1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]

    Stats van depay mogen er wezen hoor!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44

    9G88 <3

    Kan niet wachten op zijn tots... alles 90+ als het zo door gaat
     
  3. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Kom nog ongeveer een tonnetje tekort voor Pogba. Hij staat al superlang op mn lijstje en ik ga hem als een 10 spelen.

    TOTGS varane is een van de beste CV's in de game man.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    De correcte benaming volgense de engelse commentator is Roger-Nine-Golem
     
  5. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Denken jullie dat er nog if's zijn deze week die het investeren waard zijn?
     
  6. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik ken iemand die zei dat hij Suker op CM had geprobeerd en hem daar helemaal niet fijn vond. Als je een tonnetje meer hebt, dan zou ik Rijkaard met een Motor kaartje eens proberen. Ik had hem echter wel als CDM in een 4231, dus hij had een andere functie, maar hij was echt een tank, pakte alles af en was voetballend ook niet heel slecht.
     
  7. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Komt er ook nog zo'n sbc, zoals suarez en lacazette, maar dan van de bundesliga ?
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ze verwachten er (op hele korte termijn) een van de Bundesliga OF van Calcio A.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje: hebben wisselspelers full chemistry als je ze inbrengt op een verkeerde positie? Als ik bijvoorbeeld start met een bronzen spits op full chem en zodra de wedstrijd begint wissel ik hem voor een linksbuiten (die dus op de verkeerde positie staat), heeft de linksbuiten dan full chemistry?
     
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Als ik me niet vergis hebben wissels standaard 5 chem.
     
  11. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    In een 100chemistry squad krijgt een wissel 6.25 chemistry. Ongeacht de positie waar je ze in zet. Hier staat het uitgelegd door EA: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/tips-and-tricks/how-chemistry-works-in-fut-17

    Hoop dat je een beetje goed in wiskunde was op school :thumbs:
     
    CrazY vindt dit leuk.
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt voor jullie adviezen boys,ik kan ook mijn Griezman verkopen en dan heb ik net genoeg voor If Martial maar vraag me af of dat een verbetering is want ben eigenlijk wel tevreden over Griezman.Misschien nog weekje wachten en dan Otw Kante halen
     
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Martial is een beest in fifa! Griezmann ken ik deze fut niet..

    Volgt iemand de serie A? Hoe doet Milik het? Speelt ie weer vast?
     
  14. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in divisie 1 zit en je speelt niet ben je dan automatisch geplaatst voor de weekend league?
    Zit nu in 1 maar dikke kans dat ik daar zo weer uit ben :D
     
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Lees toch dat er een higuain sbc gaat komen ofzo (calcio A)
    Mooi dat ik daar flink wat kaartjes op in heb gekocht. Ook voor POTM mocht dit kane of lukaku worden.
    Verder wat OTW Miliks en payets op de kop getikt. #Fingers crossed :cool:
     
  16. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Waar heb je dat gelezen dan? Heb namelijk al een tijdje terug voor alle teams 15 spelers gekocht per team. Wanneer wordt de nieuwe Sbc eigenlijk aangekondigd?
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben eigenlijk altijd arm met Fifa. Heb nu een degelijk team, maar alle spelers die ik wil nu die enigszins degelijk zijn, zijn minimaal 25k.
    Meestal rond de 7.5k-10k en dan een pakje en is het weer weg. Ik heb vaak het geduld niet om te sparen tot 30k omdat ik ook maar kort per dag speel.

    Dus besloot ik laatst die SBC's te doen. Dacht altijd dat die dingen alleen maar geld kosten, vooral vanwege mijn pech met pakjes. Maar met internet kan je toch al die challenges cheap doen en voor 7k pakjes krijgen die 15k+ zijn. Dus heb al die 'geavanceerde' gedaan en een stuk of 12 Ligue 1 zonder tussendoor potjes te spelen. Inmiddels zit ik op 18 Ligue 1, alleen nog ASNL en Toulouse (gaat nog wel 80k kosten denk ik). Heb denk ik zo'n 30 pakjes geopend alles bij elkaar in de afgelopen twee weken, super veel voor mijn doen en leipe zeldzame pakjes. Zat meestal niet echt iets goeds bij. Enige goede spelers waren Cazorla (7k) en in pakje 25 ongeveer Kante (upgraded naar 8:cool:. Die laatste niet verkocht want past in mijn team.

    Had met 30 pakjes toch gehoopt wel een IF te scoren. Nog nooit gehad gewoon. Depay of Verratti zou echt sick zijn deze week, of iets van 50k zodat ik mijn Lacazette kan afmaken. Hoeveel geluk hebben jullie met pakjes?
     
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Sbc serie A is online :eek:
     
  19. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Had me helaas volledig gericht op de nodige bundesliga zilvers. Verkeerd gegokt. Hoop dat de bundesliga nog wel komt, dan kan eindelijk een keer goed verdienen 8)


    Gelukkig had ik wel voor de serie van elke zilver die ik dacht dat nodig was 1 voor mezelf gekocht en dus in mijn club. Dus mocht ik deze willen doen dan scheelt het mij flink coins.
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik merkte geen verschil tussen nif en if martial, vond ze beide k*t
     
    Don Juan en Bidle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina