DTM Race Driver moeilijk..

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sidereal, 20 aug 2003.

  1. Sidereal

    Sidereal Guest

    damn..

    ik heb al aardig wat racegames gespeeld, maar dit vind ik wel aardig moeilijk hoor...vooral de besturing vinnik een beetje erg kut..

    het is wel mooi, maar ik weet niet of ik aan de besturing (vooral het bochtenwerk) kan wennen..
     
  2. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ff wennen maar echt niet moelijk!!
     
  3. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de demo op pc gedownd, Ik werd Hélemaal gek. Ik hoop dat de racewagens op de x-box, wél kunnen sturen. 8)8)
     
  4. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    het sturen valt opzich best mee, maar het remmen is voor het eerst best moeilijk, omdat je banden blokkeren als je te hard remt, en dan kan je helemaal niet sturen. Maar als je hem eeen tijdje speelt wen je er wel aan tenminste ik. Ik vond het ook niet zo'n moelijk spel, ik heb bij elke klasse 50 punten :D
     
  5. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Makaveli| NL

    Makaveli| NL Mafkees

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM is idd wel een beetje wennen ja, maar je moet ook rustig en op tijd! remmen. Dan heb je ook geen last van blokkerende wielen. Het is net als in het echt he?

    maar hij is wel moeilijk ja! ik ben in een kampioenschap bezig in de Power Racing Tier, en heb nog net niet genoeg punten voor het LOLA Championship.

    Ik moet nu echt me best doen om een race te kunnen winnen!

    Maar wel vette races nu hoor! Super spel DTM
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    besturing is gewoon realistisch..omdat het een bijna simulatie racer is..tis geen 100% simulatie

    maar als je remt blokkeren je wielen zodat je niet kunt sturen..dus je moet eerst goed remmen en dan pas insturen...het vergt enige gewenning maar het is goed te doen

    ik heb 'm op de releasedatum gekocht...en hij verveeld me geen moment

    DTM = _O_
     
  8. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, maar dat komt wel mede door de competitie op xbw *)
     
  9. Jermaine

    Jermaine game-addict

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind echt echt een super dope race game. Net als de andere games van codemasters (heb BTCC 1&2 + TOCA world touring car en de McRea serie ook super veel gespeeld)

    Ik kan alleen dezelfde tips geven als de rest. Gewoon op tijd remmen, je kan NIET insturen als je wielen blokkeren. Dus zorgen dat je wielen of NIET blokkeren of zorgen dat ze stoppen met blokkeren als je de bocht moet insturen. Enuh, je kan de race niet in één bocht winnen. Mocht je in het grint komen gewoon ''rustig" terug naar de kop rijden. Je opfokken heeft geen zin. Als je er aangewend bent weet ik zeker dat je het ook super dope vind.

    Ej mensen op welke circuits rijden jullie het liefst en welke auto's?! Mijn roots liggen nog bij de banen in engeland ivb. met BTCC 1&2 maarja das niets want das de "onderste cathogorie"
     
  10. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alle races leuk, behalve die ronde banen. Wat zijn dat een shit dingen zeg. Daardoor ken ik het Lola-kampioenschap ook niet halen, omdat je dan op die ronde banen moet.

    Heb vanmiddag 60 rondjes gedaan op mijn favoriete circuit Knockhill. M'n tijd was 47 min. en 20 sec. Ik werd 2de op 6 sec. en de tegenstanders stonden op 110% . Dat ik 2de werd kwam omdat ik 4 ronden voor het eind m'n band eraf reed:mad::mad:.
    Natuurlijk reed ik met de lekkerste Toca auto: de Alfa 147.
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    dtm is gewoon lekker realistisch... je moet gewoon goed remmen en niet keihard blokkeren, zelfs als je denkt de bocht uit te vliegen en je blokkeert kun je beter los laten en alleen sturen haal je vaak de bocht nog... ik vond trouwens pgr moeilijker om uit te spelen dan dtm

    nog een vraagje: ik heb (damn ben de naam alweer kwijt!) de A-competitie van de oppercompetities (na lola) uitgespeeld, daarna kreeg ik een filmpje dat ik er nog lang niet was ofzo... daarna heb ik de B-competitie uitgespeeld en kwam er helemaal niets ??? heb ik iets fout gedaan of hoort dit gewoon

    moet je trouwens ook nog alle auto's halen om het uit te spelen
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Doe ook mee aan de DTM competitie op xbw en dat diept het spel voor mij iig wel uit. Rijd nu snellere rondes op de afgelegde parkoersen dan tijdens mijn career.

    DTM zelf vind ik tof (maar ik was vroeger ook fan van de toca-serie, dus ik wist waar ik aan begon), maar het eind van de carriere vind ik ook vaag.

    P Craven zei:"U're 1 of the best. But not the best." Geen idee wat ie bedoelde, alles uitgespeeld en geunlocked???

    Wel kan ik meedelen dat na de huidige dtm competitie http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=543677#post543677 iig bekeken wordt of er animo is om een nieuwe competitie op te starten en wederom van DTM-Race driver!
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    idd, daar doe ik ook aan mee, en het geeft een nieuwe "dimensie" aan het spel..je blijft er zo langer mee spelen (tenminste...ikke wel) omdat we elke week op een andere baan rijden blijf je spel veel spelen...en dat geeft het gewoon een extra langdurigheid
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik doe zeker weer mee...de competitie is geweldig! dit was even een wen-jaar...maar volgend seizoen neem ik wraak mwuhahaha }:] :+
     
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan me nog niet echt lekker vinden met het sturen in DTM, dan rijd je lekker hard en dan krijg je in één keer een haakse bocht dus sta je in één klap op de rem, kan hij niet sturen, moet je eerst de rem los laten en dan gaat ie pas een beetje sturen. Hieraan zul je wel wennen als je het een tijdje speeld. Maar waar ik me wel goed aan irriteer is dat die andere autos als een blok op de weg liggen en dus je er gewoon van afdrukken en domweg de zelfde baan blijven rijden. :mad: Verder wel een mooi spel :) Het leukste vind ik nog op zo'n A ring met allemaal mini's rond krotten }:]
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  16. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die mini's zijn lachuh, maar ze maken wel een teringherrie.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    DTM gaat live!. Deze wordt zeker weten een must have. Het wordt zo vet op xbox live.
     
  18. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar verwacht niet dat veel mensen 2x hetzelfde spel gaan aanschaffen alleen maar om de live-functie
    (ik in ieder geval niet)8)8)
     
  19. E=MC2

    E=MC2 star chaser

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    is net wat ze zeggen ff wennen komt meer doordat je door grand tourismo soort spellen makkelijker rond kunt scheuren en bij dtm is het allemaal wat rieeler opgezet veel gaver als je het door hebt_O_
     
  20. Whip It

    Whip It Totally Funked Up

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM is nog best easy peazy. IndyCar Series da's andere koek. K had meer dan 2 uur nodig om door de masterclass (waar je het rijden wordt geleerd) heen te komen. Je moet echt 50 laps vol geconcentreerd racen.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003

Deel Deze Pagina