Sorry GOT ook al uiteraard. Mss maar Walking Dead proberen idd, zijn mn ouders ook lyrisch over. Maar ik vind zombies echt kut..
Valt in TWD wel mee, maar soms zijn ze best gruwelijk en zie je best gruwelijke dingen. Fear the Walking Dead moet je niet kijken, die spin off word aardig afgebrand omdat die te saai is.
Spartacus? Vond ik niet zoveel aan maar wel geweld en tiete, laaaaaaaalalalala. Ik vind zombies ook niets maar vond zeker de eerste seizoenen TWD wel erg vermakelijk. Het gaat namelijk ook heel veel over de situatie hoe mensen met elkaar omgaan, als alle vastigheden zijn weggevallen en niet alleen maar over zombies neermaaien. Hoe gek dat ook klinkt
Banshee al gezien @Reckuuza ? heeft ook tieten ( niet heel veel , kan altijd meer uiteraard ) en heel veel geweld
Gomorra. Italiaanse mafia serie, keihard, realistisch en fantastisch geacteerd. Seizoen 1 staat op Netflix.
Goede series: Narcos, Luther of Sons of Anarchy. Voor chicks: Entourage of Ballers. Voor comedy: Silicon Valley, Fresh off the Boat of Parks and Recreation. Waarom heb je twee keer Suits gekeken?
Ja ik was dus jaren geleden gestopt bij e17. Dacht, pak hem maar even op wellicht wordt s05 wat. Maar dit sloeg echt alles, wat een pijnlijk kutseizoen.
Ik ga nu voor de 3e keer aan het 4e seizoen beginnen als opfrisser voordat de nieuwe begint, maar eigenlijk bestaat er alleen seizoen 1 en 2 (ja 2 vond ik ook nog wel gaan opzich, wel soms wat ver gezocht). 3e en 4e seizoen is gewoon té ver gezocht. Man man man!
Als ik jouw rijtje zo lees dan moet Fargo je aanspreken. Ik blijf Utopia van channel 4 ook pluggen. Die serie was echt briljant.
Een greep uit de oude en nieuwe doos: The Sopranos! Beste serie aller tijden... The Wire, Peaky Blinders, Fargo, Westworld, Justified, Boardwalk Empire, Hannibal, Banshee. Stranger Things. Comedy: Modern Family, How I met your mother, 30 Rock, It's always sunny in Philadelphia, The Office, Parks and Recreation. Hier kun je wel even mee vooruit. Veel plezier!
Peaky Blinders vriend, helemaal leip. Cillian Murphy & Tom Hardy! En ARTHAA FAAKING SHELBYYY! Moet je zien man.
Tijdje terug op netflix 3% gekeken. Idee is wel leuk, maar was toch een beetje te voorspelbaar allemaal
Ik was Zoo aan het kijken. Ik ben er nog niet uit of ik het nou teringslecht of teringgoed moet vinden.