1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Wat betreft die patches die gaan komen: Net als met No Man's Sky gewoon een tijd de game bewaren, dan zal het straks wel goed te doen zijn. Probleem van NMS was alleen dat ze er veel te laat mee kwamen, uiteindelijk ook bij mij, maar BW is er redelijk rap bij. Hopelijk een wijze les voor de volgende in de Andromeda lijn, maar daar ga ik niet gelijk van uit. Ik denk morgen of overmorgen toch maar weer eens proberen.

    Liever heb ik wel dat ze de volgende game weer laten maken door het oude dev team en dat EA zich er minder strak mee bemoeid als uitgever. Onder MS met de eerste game uit de vorige trilogie was er gelukkig veel meer ruimte voor beter verhaal. Daarom hoop ik ook dat ze er echt van geleerd hebben. Doet me gewoon een beetje denken aan het pre launch gezeik van de Xbox One. Gewoon flink bekken als community, dan doen ze er wel wat aan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    En daarom zeiken we ook. Zodat Bioware/EA zich verplicht voelen iets aan die problemen te doen. Wanneer je als gamer gewoon je mond houdt gebeurd er sowieso niks.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ja maar ik snap niet dat ze dan dachten dat ze ermee weg zouden komen. Alsof die testers niet kapotleip werden van die duidelijke glitches en die cutscenes bij de planeten.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Zal niet voor het eerst zijn dat Q&A wordt genegeerd, *als* het al bestaat.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    YongYea heeft mogelijk wat ontdekt, hmm

     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Joh natuurlijk is dat geen priority geweest, dat kan elke mongol zien.

    Dat hier 2weken na de release nog over wordt gezeken. Ongelofelijk.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja, het is ook geen surprise
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    En de heksenjacht gaat verder. Is er al iemand opgehangen? ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Daar heb je gelijk in, maar als je als BW je community een beetje kent had je dat kunnen verwachten. Dat het geen prioriteit is geen excuus, want alle belangrijke elementen in een game van BW zouden een prioriteit voor ze moeten zijn. In de oorspronkelijke trilogie waren ze ook niet al te best, maar zichtbaar een stuk beter, met name de lastige fictieve kaken van de Turians. :)
     
    Maddmonkey en MaxxRaptor vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Wat ik wel interessant vind is dat dit inmiddels het zoveelste filmpje is over het gerucht dat Bioware misschien wel expres de female Ryder in Andromeda lelijker heeft gemaakt. Het gaat hier vermoedelijk om een politiek correcte reactie richting de samenleving en vooral het extreem links feminisme dat terrein wint in de VS. Dit feminisme stelt dat vrouwen nog steeds teveel als een (lust) object worden gezien door mannen. En omdat schoonheid immers van binnen komt hoeft een vrouw in zijn geheel niet meer aan een sensueel/sexy beeld te voldoen.

    Overigens lijkt de male Ryder een stuk beter op zijn real life model. The plot thickens...

     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2017
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Links feminisme zeg je? Jezus, Amerikanen ook met hun hoop en vrees maatschappij. :F:
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    NMS heeft hier niets mee te maken, dat ontbrak gewoon aan content, met MEA is het voornamelijk bugs.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    True, maar wat heb je aan content als je er door bugs geen plezier in zou kunnen hebben? NMS had dan misschien weinig tot geen content, maar door het feit dat ik geen grote bugs ben tegengekomen, heb ik wel lange tijd veel plezier aan de game gehad.

    Ik heb eerlijk gezegd liever een beter afgewerkte game, dan een game die tonnen aan content heeft met bugs erin, want die content kan met de beperkte Mass Effect ervaring van dit dev team ook een reden zijn dat er zoveel bugs in de game zitten.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ach hou op, je doet nu net of er gigantisch veel bugs inzitten. Welke bugs heb je het dan over?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Je hebt zelf toch al 5u gespeeld? Wat ben je allemaal tegengekomen?

    Ik echt nog fucking niks. Ja af en toe wat textures die 1seconde later worden ingeladen als ik de map open. Daar hadden de eerdere ME games geen last van natuurlijk, in het bijzonder de UE3 engine in het algemeen.

    Er wordt zo ontiegelijk getrasht op deze game, dat iedereen nu denkt dat die shit buggy as hell en onspeelbaar is. Is het dus verre van.
     
    MAD 1976 en Jorrie vinden dit leuk.
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar dan wel weer uitgerekend Andromeda, bij de eerste ME was er ook al iets, gezeur over dat met relaties, jullie weten dat vast nog, But anyway, in Dragon age 2 en Inquisition kon je je Female char superaantrekkelijk maken, en dan die grap met Iron Bull, maar als ME dat doet is men opeens wederom kleinzerig, dus komisch, en al is Female Ryder lelijk dan zijn toch de rest van de vrouwelijke teamleden mooier, in verhouding dan gesproken met de Game ;)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik verzin het verhaal niet. En het gerucht blijft hardnekkig circuleren. Main char is wel de persoon waar je het meest naar kijkt. Ik vind het sowieso opvallend dat fem Ryder na de patch minder aantrekkelijk is geworden? Kan dit zelf niet bevestigen.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee, snap ik, was niet persoonlijk bedoeld, ja ik zag wel wat afbeeldingen van de mogelijke patch, geen idee of deze dat is geworden, maar als dat zo is dan is het Indeed niet veel beter dan
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weer verder gegaan, nu met SSHD in mijn Pro. Maakt helaas weinig verschil voor de popup. Naja, zal wel. Ben bezig op Eos en er zijn grote gebieden waar ik niet in kan vanwege radiation level 3, dan ben ik, ook in de Nomad, zo dood. Hoe maak ik die stukken begaanbaar ? (viability level van Eos zit op 82%).

    En hoe werkt dat minen met de Nomad precies? Ik kies een plek met hoge pieken op de scanner, deploy de drone en krijg dan 1-malig wat resources? Of moet ik daar vaker terug, of krijgt de outpost dan periodiek resources ?

    Enne, waar blijft die patch ??? Zou vandaag toch komen ?

    En die achievements, pffft, tig kill zo en zus combos. Ik ga niet steeds respeccen om zo al die trophies te krijgen ....
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ja kerel herkenbaar allemaal, ik snap ook geen reet van al die shit..
     

Deel Deze Pagina