Btw deze dlc's zijn gratis. Dragon Age: Origins - Awakening Expansion DLC is showing up as free. https://marketplace.xbox.com/Produc...wakening/00000000-0000-400c-80cf-001c454108c0 Battlefield Bad Company 2 Vietnam is also showing up as free: http://marketplace.xbox.com/Product/BFBC2-Vietnam/f639e5f1-9d3d-4534-9cb0-c6809c46f941[/QUOTE] 360 deals. Alien Breed 2: Assault*Games On Demand75%DWG Alien Breed 3: Descent*Games On Demand75%DWG Alien Breed Episode 1*Games On Demand75%DWG Battlefield: Bad Company 2Back Compat50%Pub Sale Battlefield: Bad Company 2 – VietnamBack Compat100%Pub Sale Bully Scholarship Edition*Games On Demand40%DWG Dragon Age: OriginsBack Compat50%Pub Sale Dragon Age: Origins – AwakeningBack Compat100%Pub Sale EA SPORTS FIFA 17Games On Demand60%Pub Sale EA SPORTS SSX: Classic Characters PackBack Compat100%Pub Sale Forza Horizon 2*Games On Demand70%DWG GTA IV The Ballad of Gay Tony*Add-On40%DWG GTA IV The Lost & Damned*Add-On40%DWG GTA IV*Games On Demand35%DWG Madden NFL 17Games On Demand67%Pub Sale NBA JAM: On Fire EditionBack Compat50%Pub Sale Red Dead Redemption*Games On Demand35%DWG Skate 3Back Compat50%Pub Sale SSXBack Compat50%Pub Sale Worms 2: Armageddon*Games On Demand75%DWG
Hoe zijn die uitbreidingen voor DA:I? Ik heb het basisspel helemaal uitgespeeld, maar omdat je nu voor een tientje de dlc's er ook bij kunt krijgen, overweeg ik dit. Is dit niet bijzonder, dan koop ik liever een andere game
GamePrice% OffPrice History Dead Rising 4 USD 38.99 35%Price History Dead Rising 4 Deluxe Edition USD 51.99 35%Price History Dead Rising 4 Season Pass USD 11.99 40%Price History Guns, Gore And Cannoli USD 5.00 50%Price History Mega Man Legacy Collection USD 6.00 60%Price History Prototype Biohazard Bundle USD 20.0 060%Price History Rise Of The Tomb Raider USD 20.00 50%Price History Rise Of The Tomb Raider Season Pass USD 7.50 75%Price History Rise Of The Tomb Raider: 20 Year Celebration USD 35.00 50%Price History StriderUSD 3.75 75% Price History The Bug Butcher USD 6.69 33% Price History The Escapists USD 6.60 67%Price History The Witcher 3: Wild Hunt - Blood And Wine USD 11.99 40%Price History The Witcher 3: Wild Hunt - Complete EditionUSD 25.00 50%Price History The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts Of StoneUSD 5.99 40%Price History The Witcher 3: Wild Hunt Expansion PassUSD 14.99 40%Price History Xbox 360: GamePrice% OffPrice HistoryBC Call Of Duty: Black Ops IIUSD 19.99 60%Price HistoryNo Bionic Commando Rearmed 2 USD 3.74 75%Price HistoryYes Final Fight: Double Impact USD 2.49 75%Price HistoryYes Lost Planet 2 USD 4.99 75%Price HistoryNo Lost Planet Colonies USD 4.99 75%Price HistoryNo MEGA MAN 9 USD 5.99 40%Price HistoryYes MEGA MAN 10 USD 5.99 40%Price HistoryYes Puzzle Fighter HDUSD 2.49 75%Price HistoryNo The Escapists USD 6.59 67%Price HistoryNo The Witcher 2: Assassins Of Kings Enhanced Edition USD 2.99 85%Price HistoryYes
Btw de season pass van Witcher 3 is eindelijk in sale. No brainer als je Witcher 3 base game al hebt en de dlc nog moet spelen. Ik denk btw dat ik eindelijk Tomb Raider maar eens haal.
