1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Super nice zoveel verschillende special cards. Een Luukie op CM zou ik echter nooit doen, maar het ziet er wel vet uit en misschien werkt het wel haha. Willems IF lijkt mij trouwens 1 van de meest ideale LM's van dit spel voor 3421. Misschien kijken of je hem daar neer kan zetten. Een voorbeeld zou van Dijk CB er neerzetten met een Stekelenburg IF op goal. Dan kan je evt. Jørgensen en Luuk omwisselen en Depay op LW zetten als je wilt. Maar je moet natuurlijk gewoon doen wat je zelf leuk vind.
     
  2. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    50 shades of black eerder


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    CrazY vindt dit leuk.
  3. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Nu kun je IF Klaassen op de plek van Luuk neerzetten. :thumbs:
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou ik ben van account gewisseld en mijn coins overgezet,heb nu 1,25mil.Zijn er spelers die jullie erg aanraden?Ben er namelijk even uit geweest he
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou nu la liga of bundes gaan doen. Aangezien je daar de aankomende wl mee moet spelen en om je te kwalificeren een serie a dacht ik.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Mag niet van god man hoewel het echt goede wissel zou zijn. Lucky luuk is trouwens verrassend goed als CM. Super veel intercepties en wint veel kopduels. Tevens een lekker schotje. Decent dribble en pass


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Die spelers zijn nu juist extra duur omdat je die nodig bent voor de WL
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Klopt ja maar hij heeft geen spelers en wilt graag spelen neem ik aan? En de wl geeft je straks de beste rewards. Anders is het nu slimmer om een bpl team te maken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  10. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zou gewoon een team bouwen en seizoenen gaan spelen wl plaatsen vind ik maar klote ik verlies de finale altijd met 1-0 op de een of andere manier
     
  11. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Ga eerst ff een tijdje spelen op je nieuwe account en rustig houde
    Heel eerlijk vind ik seizoenen niet meer zo super, nu dit jaar WL is geïntroduceerd, als je een beetje competitief bent ingesteld. De gameplay voor seasons is ook anders dan bij de WL.

    Als je vandaag nog wilt plaatsen voor de WL, dan zijn de requirements een ligue 1 team. (min. 7 spelers in je basis en 7 op de bank.).
     
  12. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je in divisie 1 zit ben je automatisch geplaatst voor de wl dus prima alternatief
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dit weekend toch geen tijd om te spelen,volgend team gemaakt met de coins die ik overhield
    Butland
    82 Walker,Smalling,Kos,blauwe Sidibe
    83Kante,Sif Nzonzi,Matuidi
    Pogba
    88Lacazette Griezmann

    1ste x dit jaar dat ik Pogba kan proberen,ben benieuwd.Heel veel toppers spelen met hem dus als die niet bevalt ligt het aan mezelf denk ik
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Arno, trek je coins helemaal leeg he. Koop gewoon fitnes contract kaarten etc


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  15. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Dat klopt, maar dan mag hij aardig wat potten spelen om in div1 te komen. Hij moet helemaal opnieuw beginnen. Als je promoveert naar vanuit 2 naar 1, ben je geplaatst voor de WL.

    Ik vind de gamemode WL leuker om te spelen dan divisies, je wilt je toch telkens weer verbeteren.

    Trouwens wel fijn dat je dit weekend geen Musa ed. tegenkomt, vond het vorige week een ramp om met een full BPL squad te spelen.
     
  16. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Daarentegen ga je dit weekend alleen maar Renato Sanchez, Douglas Costa en Ousama Dembele tegenkomen.
    Mijn inziens is dit niet veel anders als de Musa's, Kante's, Mane's en Martials...
     
  17. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik vind deze spelers minder irritant om tegen te spelen. Ga jij met een van deze spelers spelen in de WL. Heb alleen renato op de bank als supersub.
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik speel met alle 3 dit weekend inderdaad. :+
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nog leuker zijn de defensies met boateng en Ramos straks. ;)

    Maar ben wel blij dat ik even geen smalling, martial, kante en butland te zien krijg...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    [​IMG]

    Dit wordt die van mij. Wordt weer een zwaar weekend....
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Eerste paar potjes weer gespeeld,maar creër moeilijk kansen met 4312,Lacazette pas 1goal uit 5potjes.Iemand had hier iets gepost over 3421,is dat echt heel anders en fijner dan formaties met 4 achterin?Heb alle formaties bijna gehad en ik ben ook geen superspeler maar heb nog niets gevonden waarbij ik dacht shit dit is pas fijn.Met 4312,4321 haal ik meestal wel goud3,goud2 maar wil mezelf een x verbeteren en voor goud1 gaan
     

Deel Deze Pagina