Weet je zeker geen aim assist? Ik heb wel eens het gevoel gekregen dat mijn boog toch automatisch een kant op ging.
Je bedoelt dat pijlen 'curven' in de lucht? Dat is wat anders dan ik bedoel. Tijdens het aimen zou er geen aim assist moeten zijn. Je crosshair "plakt" dus niet aan enemies vast.
Field of View in deze game, jezus, kan haast niets aan tippen, misschien Witcher III op hogere settings. Liet het vanmiddag aan mijn bezoek zien, zelfs die verbaasde zich erover. Petje af GG.
Horizon Zero Dawn krijgt verhaaluitbreiding Guerrilla Games heeft vandaag bekendgemaakt dat Horizon Zero Dawn 2,6 miljoen stuks heeft verkocht in de eerste twee weken, waarmee het de bestverkopende nieuwe first-party IP is. Ook werkt het team nu aan een verhaaluitbreiding voor de game. Director Hermen Hulst zegt dat Horizon Zero Dawn nog maar het begin is van de wereld: "We zijn heel blij dat Horizon Zero Dawn is omarmd door de critici en spelers. Het ontwikkelen van de game deden we met liefde, dus het is extreem bevredigend om te zien dat hetzelfde enthousiasme en dezelfde passie wordt opgewekt bij het publiek. Dit is nog maar het begin van Aloys verhaal en onze ontdekkingsreis in de wereld van Horizon Zero Dawn, met het team al hard aan het werk voor een uitbreiding van het verhaal." Wanneer de uitbreiding voor de game verschijnt is nog niet duidelijk.
Beter! Zal wel een half jaar duren denk ik? Volgens mij was er geen DLC gepland eerst. Maar meer dan verdiend voor GG.
The Last of Us heeft 1,3 miljoen exemplaren in week 1 verkocht. Dus 2,6 mil in 2 weken vind ik erg netjes voor GG. Mag ook wel hoor. Die game is keihard gepromoot door Sony. Ben benieuwd naar de DLC. Eerste beelden misschien op de E3 ? Zou mooi zijn !! In eerste instantie zou er idd geen DLC komen. Maar misschien zijn ze van gedachten veranderd omdat het spel het zo goed doet. Ben in ieder geval blij dat er geen season pass is gekomen. Die season passes van tegenwoordig gaan nergens over. Soms is de eerste DLC pack binnen een maand al uit. Een beetje knippen in de main game voor wat extra cash !!! Doe het dan liever zoals CD Projekt RED, neem tijd voor je DLC en kom met quality stuff. Dan wil ik er ook best €20-30 voor betalen.
Denk eerder dat er dlc komt omdat iedereen er om vraagt. Eindelijk een game zonder season pass, dlc onzin....wordt er om gevraagd.
Hmm benieuwd of het dan verder gaat met waar de game gebleven is of dat je juist DLC hebt zoals bij the witcher met een nieuwe wereld en een nieuw verhaal. Het einde ruikte namelijk meer naar een sequel en niet echt naar DLC.
ZOu me niks verbazen als het een misverstand is en gewoon het vervolg bedoeld wordt....anders zeg je toch gewoon (story) DLC?
Een week verder en geen minuut verder gespeeld. Hmmm. dit gaat erg lang duren ben ik bang en straks komt ME ook nog uit. ;-)