[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Weet je zeker geen aim assist? Ik heb wel eens het gevoel gekregen dat mijn boog toch automatisch een kant op ging.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je bedoelt dat pijlen 'curven' in de lucht? Dat is wat anders dan ik bedoel. Tijdens het aimen zou er geen aim assist moeten zijn. Je crosshair "plakt" dus niet aan enemies vast.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, goed om te horen guys. Binnenkort maar halen dan. :)

AnubisNefer, Olijke Poffer en fredfenster vinden dit leuk.
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Nee ik bedoelde echt aim assist, plakken aan enemies dus, meende dat toch echt te zien.

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    gebeurt alleen als je in die focus modus zit volgens mij, maar dan kun je niet aimen. (very hard)

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.368
  7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Holy shit!! Dat uitzicht in Meridian. Zelden zoiets moois gezien met zoveel detail in een game.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.368
    44hr gespeeld en op 72%. Ga straks in een gat vallen na dit denk ik.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Field of View in deze game, jezus, kan haast niets aan tippen, misschien Witcher III op hogere settings. Liet het vanmiddag aan mijn bezoek zien, zelfs die verbaasde zich erover. Petje af GG. :thumbs:

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Horizon Zero Dawn krijgt verhaaluitbreiding

Guerrilla Games heeft vandaag bekendgemaakt dat Horizon Zero Dawn 2,6 miljoen stuks heeft verkocht in de eerste twee weken, waarmee het de bestverkopende nieuwe first-party IP is. Ook werkt het team nu aan een verhaaluitbreiding voor de game.

Director Hermen Hulst zegt dat Horizon Zero Dawn nog maar het begin is van de wereld: "We zijn heel blij dat Horizon Zero Dawn is omarmd door de critici en spelers. Het ontwikkelen van de game deden we met liefde, dus het is extreem bevredigend om te zien dat hetzelfde enthousiasme en dezelfde passie wordt opgewekt bij het publiek.

Dit is nog maar het begin van Aloys verhaal en onze ontdekkingsreis in de wereld van Horizon Zero Dawn, met het team al hard aan het werk voor een uitbreiding van het verhaal."

Wanneer de uitbreiding voor de game verschijnt is nog niet duidelijk.

fredfenster, Yellow 13, AnubisNefer en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Beter! En verdiend ook!

12. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.368
    Beter! Zal wel een half jaar duren denk ik? Volgens mij was er geen DLC gepland eerst. Maar meer dan verdiend voor GG.

13. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    The Last of Us heeft 1,3 miljoen exemplaren in week 1 verkocht. Dus 2,6 mil in 2 weken vind ik erg netjes voor GG.

Mag ook wel hoor. Die game is keihard gepromoot door Sony.

Ben benieuwd naar de DLC. Eerste beelden misschien op de E3 ? Zou mooi zijn !!

In eerste instantie zou er idd geen DLC komen. Maar misschien zijn ze van gedachten veranderd omdat het spel het zo goed doet.

Ben in ieder geval blij dat er geen season pass is gekomen. Die season passes van tegenwoordig gaan nergens over. Soms is de eerste DLC pack binnen een maand al uit.
    Een beetje knippen in de main game voor wat extra cash !!! :+

Doe het dan liever zoals CD Projekt RED, neem tijd voor je DLC en kom met quality stuff.
    Dan wil ik er ook best €20-30 voor betalen.

14. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Idd en niet zoals Resident Evil 7

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Denk eerder dat er dlc komt omdat iedereen er om vraagt. Eindelijk een game zonder season pass, dlc onzin....wordt er om gevraagd.:+

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm benieuwd of het dan verder gaat met waar de game gebleven is of dat je juist DLC hebt zoals bij the witcher met een nieuwe wereld en een nieuw verhaal. Het einde ruikte namelijk meer naar een sequel en niet echt naar DLC.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ZOu me niks verbazen als het een misverstand is en gewoon het vervolg bedoeld wordt....anders zeg je toch gewoon (story) DLC?

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Een week verder en geen minuut verder gespeeld. Hmmm. dit gaat erg lang duren ben ik bang en straks komt ME ook nog uit. ;-)

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha zo gaat het hier ook. Speel afwisselend Zelda en Horizon maar het schiet niet echt op :+

AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina