Damn die trailer is oud. Kijk dan ook de tweede trailer die is een stuk beter. Het is een aardig bekende comic book uit 1970. Heeft veel invloed gehad ook op Star Wars. Best tof dat er eindelijk een film komt want de wereld ervan is wel super tof. Denk alleen dat de film niet heel veel gaat opbrengen puur omdat de comic niet echt bekend is buiten Europa.
Blade Runner Final Cut gezien net. Qua sfeer is dit echt helemaal mijn ding, maar damn..... de film wist me eigenlijk gewoon niet heel erg te boeien. Ik vond het allemaal iets te sloom en het verhaal niet heel erg bijzonder. Tja, lastig uit te leggen. Ik vind sci-fi echt de shit, maar dit deed me helaas weinig. Ah well.
De opzet van films was in 1982 ook iets anders Langzamer, meer verhaal. Niet allemaal natuurlijk. Dat is wel even wennen ja als je de snelle actie gewent bent.
Split gezien, vond er echt totaal niks aan. Zat hem met m'n broer te kijken en die zei na een kwart film "Jezus wat een kutfilm!" en die is weggelopen. Ik heb hem nog wel af gezien maar nee, dat was niet best.
Toevallig ook net Split gezien. Vond het echt tof! De hele film was gewoon een redelijk standaard psycho thriller, maar dat einde was echt geniaal. Hoop op meer.
Guardians of the Galaxy 2 was ook wel tof. Af en toe beetje cringe jokes maar zaten ook wel grappige tussen.
Ik kan niet begrijpen dat iemand hem slecht vind, ik vond hem zelf geniaal. Shyamalan op zijn best. Eerlijk gezegd 1 van de beste films die ik in 2 jaar heb gezien. Ik kijk liever dit 10 X achter elkaar dan weer de zoveelste Marvel shit.
Vond Split ook niet zo boeiend. Zeker na de twist was ik er helemaal klaar mee. Einde was wel grappig.
Gek genoeg vind ik de ''mindere'' films van M Night juist fijn om naar te kijken. The Village, of zelfs die met die zeemeermin achtige toestand vond ik best te pruimen. Het had beide iets sprookjesachtig en dat kon ik wel waarderen. Split ga ik never niet kijken, puur omdat ik de afgelopen anderhalf jaar, door rouwverwerking, veel last van nachtmerries heb gehad en daar wil ik me tegen wapenen. Gek genoeg denk ik dat ik de nieuwe uitvoering van IT wel ga kijken denk ik, omdat ik de oorspronkelijke mini serie al gezien heb en dus grotendeels ben voorbereid op wat komen gaat. Hij lijkt me oprecht tof. En ik kan wel redelijk over clowns. Horror films of films met een horror achtige insteek kan ik gewoon niet goed over, het is mijn genre gewoon niet. Ik ben meer van films als Dunkirk straks en in het verleden Kingdom of Heaven. @Hybrid : Jij KOH alweer gezien? BR versie?
Split is helemaal geen horrorfilm. Er worden meisjes ontvoerd en hij heeft meerdere persoonlijkheden. Maar als je daar nachtmerries van krijgt, moet je het zeker niet kijken. Hoe je dan in hetzelfde verhaal fucking IT gaat kijken....bizarre plottwist.
Contratiempo (The Invisible Guest) 2016 8/10 Een jonge zakenman wordt wakker in een hotelkamer. Deze is van binnenuit afgesloten en naast hem ligt het dode lichaam van zijn minnaar. Hij huurt meteen een zeer prestigieuze advocaat in. In een hectische periode van één nacht, proberen ze samen te verduidelijken wat er precies gebeurd is. Heerlijke spaanse thriller met heel veel plots en twists die je niet ziet aankomen, richting het einde barst het helemaal los. UITMUNTEND en een dikke aanrader. Wow, wat een film. IMDB LINK