1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik begin trouwens wel te merken en af te vragen of de Xbox One voor mij nog wel zin heeft. Ik kocht hem eerst door die backwards compatible optie en dacht dat ik de meeste exclusives nog wel leuk zou vinden. In de begin tijden van de Xbox 360 vond ik Halo en Gears of War nog tof, maar tegenwoordig vind ik die pure shooters echt niks meer. Racen heb ik nooit wat mee gehad en dan valt Forza Horizon ook af. Dan blijft er helaas ook niet veel over en om nou alleen maar Xbox 360 games te spelen op de Xbox One is ook een beetje zonde.

    Ik mis gewoon de titels zoals een Uncharted of The Last Of Us of een Until Dawn wat de PS4 heeft op een Xbox One=(
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die zijn er niet echt nee. Heb zelf nog beide consoles (speel voornamelijk op de xb1) en wacht ook vooral op de PlayStation exclusives :)
     
  3. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Zo doe ik het ook.
    Heb ook een veel grotere vrienden groep op de X1
    Multieplayer speel ik nooit op de Playstation

    verstuurd via Tapatalk
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik kreeg vanmiddag een melding van MS dat iemand ingelogd was met mijn account , ww gelijk veranderd maar nu kan ik mezelf niet aanmelden op de One :mad:

    andere account wat op de One staat doet het wel gewoon.

    her en der mijn ww aangepast , Hotmail / MS store / smartglass app maar hoe zorg ik nou dat ik weer gewoon met mijn account kan aanmelden ?

    ik las iets van 48 uur wachten of account verwijderen en nieuwe aanmaken maar wat ben ik dan kwijt

    Edit: sorry verkeerde topic, heb hem inmiddels al bij 'Xbox Live problemen' geplaatst , deze post mag een mod verwijderen.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2017
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Laat maar, de externe HDD werd blijkbaar niet aangeslingerd. :+
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2017
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Weet iemand toevallig hoe lang de garantie geldt op een Elite controller? Ik heb hem nu 1 jaar en 1 maand, en vandaag is de linkerbumper kapot gegaan. Ik vind dit persoonlijk vrij snel voor een controller die best prijzig is.
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Grappig,
    Mijn linkserbumper was van de week ook stuk.
    Microsoft geeft 1 jaar Garantie maar wettelijk heb je nog een jaar van de winkel waar je het gekocht hebt.

    verstuurd via Tapatalk
     
    Santino vindt dit leuk.
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Even een vraag,
    Vanmiddag nog op de one gespeeld en vanaf net wil ik hem aanzetten maakt wel het aan geluid maar gelijk valt die ook weer uit alles geprobeerd hard reset voeding in en uitgetrokken. Op site van xbox gekeken al voeding is in orde. knipperd niks. Kabels gecontroleerd. Maar niks helpt.

    Groetjes Robin
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb je geen mogelijkheid om de voeding van iemand te lenen? Dan kun je dat in ieder geval uitsluiten. Anders even melding maken bij Microsoft voor reparatie.
     
  10. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb er twee dus heb de voeding van de andere eral aan gehad. Bleef het zelfde.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Laat een nachtje het stroom eraf en probeer het dan nog 's, maar het lijkt er op dat er een hardwarematig probleem is. Ook al je HDMI-kabel nagekeken toch?
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Heb de Xbox One vandaag toch maar verkocht. Voor mij zijn er gewoon geen exclusieve titels meer die ik interessant vind, maar op de PS4 juist weer wel. Vandaar dat ik toch weer terug ga naar de PS4 en gewoon mijn Xbox 360 hou voor sommige titels die ik nog wil spelen (zoals Mass Effect, Bioshock en Fallout 3/NV.

    Ik wacht wel weer wat de Scorpio gaat bieden, maar Microsoft zou voor mij persoonlijk echt veel meer exclusives moeten hebben om het voor mij weer interessant te maken.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dit.

    Crackdown had er allang moeten zijn en de Exclusives die uitkwamen waren voor mij of niet interessant of maar voor een zeer korte duur leuk.


    Ik ga geen console houden alleen maar voor Forza Horizon. ;-)

    Hoop wel dat de Scorpio wat nieuw leven kan inblazen in Microsoft want man of man wat staan zij stil op dit moment qua Gaming.

    Het enige wat ze releasen is continu een ander bundel of de zoveelste controller.
     
    SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Xbox heeft de Gwent closed beta :D iets dat die stomme Sony niet heeft met hun anti crossplay gezeik :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Niet zeiken en door gamen"

    :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    In de begin tijden van de Xbox 360 vond ik games zoals Halo en Gears of War super tof, maar toen zat ik nog in een tijd dat ik shooters helemaal vet vond. Tegenwoordig vind ik dat echt niks meer en hou ik meer van echte verhalende games of rpg's. Dan zit je bij Sony toch wel iets beter qua verhalende games.

    Daarbij speelde er alleen nog maar Xbox 360 games op de Xbox One en dat vond ik ook zonde:+. Dus vandaar dat ik hem toch maar verkocht heb. Ik heb altijd mijn Xbox 360 nog voor die paar top titels die ik wilde spelen (zoals nu met de Mass Effect serie:cool:)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Even vraagje voor mensen met een Elite controller: Zit bij jullie ook die rechter stick los,ik bedoel dus dat bolletje zeg maar waar de stick aan vast zit,ik kan die op en neer bewegen,dat gaat bij die linker niet.
    Heb ongeveer 4 maanden geleden een nieuwe gekregen omdat de RB button kapot was,ben bang dat ik hem weer kan opsturen.

    Edit:Lees op reddit dat meerdere dit probleem hebben,en bedenk mij net dat de garantie ook al voorbij is,ook lekker.=(
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2017
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Beam broadcasting werkt echt soepel. Jammer dat de website niet helemaal lekker loopt waardoor ik m'n username niet kan aanpassen. Microsoft heeft me nu Rivanov407 toegewezen, maar die wil ik niet. :+
     
  19. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat heb ik ook bij mijn rechter stick.
    (En dit heb ik met meerdere controllers gehad. Ook met Xbox 360 controllers)
    Alleen merk ik niet dat dit heel erg nadelige gevolgen heeft.
    Het enige nadeel is als je de controller onderste boven hebt de stick naar beneden 'valt'.
    De stick bleef het bij mij altijd doen.
     
    locoboy vindt dit leuk.
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Je hebt gewoon 2 jaar garantie.
    1 jaar van MS en het 2de jaar van de winkel waar je hem gekocht hebt.

    verstuurd via Tapatalk
     

Deel Deze Pagina