1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    TOTW 26 leaked:

    [​IMG]

    Tevens komen er vanavond nieuwe MotM kaartjes van: Son, Sané, Kante en Kahraba.
     
    Don Juan, nawa, Saaslijer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    KANTEEEEE


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik zou Son kiezen.. weet je nog.. onze laatste pot :+
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Banega

    Jorgensen ziet er ook goed uit zeg.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Icardi wordt weer zo'n dikke beast! _O_
    Ik zit er evt. zelfs aan te denken om een voorhoede te maken met Icardi FIF, Higuain FIF en Mertens TIF.

    #ICame

    EDIT:
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2017
    CrazY vindt dit leuk.
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  7. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ff voor de mobiele gebruikers, dit is zijn team: http://www.futhead.com/17/squads/5189750/

    Het zal denk ik matig spelen ten opzichte van topteams, maar het zal vast leuk zijn. Ik speelde aan het eind van de WL dan 3421 met een Eredivisie/NL team (Ik kon toch alleen maar elite 2 worden, wat ik eerlijk gezegd niet zo belangrijk meer vond) om te proberen, en alle spelers zijn toch heel statisch. Desalniettemin zou ik het gewoon proberen als het je leuk lijkt.
    Mag ik trouwens vragen waarom je Haps UP de voorkeur geeft boven Willems IF? Ik weet trouwens ook niet of je de coins hebt, maar evt. zou je een Elia+Jorgensen kunnen vervangen door een Depay IF + de Jong SBC. Dan krijg je dus dit team: http://www.futhead.com/17/squads/5189783/
    . Ook zou je van Dijk op 9/10 chem kunnen krijgen op meerdere manieren: Stel je wilt perse Sanchez behouden, dan zou je evt kunnen proberen om Stekelenburg IF en Tete als vervanging voor Krul en Karsdorp. Stel het maakt je niet uit dat er 1 niet op full chem is en de andere CB wel, dan zou je evt. nog Sanchez kunnen vervangen door Kongolo TOTGS. Hij krijgt dan sowieso maar max 6 chem en dan heb je van Dijk wel op 9/10 chem.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Top reactie.

    Heb alleen niet superveel coins. Het wordt meer mijn tweede team. Depay IF ben ik wel voor aan het sparen momenteel, die past namelijk ook in mijn eerste team.
    Verdediging was idd mijn grootste vraagteken. Maar hier kan ik wel wat mee.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  9. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Dit team speelt echt monsterlijk. 3421 is echt een flexibele formatie. Ene moment heb je 5 verdedigers + cdm. In de aanval heb je 5 aanvallers + cam.

    Scoorde gister in een counter met Ricky karsdorp

    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ach ach kut son. Die rematch moet ik echt pakken man. Want die pakslaag voel ik nog steeds


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    CrazY vindt dit leuk.
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Haha. Ik heb dan inderdaad dezelfde formatie. Ik had alleen Luukie SBC ST, Depay LW, Klaassen IF met Ziyech IF CM, Moreno IF CB ipv Bruma. Voelde toch gewoon kut aan als je gewend bent om met een Pogba, Eriksen TIF etc. te spelen. Het was opzich wel leuk. Heel misschien ga ik gewoon voor de lol aankomende WL hiermee spelen.
     
  12. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ja deze formatie heb ik van jou overgenomen goos. Het is idd geen pogba en andere elite spelers. Maar tegen mn matties is dit team geweldig om tr gebruiken. Misschien dat ik idd bruma kan vervangen voor IF Moreno. Die Virgil blijft erin hoor wat een monster is dat zeg.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Maar is het niet te doen tegen de Pogba's en de Aubameyangs etc met een dergelijk Eredivisie team?
     
  14. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Jawel, maar het is gewoon wel lastig.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja je moet wel heeeeel erg goed zijn wil je daar poten mee breken in de wl.

    Speelde dit weekend tegen een gast met een Nederlands team. If depay, Promes enz. Hij was behoorlijk goed. Maar mijn betere spelers gaven de doorslag.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Daar was ik al bang voor. Maar ben een beetje klaar met mijn Ligue 1/BPL team. Maar heb ook weer geen zin om die helemaal te verkopen. Dus wil een team erbij, en vind eredivisie altijd leuk om mee te spelen!
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja klopt het is altijd leuk om een eredivisie of Nederland te maken. Vaak probeer ik het ook maar haak ik daarna af omdat het gewoon niet lekker speelt. Of te slecht in vergelijking met andere teams. En nu helemaal met de wl zit ik er niet op te wachten om me te gaan frustreren aan m'n spelers. Frustreer me al genoeg aan m'n lage niveau Hahaha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Lol, ik speel nu dus weekend league met m'n eredivisie team. Ik sta nu op 7-0. :eek:

    EDIT:
    Ik jinx mijzelf natuurlijk weer. 7-1 -.-
    EDIT2: Inmiddels 12-1. Gaat best decent, maar het is elke keer wel telkens op het randje. Mijn super subs redden mij ook af en toe.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2017
    CrazY, Bidle en Korkss vinden dit leuk.
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het valt me op dat in 4-3-2-1 vaak de centrale CM degene is die het meest voor de goal verschijnt van de drie middenvelders. Juist terwijl dit mijn grote CDM (M/M workrates) is die staat op "achter blijven" qua instructies. Toeval of is dat gewoon zo merks deze formatie??
     
  20. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Inmiddels 23-7 waaronder een disconnect met mijn eredivisie team. Ik ben er best tevreden mee, maar ik ga nu over naar mijn nieuwe team.
     
    a3aan77 en CrazY vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina