Krijgt wel goede recensies. Pik 'm vanavond voor een tientje op, kan er niet echt een buil aan vallen.
Ik vond het best tof hoor (maar ik hou ook gewoon van survival horror games), maar je moet wel door die clunky gameplay kijken.
Inderdaad beetje Clunky, maar past ook wel beetje bij de "spanning". Al is de game niet echt eng, meer vies. Al heb ik op sommige punten wel met zwetende handjes zitten gamen, maar dat was wellicht meer doordat naar mijn inziens het trial & error gehalte soms best hoog ligt. Sommige enemies wel heel tof. Vond het level design verder erg netjes en het verhaalde boeide mij opzich ook nog wel. Grafisch niet zo veel. Voor €10 euro halen als je survival horror een beetje aanstaat.
Heb net mijn abbo eruit gegooid. Speel nagenoeg niet online en die free games zijn nu ook niet echt om over naar huis te schrijven. Misschien als er een game voor mij langskomt wil ik wel eens kijken voor nu vind ik het even best zo..
Beetje jammer dat ze tegenwoordig maar 1x in de 2 weken een nieuwe sale hebben, ipv iedere week. Leuke PS+ games weer. Tearaway zo'n game die ik niet zou kopen maar lijkt me best ok, en die disc-game schijnt ook goed te zijn
Of toch wel? Jammer van de combat. Hoewel ik niet afschrik van wat leeswerk, moeten de gevechten in een titel wel interessant zijn (vooral om al dat leeswerk te doorbreken). Shame, maar in mijn geval moet ik ook nog Pillars of Eternity spelen. Ik denk dat die titel beter in mijn straatje past.
Allemaal winnaars! Wel interessant dat HZD weer een RPG wordt genoemd. Zijn de RPG elementen dan echt zo sterk aanwezig in HZD? Moet de game nog wel spelen, maar van een afstandje bekeken lijkt mij dit eerder een soort actie/adventure.
Op het dumpen van mijn Ex na, Is de overstap van 360 naar ps4 tot op heden de lastigste, maar beste keuze in mijn leven geweest
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. PS2 gouden tijden worden herbeleefd met de PS4. Sony ON FIRE.