1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Is het dan ook slim om watford spelers in te slaan (mocht het Kane worden)??
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    *knip* Never mind, goals waren in Januari en tellen dus niet meer voor Februari.

    Ik zou in geval van Kane ook kiezen voor leyton orient en millwall spelers. Zijn oude clubs.

    In geval van Lukaku kan je anderlecht spelers kiezen, echter zijn deze al behoorlijk gestegen de laatste tijd.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2017
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Kane heeft toch ook bij watford gespeeld of ben ik nou gek :p

    edit: dat was in de jeugd. dus waarschijnlijk niet relevant
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien had ik het anders moeten zeggen want jij komt nu met namen aan diede totaal niet populair zijn.Dus ik bedoelde gewoon populaire Otw kaartjes die gauw weer een inform krijgen,en idd zo moeilijk is het niet,koop een aantal Otw Higuain of Manes en als ze beginnen te scoren zet je ze te koop en maak je winst
     
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Weet niet hou jij en jullie fifa spelen. Maar zomaar effe een aantal otw kaartjes kopen van higuain etc, zit niet echt in mijn budget.
    Ben trots op mijn team en heb er amper reallife moneys ingestopt. Enige nadeel is dat ik dus geen coins in overvloed heb voor zulke kaartjes:rolleyes:
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb ook geen miljoenen hoor,net wel weer geplaatst voor Wl,team begint me steeds meer te liken.

    Butland 82Walker,Smalling,Kosielny,Totgs Sidibe
    83Kante Sif Nzonzi Matuidi
    Pogba
    88 Lacazette Griezmann

    In een week tijd toch weer 150k verdiend met handelen,potjes spelen dus zit btje te zoeken om wat aan te passen,Dacht eerst Motm Fekir halen en dan Griezman op cam en Pogba als cm maar Pogba is een beest op cam dus wil die daar eigenlijk wel houden
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Tering zeg wat een team. Aardig aan de prijs

    Mijn team : (3-5-2)

    Lloris
    Smalling - luiz - bailly
    Kante - gundogan
    Mykitarian - de bruyne - pedro
    Martial - sanchez

    Ben dr wel blij mee.. weekend league plaatsing lukt me niet meer. Word er gek van :confused:
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja vond het wel zonde in het begin om 800k uit te geven aan Pogba en Lacazette maar ze maken het beide waar,Griezmann blijft ook altijd een toppertje.Gewoon blijven proberen om je te plaatsen,ik ging er de eerste 3x uit in de halve finale en de 4de x elk potje ruim gewonnen
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kork, vind je niet dat je lm en Rm in 352 teveel als Lb en rb spelen? Heb een paar potjes in de Wl meegespeeld omdat ik de backs van de bundes niet echt denderend vind. Maar aanvallen brachten de vleugels te weinig.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Heb mn dembele met 50k winst verkocht voor 180k
    OTW memphis ook in de sale voor 130(gekocht voor 47k)

    Heb nu 350k om te investeren, wie o wie kan ik bulk inkopen

    #road2pogba
     
    CrazY en Don Juan vinden dit leuk.
  11. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    @jeffrao waar zijn de investing filmpjes :mad:
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Nahh vind het bij mij wel meevallen.. heb wel veel lopen tweaken met custom tactics en individuele speler instructies! bij mij werkt het (voor mij) echt prima nu. Met deze formatie nu al 11 wedstrijden ongeslagen in seasons
     
  13. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Hawk-Eye




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Die weekend league kwalificatie man... ongelooflijk! Het lukt me gewoon echt niet meer. Gebeuren ook de raarste dingen.
    Net een pot, 4x paal, 2x lat keeper met bizarre safes. 0-0 de rust in, hij 0 schoten. 2e helft schiet hij 2x. 2-0 eraf :cool:
     
  15. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb precies hetzelfde, sinds kort plaats ik me via seizoenen. Divisie 1 halen of erin blijven vind ik makkelijker dan die 4 potjes winnen :p
     
  16. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Renato Sanchez kost 40k (OTW) iemand die bayern wedstrijden kijkt en weet of hij het waard is om in te slaan?


    Edit: heb twee renatootjes gekocht. En denk dat ik ook een 3e koop.

    OTW payet is ook een steal voor 60k
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2017
  17. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Hij speelt nooit
     
    Korkss vindt dit leuk.
  18. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Neeee, ach ja ik houd hem wel vast voor een tijdje. Ik moet toch sparen voor Pogba.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Korkss vindt dit leuk.
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Net enkel brons fitnesskaartje verkocht voor 4.900... BIN verkeerd gezet denk ik, makkelijk verdiend :D

    Laatst nog een brons CVM kaartje voor 6K verkocht omdat hij Uruguayaan was en voor Bordeaux speelde. Grappig om met die 400c packs wat coins te verdienen. :lol:
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoeveel coins kom je tekort dan voor Pogba?Kan en wil hem je echt aanraden,wat een speler zeg,41 potjes 36goals 25 assist.Moet wel zeggen dat ik natuurlijk helemaal overnieuw moest beginnen dus gestart vanaf divisies 10.Nu is mn record 34-2-4,maar ben bang dat met het oog op mn 1ste Wl op nieuwe account de nederlagen flink zullen toenemen,haal meestal goud2,3 dus verlies iets minder dan de helft van mijn potjes.Is Blauwe Varane een verbetering tov Kosielny?Of zouden jullie eerder voor De Gea gaan ipv Butland?Heb meestal hekel aan om zoveel coins uit te geven voor keeper of cv maar ben zeer tevredenbenieuwd over rest van mn team.Of zal ik Matuidi vervangen voor goedkope legend in 4312 als cm?Dacht aan Suker of Nedved of zal dat niet werken als cm?
     

Deel Deze Pagina