1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Signex vindt dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Mijne dinsdag nog verkocht voor 180 met alleen controller :p
     
    Signex vindt dit leuk.
  3. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Had er laatst ook iemand voor voor 180 euro, zonder games want ik koop alles digitaal.
    Maar toen had ik het geld niet voor de Pro maar volgende week wel gelukkig. :p
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens de US PlayStation Blog komt 4.50 morgen uit.Zal dan vast hier ook wel zo zijn
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dan zou het dus alleen voor de frames zijn. Met de pro heb je wat betere fps en/of iets betere resolutie, ligt er dus aan of je dat belangrijk vind.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    En vergeet de boost mode niet.. bv met pcars werkt dit bizar goed..
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik las bij patch notes iets over screenshots uploaden op PSN met de nieuwe update. Snapt iemand hoe dit zit? Kans dat we direct screenshots en filmpjes op onze pc kunnen checken nu? Zou wel beter zijn, want dat USB gedoe is ziekelijk omslachtig. (Anders spam ik de xbw groep op de PS4 wel vol met screenshots van horizon :+ )
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Guys, op een of andere manier heb ik destijds toen ik mijn PS4 kocht me aan kunnen melden aan mn PSN Account. Goed, geen probleem. Alleen weet ik mijn wachtwoord niet meer en wil die eigenlijk veranderen naar een wachtwoord wat ik wel kan onthouden (voor het geval dat ik uitgelogd ben of iets). Dus naja, ik dus password change proberen te doen via wachtwoord vergeten. Alleen vraagt PlayStation dan mijn geboortedatum. Op een of andere domme manier is het niet mijn echte geboortedatum, geen idee waarom ik dat heb gedaan. Dussss, nog een andere manier om te achterhalen wat mijn wachtwoord is hahahah?

    ///Haha opeens kwam ik er wel op, nevermind.

    Andere vraag. Ik had een vaag vermoeden dat ik vroeger gewoon aankopen kon doen en dat meteen van mijn rekening, PayPal of CC ging. Dus ook aankopen van bijvoorbeeld 2 euro. Nu zie ik dat het alleen nog kan vanaf 5 euro, right?
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is volgens mij altijd al zo geweest.Onder de €10 kun je alleen per €5 geld toevoegen.Boven de €10 kun je wel het exacte bedrag afrekenen
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik wil toch weer een PS4 kopen voor COD en exclusives. COD op PC is dood en wordt al jaren niet meer goed geoptimaliseerd voor PC. Ook heb ik nog veel games digitaal op mijn playstation account staan waar ik nu niet bij kan. Hoog level Rocket League etc.. Maar het hoeft geen Pro te zijn want grote titels als BF1 speel ik gewoon op PC. Gewoon een (liefst) witte Slim versie voor naast mijn PC. Ik zag dat er laatst een aanbieding was voor 188 euro? Goedkoopste nu zie ik 288.. Is wel een flink verschil..
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Geen optical output meer op die slim dingen? rip. 500gb is miss ook wat weinig.. En dan wordt het prijsverschil met een pro weer klein. Pfff voor dat geld heb ik bijna een nieuwe gpu voor mn pc. Ik wacht toch nog even :+
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb een ps4 op zolder bedraad aangesloten , direct op mijn modem die beneden staat , maar ik haal maar max 50mb en 9mb up

    Op mijn One , die beneden staat , haal ik makkelijk 100mb

    Is dit normaal voor een ps4 ?
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Huidige aanbieding in een aantal winkels:
    PS4 Slim 500gb (wit/zwart) + extra controller + Ratchet&Clank. Komt aardig in de buurt van de 188 aanbieding voor alleen de PS4 Slim.

    Zit alleen nog een beetje met de Pro in de maag. Ik game op een 1080p monitor, dus geen 4k nodig. Extra frames en soms betere graphics is natuurlijk niet verkeerd. Maar volgens mij valt dat met COD wel mee toch het verschil? Is wel een stuk duurder die pro,, hmmmm

    Edit; oooohhja die Slim heeft geen optical output. Dat was het rotte.. 8)
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon de Pro kopen man, geld moet rollen! :+
    Plus is goed voor de economie, dus je goede daad voor de dag ook weer gedaan.:D
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hier hetzelfde verhaal! Krijg 50mbps download en wel 124mbps upload op een kpn glasvezel 100/100 abonnement. PlayStation is ook bekabeld. Bekend verhaal als ik internet zo lees.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Psn netwerkis indd niet zo rap..
     

Deel Deze Pagina