1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan idd gewoon nog inloggen bij de companion app dus kan wel handelen enzo maar kan niet op console,waar moet ik smeken dan?
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Xbox klantenservice

    Al geef ik je weinig kans.. Een perma ban is meestal een laatste optie voor Microsoft.
    Vaak gaan daar een of meerdere tijdelijke bans aan vooraf en betekend een permaban gewoon dat iemand enorm eigenwijs/koppig is geweest en niets geleerd heeft van eerdere bans.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Helemaal mee eens. Snap het niet zo goed, het is een spelletje. Als mensen, vaak kinderen, tijd gaan rekken en het spel laat dat toe, dan heb je het daarmee te doen. Op het moment dat je zo gefrustreerd bent, stop dan gewoon.
    Leuk; als je kind aan het spelen is conform de regels van het spel of dat nu als sportief of niet sportief wordt gezien en dan krijgt die van één of andere gefrustreerde speler die niet tegen zijn verlies kan dergelijke berichten.

    Ik denk ook het een lastig verhaal voor je gaat worden, mede aangezien dit niet de eerste keer is en je er niks van geleerd hebt. Zonde,.....
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben het niet met jullie eens maar dat is een andere discussie,mijn opties zijn dus klantenservice bellen of nieuw account aanmaken en weer op 0beginnen met fifa?Maar waarom kan ik nog wel op de app dan?
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Spijtig om te lezen, hoop dan ook dat je geband blijft. Succes ermee.
     
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Nieuw MS account maken betekent ook dat je geen Xbox Live Gold hebt op dat account....
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Kan niet geloven dat je in 1 keer een microsoft ban gaat krijgen voor dit. Zal wel meer aan de hand zijn.
    Heb altijd medelijden met dit soort gefrustreerde spelers. Als ik merk dat iemand zo is, ga ik er extra voor zitten om hem in te maken en wat tijd te rekken :whistle:
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Enig idee of je ook de reden kan zien van je ban?

    Toevallig heb ik er ook net 1 te pakken, voor een dag.....

    Heb iemand een prick genoemd, nadat hij aan het rond tikken en tijd rekken was. En dat was nadat ik van hem een berichtje kreeg....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  9. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    LOL.. dat dus idd..
    Een keer een dab tussendoor.. Ook leuk. :+

    Of mensen die vooraf een berichtje sturen met de tekst: i'm in the final.. Please let me win..
    Die gaan er gegarandeerd met een nulletje of 6 af :p
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Is de handel nog steeds alive? Heb nu een team van ong 200k, maar heb best veel lol gehad in IF handelen in het begin. Merkte dat ik ook beste wel snel aan coins kwam.
     
  11. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Zou een PlayStation 4 kopen. Denk enige optie ;)! Of had je daar ook een ban ;)?
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja hoor, gewoon handelen. Kan tot het einde. De grootste mogelijkheden zijn wel geweest, maar nog genoeg om coins te verdienen. :)
     
  13. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Als het niet de eerste keer is, dan ben ik het wel eens met de rest.
    Maar welke app bedoel je? Die van fifa of van xbox? Als ik denk wat je bedoelt (fifa), dan komt dat omdat je gegevens van UT op je EA account staat en niet op je microsoft account. Het is dus een apart iets. Als je geband wordt door microsoft, dan doet je xbox account het dus niet meer, maar wel je EA account.

    Je zou zoals eerder gezegd idd een heel nieuw account moeten maken + gold kopen. Je zou dan ook kunnen proberen om je coins over te zetten, maar daar zit ook weer een lichte risico in, dacht ik. Eigenlijk mag dat volgens mij dus ook niet en dan word je EA Account geband of je coins afgenomen.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2017
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Beetje slappe hap van de meesten hier. Beetje vuur en gif bij een game hoort er bij toch? Een simpele "pussy" "noob" of "prick" moet kunnen, lijkt me. Zolang je maar niet gaat bedreigen en vervelende ziektes of andere verwenzingen gaat strooien.

    Iemand hopen dat ie geband blijft is ook lichtelijk triest... de meesten weten niet eens wat die Arno gestuurd heeft, ondanks het waarschijnlijk niet de eerste keer was.
     
    Arno24 vindt dit leuk.
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Arno heeft sowieso eerdere bans gekregen. Perma ban gaan eerst waarschuwingen aan vooraf van een dag en daarna een week ofzo.

    Het meest lompe vind ik nog wel de reden van je messages: tijdrekken.

