Toen GTA Online voor het eerst speelbaar werd heb ik het lange tijd via een ADSL-lijn gespeeld van een andere provider, ging eigenlijk probleemloos toen de 'cloud-service' van Rockstar eenmaal de drukte aan kon. Echter de mensen uit mijn 'crew' die wel al overgestapt waren op Ziggo hadden ook toen al dezelfde connectie problemen die er nu steeds zijn helaas.
Speel de game nu op de PC, en mijn ervaring is dat online gamen via de PC vaak nog een stukje makkelijker en beter werkt dan via de consoles, maar helaas GTA Online blijft een lastig geval.
Instellingen blijven ook staan, alleen reageert het modem toch anders na een bepaalde tijd. Een reset heractiveert meestal ook wel weer de gekozen instellingen, maar ook dat is weer een extra handeling...
Misschien maar weer eens met Ziggo bellen en zeggen dat het modem nu toch echt aan vervanging toe is. Ook al kunnen hun op afstand zien dat het nog gewoon normaal functioneert.
(wel dit jaar een nieuwe decoder ontvangen, maar die zit nog steeds in de doos omdat ik die oude Samsung simpelweg mooier vind
)
Klik om te vergroten...