1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het enige wat een beetje in de buurt komt zijn traits, sommige spitsen hebben "tries to beat defensive line".
    Met deze trait hebben ze goede looplijnen (indien high attacking workrate) en proberen ze altijd de ruimte op te zoeken (daarom is Martial ook zo OP).
    Een speler zoals Immobile is hierdoor zeer bruikbaar en zou ik de voorkeur geven boven Icardi.

    Hier een lijst van spelers met deze trait: https://www.futbin.com/17/players?page=1&trait_name=Tries To Beat Defensive Line
     
    Don Juan en Barbabravo vinden dit leuk.
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben achteraf inderdaad erg dom geweest om zoiets na mensen te sturen,fuck off pussy is inderdaad het enige wat ik heb gestuurd.Feit dat jullie me willen helpen stel ik erg op prijs,maar heeft iemand het exacte emailadres waar ik heen kan mailen?Had gewoon verwacht dat ik een laatste waarschuwing zou krijgen,toen ik vanochtend aanmelde kwam het als een donderslag bij heldere hemel
     
  3. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Volgens mij heeft Positioning er ook wat mee te maken. Ik ben er alleen niet zeker van.
     
  4. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Vision?
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet iemand het emailadres van Microsoft Nederland?en moet ik in mijn mail ook mijn gamersnaam vermelden of is mijn emailadres van Mircosoft voldoende?
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zou zeggen, kijk even verder op dit forum. In de xbox live problemen hoek oid. Aangezien dit niet een Fifa ding is. Maar een beslissing van ms. Er zijn vast meer mensen die dit probleem ooit hebben gehad.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Voor de geïnteresseerden hierbij mijn 2 teams waar ik momenteel mee speel:

    [​IMG]

    [​IMG]


    Vooral MotM Son is echt een fraude kaartje.
    Scoort vanuit alle hoeken en standpunten.
    Ik heb met hem nu 12 gespeeld, 13 gescoord.

    Zelfde geldt eigenlijk ook voor Icardi TIF.
    63 gespeeld, 65 gescoord.
    En dat voor een kaartje van net 50k. :+
     
    mutantemile, Don Juan en Barbabravo vinden dit leuk.
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Daar staat helaas niets wat mij verder kan helpen,iemand zei gisteren dat ik de Nederlandse Microsoft moet mailen maar kan hun emailadres nergens vinden.Heb alleen hun emailadres nodig dan mogen jullie het weer lekker over FIFA hebben
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Mooie teams hoor!

    Hmmm misschien ga ik ook Icardi halen, of Higuain. Heb nu lang genoeg met 85 Dzeko gespeeld en hij komt voetballend te kort en is te weinig voorin te vinden....

    In mijn BPL team staat IF Giroud en die doet het helaas wat minder dan Dzeko, al heb ik nog niet zoveel met hem gespeeld.

    Wil eigenlijk gewoon een fijne spits om de CF's te ondersteunen. Hamsik en Eriksen zijn toch een beetje de steunpilaren van mijn teams.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Serieus koop tif Icardi. Als je de coins hebt moet je het echt doen. 50k is een koopje. Klinische spits, doet wat hij moet doen. Had daarvoor eerst legend Suker lopen maar die heeft Icardi makkelijk vervangen.

    Helaas alleen voor Icardi zit hij (voorlopig) nu ook op de bank. Otw Higgy krijgt nu het vertrouwen ;)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vrees dat hij net buiten mijn budget loopt. Of ik moet voor mijn tweede team een budget spits gebruiken. Weet sowieso nog niet wie IF Giroud moet vervangen, of dat ik hem nog een kans geef. Heb momenteel slechts 3k aan coins, rest is in mijn team geïnvesteerd. Heb dit jaar ook niets aan handelen gedaan dus helaas geen royaal budget...
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Wacht ff wat de vereisten zijn voor de potm morgen. Kan je Giroud misschien wel lekker verkopen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    @Arno24... Spijtig jongen, maar ik ben het wel met de overgrote meerderheid eens dat je, zeker na meerdere eerdere bans en waarschuwingen, nu niet echt meer veel credits hebt... Succes er mee

    Afgelopen dagen flink mijn team omgegooid. Gelukkig net voor de crash een en ander verkocht en tegen alle verwachtingen in OTW pogba uit 1 van de 2 summer otw sbc;s gekregen. Speelt heerlijk, vooral ADP, wat een finesse en snelheid zit daar in... En ja.. Bronze bench rated :cool:

    [​IMG]
     
    Bidle en Don Juan vinden dit leuk.
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn lucky fucker!! Is hij untradable? Anders misschien wel verkopen. Kan je flink wat voor vangen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja untradable! Maar by far mijn beste pull dit jaar.. kostte me ~50k :+

    Gaat ook niet meer uit het team, had pogba nog niet gebruikt, Maar had dat al veel eerder moeten doen
     
    Bidle en Don Juan vinden dit leuk.
  16. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Jezus, die POTM Dele Alli doen ze echt voor niks weg.

    Voor niks geinvesteerd in IF Shawcross :mad:
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Nais hoor. Ik heb het een paar x geprobeerd maar helaas geen pogba. Wel een higgy en Pjanic tradeble. Kante untradable.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha ik heb hetzelfde gedaan.. Shawcross en Trippier! Zijn er geen IF's nodig |:-! Sowieso wel halen die Alli, ik vind zijn normale kaart echt wel ok! Had ook wat normale Vorm's gehaald. Gaan nu allemaal voor 2k weg. Mocht ook wel iets van winst maken want na al die OTW sbc's zonder iets goed te krijgen stond ik maar laag in coins.
     
  19. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Om half 1 vandaag 30 stuks giroud gekocht voor 2100 muntjes. Een half uur later ging alles weg voor 4k.

    Heerlijke quickflips
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat zijn idd de fijne deals. Zo heb ik in het begin heel veel Turan's gekocht en verkocht. Zag laatst dat ik al iets van 750 uur in het spel heb zitten en volgens mij zit daar de app niet eens bij..... dus ben aan het minderen. 8)
     
    CrazY vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina