Heb op x360 tot level 21, op xOne tot 37 en op PS4 tot level 114 gespeeld toen ik die nog had en level 58 op PC nu
Zijn DCUO, ESO en FFXIV de enigste open wereld MMO's op de PS4? ik las dat je je FFXIV PC account kan transferen naar de PS4, maar sta financieel niet zo positief atm aangezien ik geen werk heb. Zat te denken aan ESO te kopen, maar zijn er meerdere MMO's op de PS4? ik bedoel dus niet spellen zoals Planetside 2 of Warframe.
Fifa is een aanrader! Ben al jaren verslaafd aan deze game. Ik zit serieus te denken aan een afkickprogramma haha
Kan iemand mij misschien een top 3 geven van de populairste FPS op de XboxOne van dit moment? Ik wil graag lekker online knallen maar ik wil geen spel waar de servers uitgestorven zijn. Zelf lijken Titanfall 2, Halo 5, Gears 4 (geen FPS maar goed ) of CoD Infinite warfare mij wel wat! Welke is online het beste vertegenwoordigd?
Most played. Titanfall is de minste maar je gaat nog prima matches vinden. https://www.microsoft.com/en-us/store/most-played/games/xbox?target=games..all
Weer eens tijd voor een nieuw spel....Uncharted 4? Persona 5? Hellblade? Nier 2? Iig voor de PS4 mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Tja, allemaal toppers, met NieR als de weird one waar je wel echt van moet houden. Maar inderdaad, als je Uncharted 4 nog niet gedaan hebt, die!
Hellblade is heel bijzonder en speel je in 6-7 uurtjes uit. Nier 2 en Persona 5 zijn geniale games maar daar gaan tientallen, zo niet honderden, uren in zitten. Uncharted 4 is er beetje tussenin. Miskoop doe je sowieso niet met deze games. Sent from my MI 5s using Tapatalk