1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dragon Ball Super

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 5 jul 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ik ben al dat trainingsgelul nu wel zat eigenlijk en wil die TOURNAMENT

    VEGETAAAAA
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Meh, ik vind het heerlijk, goede opbouw, beetje actie hier en daar, en eindelijk weer Gohan! Zo lang op gewacht, kan niet wachten op volgende week. :D

    En vergeet niet, vroeger in DBZ moesten we nog wel 10x zo lang wachten op momenten dat de main arcs echt weer begonnen. :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Periode voor het finale gevecht tegen Frieza was misschien nog wel het ergst. Tig keren dezelfde flits en scenes van lava spuwen, gebeurde toen geen fuck in die episodes. Ergste ervoor vond ik nog wel de Ginyu force.

    Cell Saga daarentegen lijkt wel wat op wat je beschrijft in aanloop naar het toernooi in Super. Sowieso Cell Saga > Frieza.

    Ben alleen nog maar bij episode 18. 17 net uitgekeken en Goku gaat met meer dan een half jaar achterstand op Vegeta ook trainen. Episode zelf was best wel kut, maar continu gevechten is ook niet altijd fijn. :)
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Kut, komt geen episode 20 dub deze week. Er schijnt vertraging te zijn las ik. Man, zo irritant voor episodes van nog geen 22 minuten en het is ook niet de eerste keer.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, gister geprobeerd om met de originele stemmen een ep te kijken, maar damn...zodra Goku begint te praten krijg ik de kriebels....wat een piepstem.:confused: Snel afgezet, ik wacht wel.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Het went pik. Super in t Japans is geniaal.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ben het anders wel eens met @MAD 1976 over die piepstemmen. Stem van Goku is van een vrouw als ik het goed heb, dus like WTF. En sowieso versta ik geen kut van Japans, ondertitels of niet. En veel van ons zijn denk ik ook de Engelse stemmen gewend, die ik zelf overigens ook epischer vind klinken. Maar ieders zijn smaak natuurlijk recka. ;)

    Man, dat moment dat Vegeta Cell afleid in DBZ en Goku dan in het hiernamaals tegen Gohan zegt: Now Gohan; now is your chance. Gohan: WAAAAAAAAAAAAAAA! Fucking episch in het Engels! _O_ Ik heb die hele fucking tune daarna alweer in mijn hoofd zitten. Puur genot dat stuk en zoveel prettiger in het Engels. _O_
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Dat is idd een episch moment, maar het gekrijs in Super is ook vol aanwezig en net zo episch. Alleen Goku's stem is idd hinderlijk maar de rest is echt prima.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Goku tegen Gohan laatst in Japans was wel horrible. TETETETETTETETETETTETETETTETETETETTETETETETTETETETETETTETETT. FUCK OFF.
    Vooral Beerus is in het Japans echt another level beter dan in het Engels.
     
    Reckuuza, Pride en Cyndris vinden dit leuk.
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik kijk sowieso alles in het Japans i.p.v dubbed dus ik zou de huidige stemmen in het engels nu niet eens weten.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    OTOSAAAAAA
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525


    YAMCHA DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die dub was echt vreselijk.

     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Beter gaat de tournament dope zijn. Er zijn dingen die echt heel tof kunnen gaan lopen, maar so far fuck deze arc. Super Saiyan worden vanuit je rug, Female Broly is echt huilen, Freeza story en Goku die nu echt retard is.
     
    tim91 vindt dit leuk.
  16. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Het duurt allemaal ook wel erg lang vind ik. Die Caulifa is wel cool, ze zou zo in de originele dbz passen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Twee vragen dan voor je @Fiasco : Was Super niet meer gemaakt voor de fans en was dit niet de laatste serie Akira zou maken? :eek:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    I don't know. Volgens mij is Super gemaakt door het succes van Battle of Gods en Revival of F. Geen idee qua Toriyama. Volg zijn werk niet.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toriyama heeft nog steeds invloed op hetgeen wat gebeurd in Dragonball Super :)

    Vind het geneuzel om de animatie vaak wel komisch. Merendeel van de Dragonball Z afleveringen zagen er niet uit. Dan had je weer een superstrakke aflevering, en daarna .. mja :+

    We gaan nog genoeg ass-pulls krijgen de komende episodes.

    Kale = Legendary Super Saiyan. Dus, ongelimiteerde power. Broly met een mix van Gohan
    Caulifla = Super Saiyan 2, ongekend talent. Dus een Goku, maar dan met tieten.
    Cayba = Super Saiyan. Soort Vegeta. Veel potentie, maar telkens second best.

    Goku zal nog wel een nieuwe vorm unlocken, hopelijk met "wit" haar. Vegeta idem.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    [​IMG]

    DAT ARTSTYLE JEZUS GIVE IT NOW
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina