1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja was verkeerde topic :confused:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo :eek: voor het eerst is Blizzard eens aan het klooien met de PTR! Goed :) Ben benieuwd waar ze op gaan belanden als wij de patch krijgen.
     
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Voor de pookjes denk ik dat smooth toch echt wel het fijnst is, voor mij.
    Hij aimt meteen, en net wat "directer" dan standaard.
    Het hoge pookje moet ik nog even bezien, voor de kleine aanpassingen zie ik echt wel het nut ervan in, maar ik betrap me erop dat ik eigenlijk altijd het pookje maximaal naar links/rechts beweeg, waardoor het principe van dual-zone eigenlijk teniet gedaan wordt. Echter, ik speel dan ook geen sniper characters, waar dit net iets belangrijker is.

    Ik moet dat wel echt even gaan leren want dat geeft mijn inzien echt wel voordeel!
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Eerste POTG als Ana in competitive :D

    Ja ja, ik mis best veel :oops: Was wel een heerlijk potje voor mij met Ana. 40 elims... Gaat ook steeds beter met haar spelen. Ik merk gewoon dat ik moet scopen voor die klote genji's en tracers in mijn team om ze te healen, maar Ana is echt een enorm goede counter voor bastion als je een team hebt die erdoor kan komen. Inmiddels 2300 SR. Toch al 300 gestegen dit seizoen :)
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik ben al ruim 100sr gedaald. Echt niet te doen in silver. Heb het al opgegeven dat ik dit seizoen nog gold ga worden |:-
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Netjes!

    Ik ben bijna 2700, begonnen op 2300 dit seizoen :).
    Probleem dat ik niet heel hard stijg, is omdat ik niet echt heel veel kan spelen (arbeider enzo).

    Speel vooral met een maat die 3100 is, dus ik zit vaak wel in potjes die geranked zijn op 2900, en dat gaat me meer dan goed af, vaak POTG/meerdere goldens, en dat als Reinhard main (H).
    Dussss, ik hoop dat ik dit seizoen nog wel Diamond kan aantikken in elk geval!

    Alleen spelen begin ik niet meer echt aan, want zodra ik solo que heb ik echt het idee dat het een coin flip is welke zijde wint, alhoewel dit nu wel minder wordt, nu ik ook wat hoger geplaatst wordt qua rank. Als je dan in elk geval met 1 ander gekwalificeerde vriend speelt, en samen een combo speelt (Reinhard + Ana/Mercy/Zen oid), dan scheelt dat echt de wereld.

    Dan is het niet zo erg dat er een downie-soldier oid in het team zit, er is al een vrij solid basis. Je zult dan wel clutches moeten maken, maar alles voor de win!
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speel ranked om zelf te verbeteren. Ik ben al een stuk beter aan het spelen dan vorig seizoen, dus platinum kan dit keer zeker wel lukken. Soms heb je wel kut teammates, maar over het algemeen gaat het zeker wel goed. Ik raak alleen zo moe van Junkrats en reapers.. die mensen zijn 9/10 echt nutteloos.
     
  9. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vanmorgen weer even ranked gedaan.. eerste 2 potjes een loss. Speel je weer zonder tanks in je team. Derde potje eindelijk een win.
    Nog een mooie discussie met 2 teammates.
    Temple of anubis kwam ons team er maar niet door naar het eerste punt. Ik switchde naar sombra, gelijk in de chat no switch sombra bla bla.
    Ik kwam door mn cloak achter vijandelijke linies, fuckte ze in hun rug, daardoor draaide het hele team om en kwamen achter mij aan. Ik kon er 3 killen. Ons team kon hierdoor door pushen en we wonnen de pot. Op defence namelijk 0-0 gespeeld.

    Ik geniet nu meer van dit soort dingen dan mijn rank. Heb me er al bij neergelegd dat ik in silver vaak retards is mijn team heb. Gelukkig de tegenstander ook. Dus probeer door mijn spel dan maar de coinflip mijn kant op te laten vallen. Pittigjes
     
    MightyMikeDX en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik vind het zo kut dat Sombra zo gehaat wordt in de community. True, ze doet weinig damage en maybe kan extra dps dan veel beter over het algemeen werken, maar ze kan zo erg de enemy disrupten. Anders zou ik haar ook veel vaker kiezen, dan dat ik nu al doe. Vaak kan het gewoon ook niet. Want als ik niet flex, dan heb je een team comp van niks...
     
    Korkss vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Had haar laatst voor het eerst gebruikt in quick play. Speelt best wel fijn. Damage vind ik juist wel goed hoor. Het is vooral de spray die damage van een afstand in de weg staat. Sombra is vooral goed op 2cp of koth maps imo. Payload maps merkte ik echt dat ik weinig uit kon halen.

    Het is gewoon een moeilijke character als je niet goed kan communiceren met de rest van het team.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gisteren speelde ik tegen een team waarin 4 in een party zaten. Een daarvan was sombra en die was zo vervelend. Vooral met die ult van haar icm met zarya en een genji...zo hard aangepakt en natuurlijk weer een leaver in mijn team.

    S4 speel ik voornamelijk met zarya. Zij is echt beest als je haar abilities onder de knie. Mn tweede main is Reinhardt, ook een baas.

    Die nieuwe character mag trouwens wel snel komen
     
    Korkss vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Reinhardt <3 Ik hou echt van hem. Je moet wel goed kunnen healen als je mij als reinhardt hebt in het team hahah
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is denk ik het beste dat je kan doen om te stijgen :) Dit seizoen ben ik mij ook minder gaan focussen op de team comp en meer op mijn eigen spel. Ik blijf niet tank/healer als het niet werkt. Ik ga dan wel voor soldier/Pharah/Hog om zo het team proberen bij de hand te nemen met kills.
     
  15. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Mijn mains zijn eigenlijk ook vooral Zarya, Reinhardt en dus Sombra. Daarnaast vind ik Zenyatta ook wel leuk, maar speel ik die niet eens zo heel veel. Eveneens speel ik de laatste tijd wel af en toe Ana als het nodig is. Lucio speel ik heel soms ook nog wel eens, maar dan eigenlijk wel met tegenzin en dan is het echt puur voor het team. :thumbs:
    Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik een Sombra golden gun moet unlocken. Misschien word je dan wat sneller serieuzer genomen en ik vind haar echt leuk.
     
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Langzaam klim ik uit het dal.. merk dat mijn niveau weer stijgt naarmate ik meer speel. Dat ik hem nu ook op pc speel helpt daar wel bij.
    Ben nu ook roadhog aan het trainen, op deze rank (silver) toch een redelijk OP character.

    Zo met monkey samen van onderin de 1600 naar 1800sr.. ik geloof weer in gold :whistle:
    Zag net een reclame voor een ps4 game (iets met paladin) ripoff? Kuch kuch
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2017
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Net een meesterlijke potjes gespeeld. Zarya is gewoon fuxking gruwelijk!

    En heb precies de 3000 aangetikt :D
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Lekker hoor! Ik hoop zsm de 2000 aan te tikken. Vandaag op 1903 beland.
    Maar wat een retards in deze game:'-( zeker op mijn ranks atm, tering zeg |:-
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik moet echt uit deze elo hel komen. Ik begin bijna te geloven dat ik thuis hoor in gold, wat echt bullshit is als ik andere golds zie spelen.

    Spel wil mij alleen niet in platinum hebben lijkt het wel..
     

Deel Deze Pagina