1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Je kan het proberen, maar ik schat de kans vrij groot dat je door de mand valt. Als ik jou was zou ik lekker een nieuw account starten, sbc+traden ben je zo aan een goed team. En zorg vooral dat je reputatie goed blijft zodat je in F18 weer normaal kan beginnen
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    De BPL SBC is nog 2 dagen actief. Na deze zou er dus een serie A of Bundesliga SBC kunnen komen?
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan heb ik een nieuw account dus zullen ze me toch niet gelijk weer bannen?Heb verdorie maanden erinzitten om op 1,5mil te komen,wil die gewoon niet kwijt
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    @ShadowDX

    Ik ben ook bezig met 'jouw' formatie 3-4-2-1. Welke type spelers vind jij het beste voor de LM/RM posities? Qua workrates en ratings. Moeten ze verdedigend sterk zijn? Het is lastig veelzijdige spelers te vinden voor die posities, het zijn toch voornamelijk aanvallend ingestelde spelers.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb onderstaand 2 quotes waarin ik volgens mij de meeste vragen al heb beantwoord (Srry ik ben te lui weer te typen :+ ). Als er daarna nog vragen zijn hoor ik het wel. Daarnaast moet je echt niet gaan denken dat dit de beste formatie deze fifa is. Het is sowieso heel erg wennen, vooral aan de manier van verdedigen. Het is gewoon een verademing voor mij deze fifa. Have fun reading. ;P

    EDIT: ik heb geprobeerd enkele irrelevante dingen eruit te halen. Ook heb ik ergens een korte context bijschrift geschreven.




     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2017
    nawa vindt dit leuk.
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Bedoel je die van deli Ali? Dat is een potm sbc van januari. Doen ze alleen in Engeland.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Tering nice. M'n teampje begint al aardig vorm te krijgen. Ik merk ook dat echt met plezier speel in deze formatie omdat ik super onvoorspelbaar kan spelen. Ben nog wel aan het knutselen over de juiste workrates etc.

    M'n squad is ook aardig gepimpt qua special cards vind ik zo

    [​IMG]

    S/O naar mn blakka Traoré. Die man is zwaar cheat. Kantelt Manolas en koulibaly alsof hij WWE RAW aan het doen is.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    MightyMikeDX, Saaslijer en CrazY vinden dit leuk.
  8. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Beter vervang je onana voor vermeer is qua status veel sterker
     
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Of Steek IF
     
  10. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je de coins hebt waarom niet
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat heb ik nodig voor een nieuw account dan?Nieuw Microsoft account plus nieuw mailadres plus nieuw EA account?
     
  12. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Alleen je ea account heeft een blok neem ik aan
     
  13. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoezo ben jij je account kwijt?

    En kun je nog wel beschikken over die 1,5 miljoen?
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Lang verhaal maar heb mensen uitgescholden via een een chat bericht,nee mijn Microsoft account is permanent geschorst en ze hebben mijn Xbox live abonnement opgezegd.Na die 1,5mil kan ik fluiten dus moet nieuw account aanmaken maar weet niet wat ik allemaal nieuw moet aanmaken
     
  15. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Gewoon een nieuw account aanmaken op je xbox met een nieuw email adres
     
  16. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Gewoon nieuw gamertag aanmaken en dan daar jouw bestaande origin account aan koppelen?

    Als je permanent gebanned bent, dan heb je het ook wel erg bont gemaakt volgens mij :p
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heel simpel, als je je coins over wilt gooien moet je er volgende doen;

    Nieuwe xbox live account met nieuw mail adres. Zou voor de zekerheid geen jaar nemen maar 1 of 3 mnd.

    Op je oude account op de webapp zet je al je spelers te koop of je discard de boel.

    Dan doe je op je nieuwe account even wat easy dingen om spelers te krijgen. Die zet je allemaal te koop voor een hoog bedrag. En dan koop je die spelers met je oude account.

    Let op, investeer meteen al je coins in spelers op je nieuwe account. Want waarschijnlijk ga je geflagged worden dat je coins heb gekocht en worden je coins gewist. Maar je spelers mag je gewoon houden.

    En dan vanaf nu braaf zijn want je hebt dus min of meer een waarschuwing van EA.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vraag me alleen af hoe groot de kans is dat ze me gelijk weer bannen?
     
  19. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Normaliter staat vermeer in de basis maar voor de screenshot leek het wel nice om een special card extra toetevoegen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    @nawa

    Rainbow squad for the win!
     
    nawa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina