1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom moet deze tyfus rommel hier gepost worden? Echt om misselijk van te worden dat RTL en die poffertjesporums die daar onbenullig zitten van "huh, games? Dat is toch voor zolderkamermensen?"
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nu een paar uurtjes aan het spelen....damn.
    Dit is echt zo mijn soort game;
    interessant verhaal, speelt heerlijk weg, bloedjegeile graphics op 4k HDR Oled TV.....

    Guerrilla Games: diepe buiging. _O_
    Nooit meer Killzone aub.
     
    Reckuuza, Lijpe Mocro, Rienbu en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Denk dat ik hem ook maar op hard ga spelen, heb 6-8 uurtjes gespeeld en ben bijna klaar met de eerste zone.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mensen die de CE en LE niet hebben ontvangen krijgen een kortingscode (twv €20) ter compensatie lees ik net.
     
    Signex vindt dit leuk.
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb net de e-mail ontvangen,

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als je de LE hebt besteld krijg je een bon twv €10 en als je de CE hebt besteld krijg je een bon twv €20.

    Best vaag...want de LE was even duur als de CE.

    Ach ja, liever iets dan niets toch ?
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik neem mijn woorden terug. Waar ik eerst bang voor was dat dit weer een Guerila Games titel zou zijn die voor mij zou aanvoelen als 'zielloos', ben ik compleet verbaasd over Horizon Zero Dawn.

    De meeslepende eerste 20 minuten van de inleiding, de characters, het beeld en hoe soepel het speelt, is heerlijk. Zoals elke nieuwe game, is het qua UI even wennen, maar al met al heb ik mijn eerste 2 uur als zeer prettig ervaren. Het voelt niet als een Guerilla game, terwijl ik dit eigenlijk afbreuk vind doen aan Guerilla Games. Wellicht is dit zoals Guerilla Games hoort te zijn? Laten we het met zijn allen hopen, want Horizon Zero Dawn is een parel.

    Dank je wel Guerilla Games en Sony voor het vertrouwen. Ik zal de volgende game van Guerilla met open armen ontvangen.
     
    Killamonkey, MAD 1976, Daz en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Heb ook de mail ontvangen. Ik ga denk ik mijn pre-order annuleren en HZD opnieuw kopen inclusief €10,- korting. €43,- is mooi prijsje...
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    welke setting hebben jullie op de Pro; favor resolution of favor performance ? Bij die laatste staat extra grafische effecten ?
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ga Horizon Zero Dawn annuleren, want binnenkort begin ik toch met Breath of the Wild.:p

    10 euro korting is mooi meegenemen in ieder geval!
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Speel jij HZD met gamemode 'aan' of 'uit' ??
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Goed, gecancelled dus. Toch 20 euro waardebon. Dan maar digitaal voor 25 euro kopen :+ (gamesharing +10 euro korting).

    Wel jammer maar goed, scheelt weer ruimte :+
     
    Oujdi en Signex vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben ik ook benieuwd naar.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    resolution

    Resolution is pegged to 1080p when you enable the 'favour performance' mode, but instead of letting the frame-rate run as fast as it possibly can, Horizon opts to use GPU power to more closely lock to the target 30fps instead. It's an interesting idea, but fundamentally not that much of a game-changer - simply because Guerrilla's performance at 4K is already so good with only very minor drops (if any) in most areas.

    For 1080p users, effectively you're offered a small bump to performance but only very rarely, at the expense of losing excellent SSAA coverage. Meanwhile for 4K display users, you're trading one of the very best ultra HD presentations available on PS4 Pro for the same minor increase in game fluidity. It's an interesting option to have, but we'll be sticking with the default profile that favours 4K resolution.

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-horizon-zero-dawn-ps4-pro-performance-analysis
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Is het vreemd om morgen op mijn verjaardag alle visite af te zeggen? Heb anders zondag pas tijd om te gamen.. hij ligt er zo lief bij
     
    Reckuuza, Killamonkey, fredfenster en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ga morgen de game wel bij mediamarkt ophalen dan.. Ben nog steeds niet gediend van deze afhandeling (en dan praat ik vooral over communiceren en eerlijkheid), maar ik neem het maar op de koop toe en dan het spel maar voor 43 euro :)
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zeg, wanneer richten we Playstationworld op? :+
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die moet je altijd aan zetten.
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Hey pa, wat denk je dat zo'n game maken kost? "Geen idee zal wel iets doms zeggen, 10.000 ofso? Of wel iets meer ?"
     
    fredfenster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina