Dat is gewoon een domme bubble bitch boy. Er staat GVD iemand als een blok beton te hard scopen. #ASHAMEDTOBEATITAN
Ho ho ho ... ik sta gewoon samen met @bulletproof010 te wachten tot die domme Titan Bubble nub iets doms doet.
Dames en heren ... ik presenteer, de meest epic teabag gedaan door een Titan. De zoute Defender Balletjes van @SHiZ NL
Deze eyasluna heeft rangefinder, rifled barrel en life support. Heb ervoor lang met een lord high fixer geschoten met outlaw, icarus en rifled barrel, maar vind na de laatste update mn eyasluna toch een stuk lekkerder schieten. Denk door de rangefinder erop. Life support is ook zeker geen slechte perk en proct best vaak nog. Maar zit nog steeds op een "betere" roll te wachten.
Ik had mn dark drinker ook gewoon bij me... En het probleem was niet de de damage he We hebben amper damage kunnen doen van de week... @Rampage kan beter ff de challenge mode uitleg posten en hoe je kan zien waar die heen teleport. Meneer ik durf die call out niet te geven omdat hij bang was dat ie de verkeerde zou geven
Je kan ook gewoon om je heen kijken i.p.v de schuld bij een ander in z'n schoenen te schuiven Probleem was de vorige keer het niet dunken/slammen inderdaad. Lag er ook aan dat we belachelijk lang bezig waren bij Vosiks. Dan is de concentratie er wel af.
Nee nee nee, je bent een team, dom antwoord in mn ogen. Het gaat om teamwork. Degene die in het midden staat kan bij de eerste x dat aksis teleport het beste zien welke kant die opgaat. En aangezien t slammen niet goed getimed werd is het dus mischien makkelijker als er meer geroepen word waar die heen gaat ipv dat iedereen stil is. Als jij al op t moment dat hij gaat teleporteren roept bijvoorbeeld links of rechts (en dat zijn mischien 1 a 2 sec eerder dan dat de rest t ziet) dan kan de rest daar weer sneller op anticiperen, wat dus een extra seconde of 2 meer tijd geeft aan de rest om hun ding te doen. Ik hoor persoonlijk liever 4 x dat hij bv naar links gaat dan 0 x