    Heb je ooit wel eens een voetbalwedstrijd gezien? Heb je enig idee wat Mourinho zijn tactiek is? Hoe Leicester kampioen is geworden? Atletico Madrid zou het liefst zelfs de wedstrijd stoppen bij een 1-0 voorsprong.

    Het hoort bij voetbal en dus ook bij fifa. Mocht je dat niet leuk vinden dan moet je niet online gaan spelen. Alhoewel zelfs de AI gaat je nog lopen fucken trouwens.
     
  16. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    @Arno24 nu eerlijk, wat heb je allemaal gestuurd |:- als je achteraf kijkt vind je het dan terrecht of niet? Ik geloof niet dat je om zoiets een permanent ban krijgt.
    Wel zuur voor je!
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb inderdaad eerdere bans gekregen voor ergere dingen waardoor ik op mn woorden probeer te passen en stuur soms alleen pussy of fucking pussy.En het is inderdaad maar een spelletje maar mensen die bij een 1-0 voorsprong de hele wedstrijd de bal gaan rondtikken verneuken het in mijn optiek meer dan iemand die eens pussy zegt.Xbox klantenservice gebeld maar hun zeggen dat ze alleen problemen kunnen oplossen met de Xbox zelf en niet met blokkeringen etc dus denk inderdaad dat ik mijn 1,5miljoen kwijt ben.Verder zou ik ook niet weten wat ik moet doen
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Effe serieus.. Iemand uit de tent lokken met tijdrekken / rondtikken is toch net zo goed vuur en gif..
    Je probeert iemand tenslotte te irriteren..
    Dit geeft iemand anders nog geen vrijbrief om hem voor kutje, onbenul of klojo uit te maken.

    Dat laatste weegt voor MS denk ik zwaarder dan het onsportieve spel van de tegenstander.

    @Arno24
    Je laatste kans zit hier denk ik: https://forums.xbox.com/en-US/forum..._b5258776-f8ae-4ffb-9361-7b9bddbabb54/Account
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar is dit iets van de laatste jaren? Dat je 1 x iets stuurt en daar meteen een ban voor krijgt van een dag? Ook sneu ben je dan in mijn ogen om zoiets te gaan reporten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Is je goed recht om dat lichtelijk triest te vinden. Echter iemand die nu, zoals die zelf aangeeft, gaat lopen slijmen om zo weer actief te kunnen worden. Om vervolgens gewoon weer door te gaan met dergelijke berichten te sturen,.... . Dergelijke personen horen wat mij betreft niet online. Zeker gezien het niet de eerste keer is en hij dus aangeeft het er niet mee eens te zijn.
    Dat jij vind dat het erbij hoort dat is jouw mening. Zelf vind ik dat onderling tussen vrienden ook kunnen. Helaas is niet iedereen hier van gediend en zeker niet jonge kinderen die even leuk denken te gaan voetballen. Echter onze meningen zijn niet zo relevant, aangezien we de regels van Microsoft hebben te accepteren of niet.



    Het spelletje is het spelletje en daarin is het mogelijk om tijd te rekken. Dat is nu eenmaal zo. Dat jij dat als vervelend ervaart is je goed recht. Ik vind het ook irritant als mensen de bus gaan parkeren. Echter weet je niet wie er aan de andere kant aan het spelen is. Deze mensen voelen zich dus blijkbaar beledigd door jouw berichten. Je weet dat die kans er is. Zeker gezien je eerdere bans, waarom dan toch zoiets sturen. Daar zit totaal geen rendement in.
    Zonde dat je dit niet inziet en je het blijkbaar niet wil snappen.






    Uiteraard niet, waarschijnlijk ben je al vaker gerapporteerd,.... dan wel terecht of onterecht. Dus zijn ze uiteindelijk gaan kijken en vonden ze het reden genoeg voor een ban.

    Zelf krijg ik vaak zat vervelende berichten zeker de laatste tijd. Mensen die coins willen ed. omdat ik in de top 100 sta. Als ik dan beleefd reageer is het soms bijzonder wat je naar je hoofd terug geslingerd krijgt. Dan nog rapporteer ik niemand, mensen moeten zelf maar uitvinden of het handig was. Echter de rapportage functie is er en dan zullen mensen daar gebruik van maken.
    De één kan ook beter tegen wat "krachtigere" taal en vloeken dan een ander.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2017
    mutantemile vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina