Je snapt totaal niet wat ik bedoel.. Je zegt zelf: "Je kan met elke Otw winst maken"
Dan noem ik Embolo en dan zeg je opeens: Ja die bedoelde ik niet..
Je kan niet zomaar een OTW speler voor 40k kopen en zeggen: Daar ga je winst op maken..
Nog zo'n leuke serie OTW kaartjes: Kolodziejczak, Alisson, Sportiello en Luiz Adriano.
Ook daar ga je deze FIFA geen winst op maken.
Het is dus niet zo makkelijk als jij het doet lijken..
Daarnaast is bij de namen die je noemt (mijn inziens) de rek qua prijs wel een heel eind uit.
Of er moet van een van deze spelers nog een extreme gala voorstelling komen dat een mega ziek TOTW kaartje met zich mee brengt..
Maar daar is het risico qua bedragen veel te groot voor vind ik.
Daarom zei ik dus: Je hebt achteraf lekker makkelijk praten over de tip van Depay.
Gezien zijn spel bij ManU en zijn start bij Lyon had niemand dit zo kunnen verwachten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zal ik dan ook nog eens een tip geven voor alle trading bitches hier:
Player of the month van Februari zal hoogstwaarschijnlijk gaan tussen Kane of Lukaku.
Er zijn een aantal spelers waarbij je qua investeringen op super safe zou kunnen spelen.
Kane = Spurs
Lukaku = Belg
Koop spelers als Vertonghen, Dembele en Aldeweireld.
Hiermee dek je voor mijn gevoel beide SBC af. EN je hebt Belgen voor Lukaku EN je hebt Spurs spelers voor Kane.
@Arno24 niet achteraf zeggen: Lekker makkelijke tip
Laatst bewerkt: 27 feb 2017