1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ga voor Gueye, deze speler heeft een +6 upgrade gekregen van 76 naar 82. Zijn stats zijn verbeterd en hij heeft M/H workrates.

    En wat betreft de SBC's, ik kan nu al zeggen dat er een Bundesliga en Serie A SBC aankomt. Zeker na de La Liga SBC, ik heb daardoor al de nodige zilveren spelers ingekocht die zeker duur gaan worden (verwacht max bin 10K).

    Daarnaast komen er nog SBC voor de nieuwe Legends, een beetje googlen doet leren dat ze allemaal bij kleine clubs begonnen zijn dus dat zijn ook goede spelers om in te kopen.

    Ik had 5x OTW Mané gekocht tijdens de crash voor 500K, uiteindelijk per stuk verkocht voor 400K. :)
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Maar stel bundesliga.. wat voorn zilveren spelers koop je nu al dan?
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Aangezien er veel meer gouden en bronzen pakketten geopend worden ben ik geïnteresseerd in de zilveren spelers.
    Ik kijk op futbin naar de clubs in de bundesliga, en zie dat er 4 clubs zijn die voornamelijk zilveren spelers hebben.
    Dan kijk ik naar de posities, het heeft geen zin om een speler te kopen als er een gouden of bronzen alternatief is zoals een team met maar 3 spitsen waarvan er 2 goud zijn.
    Een andere tip is om te kijken welke spelers er beschikbaar zijn, als er geen LM/RM/LW/RW in het team zitten dan weet je dat er voor de SBC een nauwe formatie gekozen gaat worden
    en dan zijn de LB/RB/CDM/CM/CAM nodig (zo is er in de serie A 1 club die maar 1 LB heeft en die is zilver, daarnaast zijn er maar 3 CB's en 2 RB's, ik heb dus geïnvesteerd in die LB en de CB's).

    De meeste prijzen zijn al omhoog gegaan maar als je een zeldzame zilveren speler voor een redelijke prijs kan kopen dan zou ik dat doen. Ga nooit over de 1000 coins heen!!
    Stel je voor dat je de komende dagen spelers goedkoop kan kopen, tegen de tijd dat de SBC er is kan je deze spelers vaak voor 4 - 10x de prijs verkopen. En als jouw transfer list helemaal vol is met zulke spelers dan kan je zomaar 500K winst hebben.

    Een belangrijke notitie, het werkt niet altijd en er is geen garantie dat het coins gaat opleveren maar als je wat coins over hebt en je houdt van een gok dan zou ik ervoor gaan.

    Als je interesse er nog is dan kan ik je wat clubs PM'en, besef wel dat je er wat tijd in moet steken.

    Ik heb alle spelers van de serie A gekocht in afwachting van de Higuain SBC, weet nog niet of ik hetzelfde ga doen voor de BPL/Bundesliga. Ik speel niet met een Bundes squad voor Lewandowski en de SBC Kane zal niet beter zijn dan de SBC Costa die ik heb.
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Klopt het dat van spelers die een upgrade krijgen de informs en SBC's ook omhoog gaan? Mijn SBC Son is nu 84, maar ik zou zweren dat hij voorheen 83 was...
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32



    [​IMG]

    [​IMG]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Santino vindt dit leuk.
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dus elke IF of SBC die een upgrade krijgt gaat omhoog?

    Is het daarnaast aan te raden om NIF spelers die waarschijnlijk een upgrade krijgen te verkopen? Die gaan zakken in prijs lijkt me toch? Ik heb bijvoorbeeld Dybala, maar de kans is groot dat hij een upgrade krijgt. Ik kan hem nu nog voor inkoop prijs verkopen.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee niet elke. De regel was als de update gelijk of hoger zou worden. Dan worden de if's en dus sbc's hoger.

    Alleen vreemde is, kante z'n if is 84. En z'n update 83. En toch hebben ze hem geupped.

    Overigens is het idd verstandig om een bijna zekere nif die een up krijgt, te sellen. En Dybala heb je nu met de wl toch niet nodig.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Official Rules

    Upgrades and downgrades apply to new non-inform players found in packs. Non-IF players in your Club will not receive an upgrade or a downgrade.
    If an upgraded player’s new OVR rating equals or surpasses his existing first in-form’s rating, his IFs will get an upgrade.
    – An exception is made for lower rated players with significant upgrades.
    – This does not apply to Movember or Ultimate Scream items.
    If an upgraded player’s new OVR rating does not equal or surpass his existing in-form’s rating, his IFs will not get an upgrade.


    – However, if an upgraded player with an existing IF gets upgraded across Quality tiers (eg. Silver to Gold), his lower-quality IF will not get an upgrade. This preserves the in-form’s high value.
    Downgrades to non-IF players will not affect their In-Forms or special items, should they have any.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Die uitzondering is dus de reden dat kante z'n if wel is gebumped.
     
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    [​IMG]

    Toch nog niet helemaal overtuigd van de formaties met 3 verdedigers. Ben echter gecharmeerd van deze 3 CAM's. Iemand ervaring met deze opstelling?
     
