1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] The Legend of Zelda - Breath of the Wild

Discussie in 'Games' gestart door CrazY, 28 feb 2017.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Er is een verschil tussen ziek thuis zijn of snipperdagen inleveren..

    :+

    Sterker nog.. Bullet had gisteren zelfs nog tijd voor wat passages in Trials.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hahahahaha ... godver een geweldige game thuis liggen. Switch hier, weken hoor je het gehype van Zelda ... om vervolgens ToO te doen. Held.
     
  3. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Lol... Ik speel het op mn gemak, heb indd ook tussendoor trials gedaan en hoef ook de game niet deze week gelijk al klaar hebben.

    De game is wel echt gewedig!
    Kwam van het weekend zo'n miniboss cycloop tegen ergens langs de kust, die kwam ff achter mij aan en sloeg ff een boom omver om vervolgens de boomstam als knuppel te gebruiken op mij. :lol:

    Of van die zwijnen op paarden die met skelletten aan t ruzieen waren , ik schoot van afstandje met mn boog op 1 van de ruiters, waardoor hij er af viel en vervolgens zag je die skellet gelijk op dat paard springen van dat zwijn... Gewoon awesome momentjes die je ziet in de wereld.

    Enige wat ik ergens jammer vind is dat er MAAR 4 echte dungeons in zitten.
    De Shrines zijn uiteraard tof gedaan. maar ik hoopte ergens op van die tradionele tempels zoals oude zelda games.. In zo'n grote openwereld had er naar mijn mening best wel een paar extra tempels/dungeons in gemogen.

    Maar voor de rest vermaak ik mij prima met de game, Ik probeer de dungeons zo lang mogelijk uit te stellen en zoveel mogelijk te exploren eerst.
    gisteren was ik het grootste gedeelte bezig met het opsporen van die pipo die de korok seeds gebruikt om je inventory te vergroten.
    Was namelijk vergeten in welk bos die ging chillen.. Heb m uiteindelijk wel gevonden na een zoektoch van letterlijk uren.:+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hey Bullet.. Witcher al eens uitgespeeld :+?
     
    CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Hey Monk... Verkeerde topic! :+
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zou deze game wel eens willen spelen, maar ga er geen switch voor aanschaffen. Of zelfs geen Wii U, die dingen zijn zelfs 2ehands nog belachelijk duur!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Just saying, laat een game niet te lang liggen om er niet doorheen te rushen (een Kabutootje). Voor je het weet, laat je het spel liggen voor een eeuwigheid.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    I know I know... Zit volgens mij bij het eind gevecht met Witcher, laatste wat ik gedaan had waren al je "vrienden" bij elkaar roepen, wat ook die ene achievo gaf.
    Dit jaar zal ik de game zeker ff afronden :p
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Precies wat ik heb gedaan :+.

    Op de dag van de release had ik The Witcher 3, moet Skellige nog steeds zien.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Helaas kan ik doordeweeks niet heel veel spelen, maar we gaan langzaam aan verder. Nu weer wat verkend en een stukje main story gedaan.
    Deze sessie zat het weer helaas niet mee. Ik heb aardig wat moeten schuilen.

    Het begon met een simpele regenbui, maar in de verte zag ik al iets opdoemen:
    [​IMG]

    En het kwam dichterbij...

    [​IMG]

    Op een gegeven moment was het wel heel close! Gelukkig stond ik snel weer beschut onder een soort fort.

    [​IMG]

    Op een gegeven moment begon het weer op te klaren, met daarna in de verte nog een / de bui. Dit gaf een mooi plaatje:

    [​IMG]

    Later kwam ik nog een regenbui tegen, maar de avondzon creëerde in combinatie met de overblijfselen van die bui toch iets moois:

    [​IMG]
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik las dat je zelfs door de bliksem geraakt kon worden?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Yes. Vooral als je met metalen spullen rondloopt ben je de pineut. Je kunt het ook in je voordeel gebruiken. Vijanden uitlokken zodat ze hun wapens pakken, zelf schuilen, waarna zij door de bliksem geraakt worden. :+
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    [​IMG]
     
    HanTheMan, CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    HEY!

    Maar je hebt een klein beetje gelijk. ;) GTA V heeft een hele beste tijd geduurd, maar uiteindelijk wel uitgespeeld. Zelda is alleen zo goed, die leg je niet snel weg.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2017
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alweer de 2e titan neer, ik heb toch het idee dat ik ietsje te snel ga.

    Moet toch maar weer eens op jacht gaan naar wat tempels.
     
  16. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik ben binnen bij de tweede titan. Heb inmiddels 42 shrines en moet nog drie torens. Gisteravond mastersword gehaald_O_ Deze game vreet me echt op, wat een topgame. Heb normaal niks met grote open werelden, wellicht deze keer wel doordat je niet doodgegooid wordt met een lijstje sidewuests om af te ronden elke keer dat je in een dorp komt. Dit is gewoon doen waa rje tegenaan loopt. Daarnaast staat je map niet helemaal vol met icoontjes.
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ja dat kan nog wel even duren voordat het stabiel is. Maar goed dan hebben we mooi in de wintermaanden Zelda :D. Het gaat wel rap. In zo'n korte tijd al zo ver zijn met het cracken van Switch games, dat had ik niet verwacht. Ach ja we gaan het zien..........................
     
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    fixed

    De emulator draait tenslotte de Wii U versie.
     

Deel Deze Pagina