1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb echt een moeizame Weekend League achter de rug. Ik zit normaal altijd tegen Elite aan, maar dit weekend met moeite Gold 2. Kansen afmaken blijft toch wel een dingetje bij mij, helaas. Daarnaast lijkt het wel of het passen moeilijker gaat sinds de update van vorige week. Het voelt veel onnauwkeuriger aan. Sommige passes gaan echt meters naast de speler waar ik naartoe wil passen. Maar misschien ligt dit aan mij.

    Weet iemand trouwens hoeveel wins je deze maand nodig hebt voor de Elite monthly rewards? In-game staat 120, maar ik las laatst ergens dat 112 wins genoeg is in maart, omdat het 5 weekenden zijn. Ik kan dat echter nergens meer terugvinden...
     
  2. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik had ook een drama weekend, heb normaal ook altijd goud1/elite3, liep voor geen ene meter, de passing was ronduit beroerd, geswitcht naar een andere opstelling, maar niets hielp, uiteindelijk maar gestopt. Voor het eerst sinds het begin maar proberen te kwalificeren:'-(. Je hebt uiteindelijk 120 wins nodig voor monthly Elite. Dat wordt nog een hels karwei.
     
    Santino en CrazY vinden dit leuk.
  3. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Bij mij ging het wel redelijk goed, maar ik heb dit weekend maar tot gold 3 gespeeld. Ik had er niet echt veel zin meer in, had ook weinig tijd en hoef volgende week dan ook maar iets van 16 te winnen voor monthly elite. Ik ga volgende maand ook ff stoppen met WL. Ik vind het de laatste tijd helemaal niet zo geweldig meer en het voelt meer als verplichting dan echte fun. Andere games spelen is toch echt wel een groot probleem in het weekend en dat vind ik gewoon kut.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  4. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Mijn gevoel is precies zo.

    Ik heb dit weekend slechts 14 wins gehaald. Dit uit 21 wedstrijden.

    De rest van de wedstrijden heb ik niet eens meer gespeeld wegens gebrek aan motivatie.
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik ben benieuwd wat ze vandaag en komende week voor ons in petto hebben met Fut birthday. Waarschijnlijk 100k packs in lightning rounds die we zelf moeten kopen. :lol:
     
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Mijn huidige team:

    [​IMG]
     
  7. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Denken jullie dat het zin heeft om nu te investeren in een paar huidige TOTW spelers zoals Pulisic (nu 23k maar!), Vela (20k), Piszczek en Schürrle? Die moeten toch echt wel weer stijgen na de TOTW sbc? Heb nu zo'n 500k om te handelen.
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Tijdens de vorige TOTW SBC's bleven de prijzen laag van spelers zoals 88 Icardi en 86 Sokratis, ik denk dat de spelers iets zullen stijgen maar niet veel.
    De Bundesliga is niet heel populair dit jaar. Met de TOTS die eind volgende maand zal beginnen denk ik niet dat veel mensen nog IF zullen kopen mits het een top speler is.
    SIF Piszczek is wel de beste RB in de bundesliga, voor de rest zijn goedkopere of betere alternatieven dus dat zou een mooie investering zijn.

    Ik ben klaar tot aan de TOTS, speel nu met dit team en heb 3.5 Miljoen coins op de bank staan. Gelukkig hoef ik niet bang te zijn dat de waarde daalt van mijn team want de meeste spelers zijn SBC of untradeable.

    https://www.futbin.com/17/squad/2814034
     
    JGH2110 en Don Juan vinden dit leuk.
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn teampje hoor!! Zo'n spijt dat ik die sbc de Rossi niet heb gedaan.

    El shaarawy is baas he? Hoe speelt ogbonna? Heb nu chielini-Bonucci is het het waard om hem er in te zetten ipv 1 van die 2?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ogbonna is de beste CB van de BPL naast Smalling, IF Azpi en BD Luiz. Het is makkelijk om serie A hybrids te maken met Ogbonna, het voordeel is dat hij 1m90cm is, zijn strength is een goed wapen tegen de snelle spitsen. Ogbonna met shadow = even snel als Bale. Hij zou Chiellini moeten vervangen vanwege zijn linker been, qua stats is Chiellini beter in verdedigen maar als je een CB zoek met een goede pass dan is Ogbonna jouw man.
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kon de hele avond niet op de server komen. Denk probeer het nog 1x.

    Doe even wat sbc van de Prem, Arsenal en Man u hoge pack rewards. Uiteraard niks. Zag toen Everton. En ja hoor een walkout:

    [​IMG]

    Heb nu meteen maar ogbonna en abate gekocht


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    JGH2110, Bidle en CrazY vinden dit leuk.
  12. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Gisteren de SIF Toornstra gekocht voor m'n eredivisie fitness/fun team. Man man man wat is die guy toch fraude met een havik kaartje. Jaagt iedereen op op defensief gebied en kan een mannetje van de bal pesten. Offensief een geweldige pass in de benen, monster schot (99shot power en 92 long shots volgens mij) goede dribbel en fysieke stats. Heerlijk

    Speelde tegen een maat en Jens was echt een baas op het middeveld. Speelde eerst tegen een cheap bundesliga team en daarna tegen een decent BPL team. 4-0 en 3-5 winst met 5 assists van Jensie en een goaltje
     
  13. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    [​IMG]

    Teampie is af voor nu. Eventueel nog wat TOTS Eredivisie kaarten asl ze uitkomen. Maar vandaag is het belangrijk om eerst die Schaal binnen te halen

    edit: volgende week een potentiele hero Kuyt kaart toevoegen aan mn kleurrijke squad
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2017
    Korkss vindt dit leuk.
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Weet niet of er nog veel mensen hier FIFA spelen maar ik het plezier weer teruggevonden door de Team of the Season. Daarom heb ik ook weer youtube opgepikt. Heb een handige tip als je voor bijna niets een TOTS speler wilt ontvangen:

     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  15. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoelaat komen vanavond de nieuwe pakketten van team of the week uit
     
  16. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Gisteren is de TOTS van de Premier League live gegaan en ik heb direct een volledig team gebouwd met alleen maar TOTS BPL spelers. Sommige voelen echt aan als cheaten...

     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  17. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    EREDIVISIE TOTS


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Met elke team of the season komt er een SBC uit waar je 11 rare players moet inwisselen voor een players pack. Pack luck is echt enorm voor veel mensen en voor mij het was dat ook zo.

     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Scrollde even door je filmpje en dacht, laat ik ook eens zo'n pakje halen...

    [​IMG] [​IMG]

    Gelijk raak. Kan hem nog gebruiken ook!!
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Lekker hoor!! Ik krijg standaard bagger uit die pakjes. Ben wel benieuwd naar verratti. Wil hem maybe in Mn serie a team als hij ietsjes in prijs dropt.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina