reviews?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ormagon3, 20 aug 2003.

  1. ormagon3

    ormagon3 hunter

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(Hey er is al 13 dagen geen nieuwe review bijgekomen waar blijven ze?????????????:confused:
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    He crap :mad:

    Ze komen niet uit de lucht gevallen hoor :) Wij hebben een review-stroom niet in de hand.
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat dachten jullie ervan om weer eens een prijsvraagje te doen?? :D :D :D
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ook dat hebben we niet geheel in de hand.
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha jongens, niet alleen het gras is droog in deze tijd! Nieuwe games zijn eerder uitzondering dan regelmaat...
     
  6. ormagon3

    ormagon3 hunter

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    maar tussen de rest van de reviews zitten telkens 3 dagen ofzo en er komt toch wel wat uit ik wordt starsky & hutch zat
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De ene periode is drukker dan de ander, kunnen wij ook niks aan doen.
     
  8. ormagon3

    ormagon3 hunter

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook geen barbie games ofzo die starsky & hutch staan er al veel te lang
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar je wilt dus eigenlijk reviews gewoon puur omdat er altijd nieuwe reviews moeten zijn? Maakt je dus niet uit of het baggergames zijn?
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe, altijd die nuchtere WouteR:)
    Wat je eventueel kan gaan doen is OXM demo disc`s reviewn:{
     
  11. Brother Bear

    Brother Bear Xbox Live addict!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Bweh, denk je dat deze jongens niks beters te doen hebben ofzo? :) Ze hebben vast nog genoeg hobby's naast Xboxworld. En precies zoals Wouter zegt, het is afhankelijk van het seizoen. De zomer is nou eenmaal geen 'game-tijd'. De meeste mensen zitten lekker buiten in het zonnetje, ook de crew van XBW, ook de leveranciers van spelletjes ;)

    QwX, ben je serieus? Geef je je geld uit aan demodiscs? Ik snap persoonlijk niet wat je d'r mee moet, spaar lekker door voor een hele game... Maarja, das mijn mening he. Daar is dit de draad ook niet voor :)

    Grtz Brother Bear
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    QwX: We zijn niet wanhopig hoor ;) We zijn ons terdegen bewust van drukke en minder drukke perioden - Zeker nu met het Omniversum evenement ligt de rest van XBW even stil (hoewel er ook weinig tot geen echt nieuws is).
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    :)
    ik snap het zelf wel.. drukke tijd (vooral achterde schermen..) maar meneer heer snap(te) het niet..

    overgens vind ik dat er redelijk veel nieuws word gepost.. vandaag toch weer 3 of 4 berichten...
     
  14. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    zo veel is dat nou ook weer niet, laat die gasten gewoon doen wat ze moeten doen en het komt wel goed, eerlijkgezegd kan ik me op dit moment ook geen game voorstellen waar ik graag een review van zou willen lezen, het is echt saai in de zomer
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien van heel oude games? azurik bv? dit doen ze namenlijk bij Cubezone ook maar dan met Players Choice..
    het probleem is echter dat Xbw.nl alle Classics (volgens mij) al heeft gereviewed_O_
     
  16. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat bedoel ik, en er komt ook niet bepaald iets goeds uit deze zomer, dus ze hebben niets te reviewen, behalve een paar slechte games misschien die ze nog niet hebben gereviewd, maar dan zie ik liever dat ze hun tijd beter besteden dan een game te reviewen waar je al van weet dat het een slechte game is
     
  17. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alleen reviews maakt van games waarvan toch al bekend is dat ze goed zijn, kun je net zo goed stoppen, het handige aan reviews moet juist zijn dat je voor jezelf kunt bepalen of het een baggergame is of juist niet
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er is geen enkel spel dat iedereen leuk vind - Dus zijn reviews altijd nodig, althans, zolang de games nog zoveel geld kosten :)
     
  19. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar er zijn wel games die iedereen zo ongeveer bagger vindt, dus die hoef je ook niet te reviewen, zo denk ik er iig over, maarja, ieder zijn eigen mening
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Probleem is dat de groep die hier regelmatig op het forum komt al meer weet dan de gewone consument. Die laatste is daar waarschijnlijk wel geinteresseerd in en in sommige gevallen zijn reviews dus interessanter voor die groep.
     

Deel Deze Pagina