1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan toch maar nog even proberen plat te halen :eek:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou... dat ging dus voor geen tyfus meter. Loss streak van 5 nu behaald... Heerlijke teams elke keer waar ik in kwam zeg |:- Ben echt even helemaal klaar met dit spel nu
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  3. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Classic Overwatch
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    De hype is real. Dit zit zelfs al in de PTR en daar is ook de gauntlet uit de payload.:eek:
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik lees nu ook iets over een leak van een week geleden over een nieuwe hero naast doomfist. Krijgen we 2 nieuwe hero's tegelijkertijd misschien :eek: Iets met een quadruped spider mech woman uit Numbani
    [​IMG]
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    Deze chick schijnt een support character te worden maar heb liever een nieuwe tank. Hoe dan ook, fucking benieuwd
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    AN INTERVIEW WITH INVENTOR EFI OLADELE
    by Atlas News 02/21/2017

    Edit: goddamnit net te laat :+

    https://playoverwatch.com/en-us/blog/20580087

    @Lijpe Mocro

    https://www.reddit.com/r/Overwatch/..._long_theory_were_getting_two_heroes_anchora/

    tldr: dit meisje zal, volgens deze gozer, Athena (de announcer in het spel en computer van winston) een body geven om mee te kunnen doen als hero.

     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  9. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Jup, deze dingen waren gisteren ook bekend. Ik volg een beetje Unit Lost Gaming op YouTube. Die covert al die news dingen wel goed.
     
  10. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Hahaha, ja ik ben er ook mee gestopt, zelfde reden, kwam ook alleen maar in belachelijke teams.
    Je moet dit echt met een groep vrienden spelen, solo is echt geen plezier in dit spel.

    Zal eerlijk zijn, heb soms met mijn muis zitten gooien en op toetsenbord gemept van de rage...
    Ik kan zeker wel tegen mijn verlies, maar laatste 10 potjes die ik gespeeld heb is telkens verliezen en niet zo'n beetje ook.
    En dan krijg je echt geen plezier meer van een spel als je nooit wint.
     
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Solo kan nog steeds wel leuk zijn. Je moet gewoon iets anders gaan doen als je meer dan 2x achter elkaar verliest.
     
    Signex vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of je niet zoveel aantrekkenals je verliest...als je zelf maar goed gespeeld hebt, vind ik ik het niet erg....niet de hele avond natuurlijk.;)
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Mwah.. juist als ik zelf heerlijk ga, erger ik me kapot als we verliezen door een ongebalanceerd team, of teammates die er niks van kunnen/snappen.

    Heb wel weer zin in een nieuw seizoen trouwens! Pak deze game zo nu en dan even op, maar hij blijft heerlijk :thumbs:
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is ook meteen het meest heerlijke van dit spel; als je er even een paar maanden geen zin in hebt of effe een andere game wilt spelen, is dat geen probleem.
    Je kunt dan gewoon weer meedoen met de rest, geen gekut met 'achterlopen op gear/level' of andere fratsen.:cool:
     
    Korkss, MightyMikeDX en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    PATCH HIGHLIGHTS:

    New Feature: Game Browser

    Starting today, every player can create their own, unique Overwatch experience and share it with their friends, teammates, or the entire world. Introducing the Game Browser.

    An extension of Overwatch's Custom Game mode, the Game Browser allows you to adjust the settings on various maps, modes, and heroes to create your own tailor-made match. For example, if you want to increase the speed of Pharah’s rockets or remove the cooldown from McCree's Combat Roll, the power is yours. Once you're happy with your settings, and you're ready to launch your game, you'll need to set up permissions. You can limit the people who can join your game by toggling the "Friends Only" or "Invite Only" options, but if you want to put your strange creation to a real test, set your server to "Public" and click the launch button.

    If you'd like to learn more about the Game Browser, click here.

    New Mode: Capture the Flag

    Capture the Rooster has been, without a doubt, Overwatch’s most popular brawl. We don’t want the excitement to end, so we’re bringing Capture the Flag to the Arcade as an ongoing game mode. Starting today, we’re adding Capture the Flag versions of Nepal, Lijiang Tower, Ilios, and Oasis, which gives you 12 maps to try when creating a Custom Game.
     
  16. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Met de patch is het wel wat buggy, hebben anderen dat ook? Error starting games, vertraging in sommige acties, games die halverwege crashen...
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog niet gespeeld na de update

     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Flankstion ftw <3

     
    Lijpe Mocro en Korkss vinden dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heerlijk hoor als er mensen in ranked praten :D Net een potje met een duits joch en een Schot :+ "AAH Ya bloodey bastard! Fookin Bastion huh? You big pussy.

    Uiteindelijk door communicatie een succesvolle dive ingezet en daarna 3-0 gewonnen. Bij defense gewoon lekker terugpakken met bastion :+
     
    Korkss en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bastion kan soms echt smerig zijn haha
     

Deel Deze Pagina