  10. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik ben toch voor het eerst mooi in elite 1 gekomen deze week. En dat was dus met de 3421. Mooi dus tegen alle verwachtingen van de meeste mensen in hoog geëindigd met deze formatie.
    Ik had zelfs nog 1 wedstrijd over en had ik zelfs nog 2 disconnects. Als ik die disconnects niet had, zou ik nog proberen om in de top 100 te komen, maar nu vond ik het wel goed. Hieronder nog ff mijn bewijs. :+
    [​IMG]

    EDIT:


    Ik speel die formatie normaal gesproken en vind het de beste formatie in bijna elke fifa. Ook staat het wel algemeen bekend als 1 van de beste formaties. Je hebt trouwens door dat Gundogan en Boudebouz geen full chem halen? Daarnaast heb ik het gevoel dat je een compromis maakt, puur om een hybrid te maken (had ik in ieder geval veel last van). Is bijv. een Lahm wel ideaal als RB zijnde? Daarnaast zie ik Boateng en Thiago Silva (geen budget?) toch als veel idealere opties voor CB. Als laatst is de keeper toch maar middelmaat en zou ik eerder een Duitse Bundesliga keeper (budgetwise bijv. een Fahrmann of Leno) er neerzetten, maar dan moet je LB wel Kurzawa neerzetten.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2017
    mutantemile, nawa, CrazY en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Jaa ik heb wel wat compromissen gemaakt inderdaad. Budget is bij mij nog wel een dingetje inderdaad. Fahrmann als keeper is inderdaad wel een goede keuze, maar dan moet ik wel even een andere CB dan Marquinhos vinden. Maargoed, als jij elite gehaald heb met 3421 moet het toch een goede formatie zijn, haha.

    Ik ben alleen echt 100% van mijn SIF Boudebouz, die scoort echt heel veel in mijn team. In een 3421 formatie is echter geen ruimte voor een CAMM, daar baal ik een beetje van.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  12. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Nice Michael, ben ook wel benieuwd met welke spelers je dan speelt, normaal gesproken speel je niet met de standaard spelers. Gebruik je ook instructies en custom tactics.

    Ik schommel zelf wekelijks tussen goud 1 en elite 3 in, kijken of ik met deze formatie een stap voorwaarts kan maken.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  13. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Als het goed is vind je enkele pagina's terug 2 posts van mij met uitgebreide uitleg en mijn team. ;)
    Ik gebruik instructies en custom tactics, en je hebt gewoon specifieke spelers nodig om deze formatie te laten werken. Zelf schommel ik ook wel tussen goud 1 en elite 3. 1x elite 2 behaald, terwijl ik toen ook elite 1 kon halen, maar dit niet lukte door een disconnect waarbij ik 3-0 voor stond. Dit was gek genoeg gewoon mijn beste WL ooit, terwijl ik hiervoor ook wel een tijdje 3421 heb gespeeld. Toen had ik echter niet zo'n goede budget.

    EDIT:

    Zoals ik zei: je kan Kurzuwa LB zetten voor de chem, zodat je een Fahrman, er in kan zetten.
    En als je Boudebouz toch wilt gebruiken: misschien een andere formatie starten en In Game Boudebouz op een RF of LF proberen?
     
  14. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja, RF zou die zeker kunnen. Maar wat bedoel je met "Starten in een andere formatie"?
     
  15. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Gewoon wat ik zeg.
    Bijvoorbeeld starten in een 4231 en In Game de formatie naar 3421 zetten en spelers verplaatsen. Een beetje hetzelfde hoe ik het met mijn team heb gedaan. Ik start 433(4), maar wanneer ik balbezit heb druk ik meteen op start om mijn formatie naar 3421 aan te passen.
     
    Saaslijer en nawa vinden dit leuk.
  16. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn eerste walkout :thumbs: uit zo'n marquee pakje. Hazard 89. Eindelijk maar toch haha :)
     
  17. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Wat doe je qua player instructions?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik doe een keer een fut draft omdat ik zo'n coin in mijn pakje had. Ik speel met een super mooi team. De eerste 30 sec gaan vloeiend daarna hapert het spel niet!!! Dus geen lag??

    Maar als ik van speler verander, wil passen of een andere richting op wil lopen dan gebeurt dat pas na een seconde ofzo. Echt onspeelbaar. Ik heb dit nog nooit in seizoenen of WL gehad.

    Is dit een nieuwe vorm van cheaten???
    ik werd er echt heel woest van. Ik kon niks maar dan ook niks beginnen.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ea heeft een hulp link, daar kan je klagen of draft. Zal hem ff voor je opzoeken.

    Dit moet hem zijn. Succes!!!


    http://bit.ly/ConnectivityBTS


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017
    donfatos vindt dit leuk.
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zal jullie er niet mee vervelen maar nog steeds mijn account niet terug en gaat me waarschijnlijk ook nooit lukken.Maar iemand had het erover om de coins over te zetten op een nieuw gemaakte account.Ik heb 1,5miljoen dus moet vrij veel spelers kopen en verkopen voor max prijs,hopen dat ik ruim miljoen overhoud,maar wat zijn de precieze gevaren hiervan?Ben me ervan bewust dat niet mag
     

Deel Deze Pagina