Hoe werkt de dlc precies? Ik heb de Witcher in 2015 uitgespeeld en ben toen een NG+ gestart, maar deze heb ik nooit afgerond. Zijn beide dlc los op te starten of gaat dit via de main story als soort van side quests?
Ja dlc is los op te starten, maar ook geïntegreerd in jouw eigen save. Heeft wel een bepaalde hoogte qua level. Volgens mij moest je ergens rond level 35 ofzo zijn (geen NG+) voor blood en wine
Even iets totaal anders. Ik heb net een USD gift card gekocht om o.a. die dlc te kopen. Nu krijg ik opeens een error code als ik die gift card wil redeemen. Ik heb dit nooit eerder gehad. Is microsoft hier mee aan het kutten? Laatst kon ik ook al geen gift cards meer via hun eigen site kopen. Iemand tips hoe ik de code toch kan redeemen of ben ik de lul? (gift card van 100 USD) This code is valid only for USD. It‘s transferable, so you could give to someone you know in that part of the world.
G2a? Had ik ook bij hun code. Ik heb via PayPal geld teruggestort gekregen. Offgamers werkt wel voor mij
Op de Xbox zelf al gedaan? Op de site geeft die mij die error. Op xbox zelf niet. Net nog gedaan met een giftcard van 20usd van G2A.
@Maddmonkey Ja G2A, nooit eerder dit probleem gehad. @Hybrid Ja, allebei geprobeerd. Op de Xbox zelf ook een foutcode.
Gelijk maar even gedaan. De codes bij offgamers zijn helaas wel een stuk duurder zie ik. Als ik via de site inlog zie ik bij billing info twee adressen staan. Mijn eigen Nederlandse adres een een Amerikaans adres. Zou dit er mee te maken kunnen hebben? Kan ik dat Nederlandse adres deleten of is dat gebonden aan andere zaken? Op de Xbox zelf staat verder geen billing info, toch?
Ik had hetzelfde en kreeg mijn nederlandse billing adress niet verwijderd op de xbox site, dan alsnog zou de console moeten werken aangezien die alleen op US adres staat.
Kan je er niet op klikken? Als je op Xbox koopt? Bij staan er ook meerdere billing adressen en dan kies ik de US adress als ik wil betalen. Dan staat er iets van " we found multiple adresses wich one do you want?"
Voorheen werkte het ook gewoon op de console. Dit deed ik altijd. Nu dus niet meer. Ik kan ze wel selecteren, maar als ik vervolgens de code wil redeemen krijg ik alsnog de foutmelding. Op welke plek doe jij dit dan? Waar krijg jij de melding ''we found multiple adresses...'' Volgens mij kun je via de site op meerdere plekken een code redeemen.
Het is me toch gelukt via de site! Bij payment options, ik geloof onder balance, stond ook ''redeem a gift card''. De eerste keer werkte het niet, maar toen kreeg ik de melding dat ik mijn regio moest aanpassen. United States aangeklikt en hij pakte hem dit keer wel! Wel vaag dat het via de andere weg niet lukt en al helemaal vaag dat het via de console niet lukt. Ik heb al wel eens eerder dergelijke problemen gehad via de site, maar de console werkte bij mij altijd. Gelijk maar even het geschil via Paypal cancelen... Bedankt voor het meedenken @Hybrid en @Maddmonkey!
Ik heb Project Cars verkregen via Games with Gold. Echter is dit het enige spel die niet verschijnt bij te installeren spellen. Er staat wel netjes bij 'in bezit'. Ik wil het spel nu nog niet meteen spelen, maar wel toevoegen aan mijn games. Is er een andere manier om dat te doen zonder het te installeren?
Zitten best goede deals bij de Ubisoft specials. Syndicate voor 16 euro. Trials Fusion bundel voor 16 euro en voor 18 euro met Trials of the Blood Dragon.