleinste kamertje van het huis, zodat je in ieder geval comfortabel op je porseleinen troon kunt zitten
Uitgespeeld. Awesome game maar wtf @ het laatste stuk... Spoiler het schip vond ik nog wel cool maar vanaf de mijn werd het whack.. eindbattle was euhm.. wat was de eindbattle? Het rennen naar Eveline of die oma op het laatst? Heb er iig 0,0 moeite voor hoeven doen. Speelde op normal