1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet OTW depay nu kopen voor 40K morgen verkoop je hem voor 60/75K.
    Ik zou er 2 kopen de 1 verkoop je morgen vlak voor de wedstrijd en de ander bewaar je tot hij een IF krijgt, mocht hij een IF krijgen dan verwacht ik dat zn rating 84/85
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hij speelt morgen niet eens.. dus hoezo zou zn waarde dan stijgen? :whistle:
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij wilt graag z'n otw' kwijt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja iets anders kan het niet zijn..
    heb mn formatie eens omgegooid naar 3-5-2, dus wat coins uitgegeven aan andere spelers. Had nog wat over dus maar een Sané OTW gekocht. Mijn gevoel zegt dat die gast gaat shinen aankomende periode :cool:

    Iedereen is hyped met vardy op fut. Ik heb hem net verkocht. Krijg de bal er met 1 op 1 (wat ik vaak had met hem) er 9 vd 10 keer niet in. Nu met Rashford en Musa in de spits.
     
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Daarnaast als Depay zou mogen spelen (wat dus helemaal niet kan), dan zou hij een MOTM kaartje krijgen. En laten die nou net niet werken voor OTW kaartjes...
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mocht iemand nog een cheap bpl spits willen, Rémy is een aanrader


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Dit wordt mijn team. Alleen nog ff mArtial en smalling er in knallen;

    [​IMG]
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Waarom is IF Carrasco 84 zo verschrikkelijk duur. Ik heb hem ooit voor 67 k gekocht, nu gaat ie voor 120 k weg.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Heb je de vereisten voor volgende week gezien van de wl? Heb je daar je antwoord. ;)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  9. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Mag wel zo zijn maar al kijk je naar de markt weet de meerderheid het niet. Hierdoor 40K per OTW draxler gemaakt omdat hij na zijn champions league goal van 120K naar 165K ging. Geheel ongelijk heeft hij dus niet.

    Ligt niet aan de WL van volgende week. Is op dit moment de goedkoopste manier om atletico madrid in SBC suarez te voltooien.

    Mensen verwachten ook een upgrade van carrasco. Als dit zo is kan je ook IF torres gebruiken voor de SBC. Hierdoor is IF torres al 27K. Heb 15 gekocht voor 17K vorige week.
     
    Don Juan en Hardshock vinden dit leuk.
  10. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    Alle OTW kaarten stijgen op de wedstrijd dag, een beetje dom maar dacht dat depay zou spelen |:-
    Hoe zit het met de upgrades, Als icardi van 82 naar 84 zou gaan, gaan de informs dan ook +2 omhoog?
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Afgelopen weekend voor het eerst meegedaan met de weekend league. Wanneer kunnen we de rewards verwachten vandaag? En kunnen deze morgen ook nog opgeëist worden?
     
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Vandaag vanaf 19.00 uur staan ze ingame (dus niet op de companion app of webapp) voor je klaar.
    Neem aan dat ze morgen ook nog te claimen zijn. Ik ben echter altijd zo greedy dat ik ze direct claim. :+
     
    a3aan77 vindt dit leuk.
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha, ik ben dus momenteel net zo greedy als dat jij ben. Maar ik heb vanavond geen tijd om de Xbox aan te knallen, en morgen wordt dat op zijn vroegst pas rond 18:00 in de avond. Vandaar mijn vraag of ze gewoon blijven staan of dat je binnen een bepaalde tijd moet toehappen...
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zijn genoeg mensen die bv wachten op een betere totw. Dus die laten het meer dan een week staan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dat is ook waar ook.
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zal die IF 86 Carrasco dan nog wel dalen, komende tijd? Hij gaat nu voor 198k.. ik heb zelf maar 44k
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dit is mijn weekend league team voor aankomend weekend, hopelijk heb ik dit weekend meer tijd om te spelen.
    De afgelopen keren moeten kwalificeren via de knock out cup en dat is over het algemeen meer "sweat" dan de WL zelf.

    Dit is niet mijn main team en wilde eens 5ATB proberen met een opkomende RWB/LWB aangezien de CDM, LB en RB in een 4 mans verdediging denken dat ze spits zijn
    (speelde eerste 4-1-2-1-2 maar de CDM was vaker bij het doel van de tegenstander te vinden dan bij mijn eigen doel, de 5-2-1-2 lost dat probleem op).

    De wedstrijden gaan tot nu toe wel goed, geen doelpunten tegen en gemiddeld 15+ kansen per wedstrijd (en 4 of meer doelpunten).
    Die Amartey van 74 is belachelijk goed, hij speelt als een Legend met een sentinel kaart en dat voor maar 45K (hij is nu 100K +).
    Verder twijfel ik nog of ik Nainggolan of Brozovic als sub ga gebruiken, ben nog niet overtuigd in de kwaliteiten van Pogba als CAM.
    Lloris staat op doel btw.

    [​IMG]
     
  18. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Best team.. ik ga sinds ik 3-5-2 speel echt lekker. Had veel eerder moeten switchen naar zo'n formatie!
    Krijg nu veel meer kansen, en win ook steeds doordat ik simpelweg meer scoor. :cool:
     
  19. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    IF dembele verkocht voor 174k BIN en terug gekocht voor 130k LOL. UPGRADE INCOMING


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hoe weten jullie zo wat de nieuwe sbc wordt met de bijbehorende eisen? Sommigen lijken dit al ver van te voren te weten.
    Misschien een domme vraag, maar ik volg dat niet echt!
    En heeft iemand een tip voor nog een zeer goede cvm? Heb kante al en coquilin, maar die laatste is matig
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2017

Deel Deze Pagina