1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dubbelpost... maar zijn die e-shop gift kaarten waarop staat dat ze alleen voor 3DS en WiiU zijn toch ook op de Switch gebruiken?
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De e-shop cards moeten gewoon werken (ik had een eshop code van 25 euro gebruikt voor de Breath of the Wild season pass en dit ging zonder probleem)
     
  4. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb zelf nu zo'n normale hori screen protector en die is ook prima. [​IMG]
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ok Spaltoon zuigt wel echt hard. Die controls :')
     
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik had gyro uitgezet en dat werkte prima.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Splatoon heb ik ook een meh gevoel bij, op naar Mario Kart, dan gaat de Switch wel overuren maken denk ik :+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Splatoon is juist tof! Alleen is het niet veel anders dan de vorige game.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Idd, enorm genoten van de Splatoon 2 Global Testfire, vergeet trouwens niet dat de volledige game uiteraard veel groter gaat zijn (meer maps, singleplayer mode, verschillende game modes, een hub, en dan vergeet ik nog een aantal dingen :+) sowieso een instantbuy voor mij, ik heb ook enorm genoten van Splatoon 1.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Weer een nieuwe game gescoord op de Switch. Deze keer Snake Pass.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Op PC en PS4 zal het wel een stukje strakker zijn, maar dit is echt een game die ik op de Switch wil spelen.
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  12. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    correctie: foutje
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Tsja moet je er van zeggen een cijfer geven op iets wat net uit is en ook nog hardware is. Op een site die Xbox world heet. Bovendien ben ik het niet helemaal eens met je eerste paar minpunten, maar goed ieder zijn eigen mening.

    Er zijn voor de release al meer dan 150 games aangekondigd. Daarnaast zeg je Nintendo fans kunnen wel hard roepen..... Maar dat is ook onjuist. Want het grootste gedeelte die het over de Switch heeft nu en ook voor de release hopen juist op een veel betere third party support.

    Verder als je een hardware review schrijft zou het leuk zijn op een eigen ervaring. Maar hier zijn vooral als het gaat om hardware probleempjes gewoon van het net gehaald.

    Ik heb gelukkig al die problemen niet gehad en hoop ze ook niet te krijgen. Het wordt in de tekst als iets heel veel voorkomende probleem neergezet. Terwijl ik er genoeg ken die bijvoorbeeld die Joycon problemen niet heeft. En dan zeg je je kan het gratis opsturen en laten repareren. Dat is toch mooi? Maar nee je wilt ook een excuses of compensatie. Nou dan had ik met bijvoorbeeld de Xbox 360 of Playstation 2 nu wel een rijk man mogen wezen met al die compensaties. Het is vrij normaal als iets kapot gaat of niet dergelijk is, dat dit gratis wordt gerepareerd of vervangen. Maar om dan ook nog compensatie te zouden willen.

    De Switch kan ook gewoon via bekabeling maar dan moet je even wat aanschaffen. Dus ja en nee. Idd zonder extra aanschaf alleen WiFi, maar er is dus niet alleen maar WiFi mogelijk.

    Ja ik kan nog wel een heel stuk doorgaan, maar dat vind ik niet nodig. Wou alleen even laten weten dat dit stuk wel heel negatief is geschreven in grote lijnen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2017
    tim91 vindt dit leuk.
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het enige probleem dat ik niet zelf ervaren heb zijn de krassen. De rest ALLEMAAL wel. Je eigen mening geven juich ik toe, maar beticht me niet van dingen die je niet kan weten. Ik vind het inderdaad niet een ideale oplossing van Nintendo. Het kan zeker slechter hoor, dat ontken ik ook niet. Ik verdedig hier ook zeker niet de Xbox 360 met zijn belachelijke red ring of death-gedoe.

    Klopt wat betreft WiFi. Ook dat vind ik een beetje een lapmiddel en geen ideale oplossing. Beter dan niets.

    Het cijfer moet je zien als een momentopname, het kan natuurlijk nog verbeteren. Ik zeg ook in mijn artikel dat ik geen spijt heb van mijn aankoop en dat het concept an sich goed werkt. Ik heb er dan ook veel op gespeeld. Maar als iemand mij nu zou vragen, zou je op dit moment een Switch aanraden aan een ander? Dan zou mijn antwoord zijn nee. Als je er zelf heel tevreden mee bent, dan good for you. Have fun!

    Je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn, net als alle recensies is het maar een mening. Het is juist interessant als mensen van mening verschillen. Je kunt ook een ander cijfer aangeven onder het artikel, dan wordt dat ook weergegeven. Het is overigens een eenmalig artikel rond de launch, net als ik met de Playstation VR heb gedaan. Het wordt hier niet Switchworld hoor ;)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ook Snakepass aan het spelen nu btw. Even getwijfeld voor welk systeem ik hem zou kopen, maar toch maar voor de Switch gegaan. Het gaat bij dit spel toch niet om de graphics en dan kan ik ook in de trein spelen. Spel is best pittig, maar ook leuk en origineel. Leuk tussendoortje.
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Bedankt voor de weder bericht. Ja cijfers geven ben ik zelf niet zo een voorstander van. Tuurlijk met een cijfer geef je iets aan wat je op dat moment beoordeeld en niet wat er in de toekomst gebeuren gaat of kan. Maar goed zoals gezegd heb ik zelf niks met cijfers in een review of beoordeling.

    Ja Snakepass lijkt mij opzich ook wel leuk, maar twijfel ook weer aan de andere kant. Het lijkt mij allemaal wat erg traag en weet niet of mij dat wel ligt. Volgens mij is het ook een game die je 1 keer speelt en dan wel hebt gezien en nooit meer zal spelen.

    Denk zelf dat ik wel wacht tot 18 april als de Wonder Boy remake uit is.
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Snakepass is idd. erg traag en iets dat je 1 keer door zal spelen, en hooguit nog meer collectables gaat verzamelen. Maar het is wel origineel, uitdagend en heeft ook prettige muziek.

    Begrijp goed dat je geen fan van cijfers bent. Ik ook niet. We hadden zelfs geen cijfers op XBW tot aan de launch van de nieuwe site. Veel bezoekers wilde echter graag cijfers.

    Wonder Boy heb ik wel al, maar die is nog onder embargo.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  19. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    3PM PT is middernacht hier. ;)
     

Deel Deze Pagina