Ghost recon, cat and mouse game type

Discussie in 'Algemeen' gestart door TeT NL, 15 aug 2003.

1. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    op # 27 in je dossier staat cat and mouse game type.
    Om deze te kunnen spelen moet je eerst castle spelen, firefight op elite, nu komt mijn vraag: (using only a sniper). Is dit 1 sniper of alleen snipers?:confused:

2. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
  3. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, wie heeft deze soort quick mission gespeeld en wat is het best tactiek?

4. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    je kiest bijvoorbeeld de m98 met granaten en dan zoek je een goed plekje om te liggen uit, heb je dat gevonden dan gooi je een granaat en dan even wachten en dan komen de ventjes van zelf en dan kan je ze rustig neerschieten(je kan ook de silenced sniper gebruiken zodat ze bijna niet weten waar je bent maar gebruik je die dan wel headshots want het kost iets van 5/6 schoten in het gewone lichaam met dat ding) zo heb ik siege ook ge-unlocked gewoon een goede plek zoeken granaatje gooien dan komen ze wel komen ze na een tijdje niet meer dan zoek je een nieuwe plek en daar ga je weer

5. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, dus het is niet echt moeilijk? alleen een beetje uitvogelen hoe je het aan moet pakken, thx.

6. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan het is gelukt. eigenlijk wel simpel met een beetje saven erbij natuurlijk, maar nu heb ik cat and mouse open gespeeld.
    Maar als ik de gebruiks aanwijzing van gr moet geloven is deze gamemode voor online.

Wie heeft deze mode weleens gespeeld?

7. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    thxs for the tip DP!

8. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem wel eens gespeeld d8 ik. dan begin je met een wapen naar keuze en de eerste die iemand killt word the mouse. dan krijg je een vlam rond je voeten en alleen een pistol. kill je de mouse dan word jij hem wie de meeste kills heeft als mouse is de winnaar.

9. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb overal gezocht bij multiplayer maar waar kan je cat and mouse spelen dan?
    Online?

10. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    online jah bij solo

11. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    top, en wat is het leukste om online te spelen volgens jullie?

12. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind bij team siege het leukst dat vind ik ook overall het leukst maar bij solo vind ik sharpshooter ook wel leuk

13. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is siege precies dan?
    en wat is de beste techniek?

14. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    siege is zoals de naam het al zegt: belegeren.
    1 team moet de basis(vierkant aangeduid met vlammen) bewaken en zorgen dat er niemand van het aanvallende team inkomt. bij het andere team lijkt het me duidelijk wat die moeten doen.

de beste techniek is bij elke map verschillend. als je gewoon speelt is er weinig techniek want iedereen doet zijn eigenwill maar kom je in een clan terecht dan ga je afspreken wie waar naar toe gaat enz.

Laatst bewerkt: 23 aug 2003

Deel Deze Pagina