Mass Effect; A kun je eigenlijk wel even laten liggen. Matige recensies, en nu dus even afwachten of EA/Bioware daar de schouders over ophaalt, of dat ze zich er iets van aantrekken er er nu alles aan doen om dat post-launch nog aan te pakken, of met flinke price-drops komen, of whatever. Persoonlijk had ik sowieso weinig interesse in die game, want ben niet zo van de sci-fi en eerdere delen konden me al niet zo lang boeien, maar wel een flinke tegenvaller voor de fans, in een jaar dat al zo veel prima games heeft. Vreemd, multi-citaat werkte blijkbaar even niet. Anyway, heb hem zelf ook net op tijd binnengehaald, en hopelijk blijft die dus ook staan als aankoop voor mij. Is al een poosje aan het downloaden. Ben benieuwd.
Ach komt me goed uit eigenlijk. Lijkt mij dat je de game gewoon houd als je op tijd was. Dat zou anders wel erg kinderachtig zijn, en teveel PR gedoe. En ME:A sla ik niet over. Ja, het is geen kwaliteit van de eerste trilogie, maar het is geen kutgame. Wil het gewoon zelf ervaren, goed of slecht.
FF XV staat er bij mij in ieder geval nog gewoon op . Ben alleen op het moment met ME:A bezig en 2 RPG's gelijk spelen schiet niet echt op.
Sinds wanneer is 75 gemiddeld matig? Game is gewoon goed, alleen niet uitmuntend zoals de vorige games. Ik vermaak me er nog prima mee na 20 uur.
Ik ging gisteren rond 03:00 naar bed, voor het slapen gaan nog even de PS Store gechecked. En toen zag ik die FFXV ook al staan voor €14. Meteen meegenomen. Heb al genoeg games in de backlog, maar voor deze prijs kon ik het niet laten. Overige aanbiedingen van de Playstation Store zijn ook best netjes: Uncharted Collection voor €16, The Last Guardian voor €25, PES 2017 voor €10, Bloodborne GOTY voor €24, Gravity Rush 2 voor €28 Amerikaanse PS Store heeft ook een sale met oa: Until Dawn voor $10 (maar ik denk dat onderhand iedereen die game wel al heeft gespeeld).
Dat blijf je altijd houden toch? Flikkers omdat ze de prijzen verlagen? Snap je punt maar liever dit dan dat ze nooit droppen
Amerikaanse Playstation Store Nioh $40,19 (tot vandaag 16:00) The Evil Within + Season Pass $8,99 (tot 27 maart 17:00) EDIT: Mensen met een Amerikaanse account: Check even je email... Sommige mensen hebben een 20% coupon code gekregen. Volgens Neogaf is het compleet random, en krijgt niet iedereen de code. Ik heb de code wel ontvangen. Met deze code betaal je dus maar $32 voor Nioh.
Nioh of Nier ? Heb al een tijdje $30 op mijn PSN staan. Was in eerste instantie voor de season pass van RE7. Maar die skip ik toch even. Voor Nioh moet ik $2 bij betalen voor Nier $8 P.S. Heb nog nooit een Souls game gespeeld en Bloodborne staat nog in de backlog. Verstandig om meteen een Nioh te beginnen ?
Nee, ik denk dat je wel van het genre moet houden. Zou eerst BB spelen dan en kijken hoe je dat vind. (en stop verdomme eens met al dat kopen zonder het te gebruiken, je lijkt wel een vrouw in een kledingwinkel )
Uncharted The Nathan Drake Collection en The Last of Us Remastered voor $8 in de Amerikaanse PS Store (Flash Sale).