Deze game ga ik niet verkopen. Niet zozeer vanwege de mogelijke DLC, maar dit soort games verdienen een plekje in de verzameling!
Holy shit, net eerste Thunderjaw verslagen. Wat een gigantisch beest. Gelukkig had ik een goede verstopplek en heb ik zijn discus wapens tegen hem gebruikt. Toch zeker half uur bezig geweest.
Top spel. Vind alleen de glinthawks vrij irritante enemies Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Fire arrows werken heel goed Ik kwam ook een Thunderjaw tegen die zag me en had geen schijn van kans. Een of anders gigantische worm ding voor een sidemission ben ik ook ruim een kwartier mee bezig geweest. Geef wel heel veel voldoening als je zo'n groot monster verslaat Ik zit net 16 uur in het spel en ben level 25 verstuurd via Tapatalk
Ik heb ook keihard gevochten. Diep weggedoken in een struik. Langzaam sluipend dichter en dichter naar mijn vijand. Krakend span ik de boog, richt, adem in en een pijl door de lucht ..... zo in mijn vijand. Weer een konijntje dood. Ik ben goed zeg.
Is er niet nog een dark Souls difficulty eigenlijk? Ja enemies doen veel damage, maar ik heb zoveel health en stamina dat ik echt van gekkigheid niet weet wat ik er mee moet doen ja rambo gaan is wat pittig, maar verder kan je toch vrij makkelijk alles aan nu ik de game beter onder de knie heb. Dodgeroll, tripcaster en bunnyhop zijn veels te krachtig
Ik gebruik nu die pijlen die componenten verwijderen. Dan vallen ze regelmatig uit de lucht en sla ik ze maar kapot. Fire arrows gebruik ik eigenlijk alleen op enemies die een brandstoftank hebben. Op die krokodillen (snapmaws?) bijvoorbeeld. Heb nu bijna alles geupgrade qua capaciteit, dat is wel fijn. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
dan maar vlak voor de tv zitten,en USB laadkabel erin en gaan ! haha have fun. Mijne komt morgen binnen erg veel zin in..
Ben nog even met dingen op de PC bezig, dus kan die mooi opladen. Zo dicht op de TV is niet goed en dan mis je wel wat. Ik ben ook brildrager, dus sowieso niet goed voor de ogen als je er te dicht op zit. Ik heb nog wel even geduld. Ik hoefde ook overigens maar 25 euro te betalen voor de game.
Inderdaad een heerlijke game.. was hem niet van plan te kopen, maar deze topic is daar debet aan.. dankjulliewel voor het enthousiasmeren