Nordschleife en Willow Springs zijn nu beschikbaar voor Qualifying. Vanaf morgen zijn de races beschikbaar. Vandaag de M6 GT3 gewonnen en die rijdt top op de Nordschleife.
Net nog even wat gereden. Force Feedback allebei op MAX en traction control uit. Je voelt echt nauwelijks wat door de controller evengoed. Totaal geen gevoel van controle.
Ik start de beta ook niet eens meer op. Vanmiddag weer Pcars gereden op Road America. GT3 RUF en Ginetta. Heerlijk. 45 wagens op de baan AI op 90% en lekker vechten om ieder plekje. Goed gevoel van de auto door fijne FFB. Are you sure you want to delete GT Sport. (Yes) / (No)? Yes
Ik heb het de afgelopen week een beetje een kans gegeven, maar eerlijk gezegd vind ik het gewoon niet echt LEUK om te spelen. Ik weet dat voor veel fans de fun in het verzamelen van een volle garage auto's zit, en dan lekker klooien met settings etc, maar persoonlijk heb ik toch ook wel graag dat ik plezier beleef aan het daadwerkelijke racen. Ben trouwens ook niet echt onder de indruk van de graphics. Leuk, 1080p en 60fps, maar vind de tracks/omgevingen gewoon een beetje leeg en saai.
Ik hou het bij Driveclub en Dirt Rally, en dan kijk ik straks hoe Project Cars 2 wordt (qua controller besturing, qua DLC greed, etc), en Dirt 4. Later dit jaar haal ik waarschijnlijk sowieso de Scorpio, dus dan zal ik eerder voor Forza 7 gaan ipv GT Sport.
Nog iemand die een beta code heeft? Of een tip waar verkrijgbaar nog? Verheugde me er zo op haha ben er echt heel benieuwd naar. Hoe zit het met de ondersteuning vd stuurwielen? Rijd het goed? Heb zelf een TM150
Ik heb ook een tm150 maar ik vind het erg doods voelen allemaal. De FFB is niet meer dan wat rumble als je over de curbs rijdt.