Als USGamer geen 5/10 had gegeven...was het misschien 90/100 geweest. Je hebt altijd die ene site die het moet verpesten. Uncharted 4 kreeg ook een 3 of 4/10 van een website. Slaat eigenlijk nergens op. Ach ja, 8.8 of 9.0. Maakt opzicht weinig uit. De meeste reviews zijn erg positief...dat is wat telt. Als een groot Killzone 2 fan vond iK Shadowfall erg tegenvallen. Ben blij dat ze nu eindelijk een topgame hebben afgeleverd op de PS4.
Bij dat soort scores moet ik altijd gelijk denken aan clickbait.. ze weten dat het een grote game is maar toch. Maakt ook niet uit, Sony heeft er wederom een pareltje bij.
Ik heb mijn x1 verkocht en heb alleen de ps staan. Geen seconde spijt van en speel al vanaf december constant nieuwe games die dikke cijfers scoren. Ik zeg kopen!
Ik heb een Ps4 voor puur voor de exclusieve games zoals deze Mn xbox blijft mn hoofd console verstuurd via Tapatalk
Horizon Zero dawn will receive a small day zero patch that will build upon PlayStation 4 Pro support, adding a Performance mode which will favor SMOOTHER FRAMERATES while delivering higher visual fidelity in the 1080p mode. This mode is available for both 4K and 1080p displays."
Ik speel echt meer op de X1 met vrienden en zit te wachten op bvb State of Decay 2. verstuurd via Tapatalk
Weet nog toen Forza Horizon 3 alleen meer negens kreeg. Kwam er een die het een 4 gaf ofzo en zei dat Playground games er duidelijk geen zin meer in hadden en auto's zat waren haha. Sowieso kijk ik een stuk minder naar echte cijfers. Het is beter om naar zoiets te kijken als je interesse in de game hebt. De game die je verwacht is het en het is niet broken ofzo.
Weet je nog dat je vroeger van je ouders een spel kreeg voor de super nintendo... en dat je het er maar een jaar mee te doen had. Dat je het spel 73x uitspeelde en in en uit door en door kende. Tegenwoordig komen er zoveel goeie spellen uit. Allemachtig ik kom tijd te kort Koop deze game ooit wel een keer mocht ik mijn backlog een beetje weg gewerkt hebben ( nioh,doom,yakuza 0 enz) Ziet er wel retegaaf uit hoor. En hele mooie reviews! En dat van een Nederlandse ontwikkelaar.
Er waren meerdere reviews die behoorlijk wat kritiek hadden. Forgettable story and character, bland protagonist, repetitive missions etc. Het waren er een paar, maar toch. Zelf ben ik helemaal nog niet om over deze game. Was ik al vanaf dag 1 niet. Grafisch subliem, geen twijfel mogelijk. Maar al die 9s en 10en vinden ik altijd overdreven. Vooral 10en. Maakt niet uit welke game dan ook. Maar ik heb GG nooit als een top studio gezien met alleen Killzone 3 die echt tof was. Maar het feit dat het merendeel aan Reviews immens positief is zou wel wat moeten zeggen. Ik speel de game bij broer over anderhalve week ongeveer denk ik. Ik ben zeer benieuwd. En by the way, uiteindelijk moet Metacritic niemand iets uitmaken. Lekker spelen gewoon.