Ik zie vooral veel Magikarp, Chinchou, Lanturn en Wooper. Niet veel boeiends haha. Er spawnt zo nu en dan een Dragonite in Maastricht, ietsje vaker in Heerlen. Snorlax spawnt regelmatig in Heerlen. Ik woon in Maastricht en werk in Heerlen. Met Pokéhunt zie je waar pokemon zitten, maar nog veel handiger is de Telegram groep van Pokéhunt waarmee je notificaties krijgt van rare pokemon en pokemon met hoge IV. Daarmee doe ik het vooral. Ja, het is wel lame, maar anders is het doelloos zoeken. Ik loop/rij er wel naartoe met vaak teleurstelling door lage CP of omdat ze weglopen. Vandaag nog een Blissey met 85 IV met >1000 CP (voor mijn lvl heel hoog voor een blissey volgens mij).. 8 ultra balls en 8 razz berries en hij rent weg. Hierbij gezocht op dragonite in paar maps.. je ziet dat ie in Heerlen best veel spawnt om der een of andere reden. Snorlax spawnt nog véél vaker. Alleen in Heerlen (en omliggende dorpen) al 11x vandaag.
Pokéhunt is zeer regelmatig offline. Afgelopen week weinig problemen, maar rest van de maand zéér kwetsbaar. Om de haverklap offline. Daarnaast best prijzig, dus ik ben benieuwd of maastricht en heerlen in april weer online komen (kost €40 per maand).
Tot dusver iets van 5 10k eieren gehad en ben level 24. Ik hoorde van een vriend dat hij ze vaker krijgt sinds de laatste update. Nu heb ik al m'n eieren uitgelopen en gekeken hoeveel 10k eieren ik zou krijgen: 4 op de 9. Bizar. Anderen die kunnen bevestigen dat de kans idd groter is nu?
Klopt inderdaad, hoewel het ook nog altijd samenhangt met de BIOM waar je je op dat moment in bevind. https://www.reddit.com/r/TheSilphRo...cked_eggs_the_secret_rarity_tiers_of_pokemon/
Weet iemand of je nog steeds die shiny Magikarp kan tegenkomen in het wild? Of was die er alleen met dat Water event?
Ruim 200km met een Mareep gelopen...maar dan heb je ook wat. Pokedex op 216 nu, vandaag eindelijk ook eens mijn eerste Totodile :')
En de game niet meer aangeraakt sinds het Water Festival voorbij is Prachtig hoe je tijdens zo'n event allerlei Pokemon tegenkomt die je 1.5 jaar nergens vind. Wel een Blastoise gevangen (m'n eerste in 1.5 jaar). Hier en daar wat Charmanders (nog 4 candies voor een Charizard) ... maar die vind ik toch niet meer. Enige wat ik hier nu zie zijn een vrachtlading aan vogels en de standaard meuk.
Na mijn verhuizing pokemon go weer opgepakt, kom erachter dat ik boven 3 pokestops woon en dat er bij mij in de buurt een cyndaquill spawn is (nu al 450 candy en een 98% IV). Er zijn hier veel meer rare pokemon maar alles is zeer laag qua CP/IV. Ik heb nu 189 pokemon gevangen maar daar komen 20+ pokemon bij als ik zin heb om de boel te evolueren. Ik woon nu in Vancouver, qua pokemon veel meer variatie dan Utrecht.