Nice, nooit van gehoord. Ik ga 'm kijken. Gisteren Silver Linings Playbook gezien met m'n vriendin. Vermakelijke film, af en toe hardop gelachen en gewoon prima te kijken. 7,5/10
Alien : Covenant Mja. Moet hem denk ik nog 'n keer gaan kijken. Vond hem beter als Prometheus en het is weer terug naar het horror/thriller genre ... Als ze deze lijn voortzetten ben ik heel benieuwd wat voor effect dit gaat hebben op Alien ... 7/10
@Reckuuza .... zoals het er nu naar uitziet hoeven we waarschijnlijk niet tot december te wachten op The Last Jedi. Er gaan hele stevige geruchten dat er een workprint gelekt is van de film en is aangeboden d.m.v bitcoins. Op het grote web gingen wat foto's/clips rond die 100% uit The Last Jedi kwamen ... be warned.
Die muziek is echt...kut. Ik voel me heel verward door de muziek in deze en de vorige trailer. Beeld en geluid matchen niet echt. Wat is nou de sfeer die ze willen neerzetten?
Holy shit wat ziet die Blade Runner er teringgoed uit. Sowieso is Ryan Gosling INSTANT pure JIZZ. Snel even t origineel checken.
Gisteren xXx: Return of Xander Cage gekeken. Ontzettende frikandellen film maar zo van genoten. Heerlijk hersenloos vermaak
Ghost in the Shell draaide hier voor de laatste keer, dus ik dacht die pak ik nog even mooi mee. Vermakelijke sci-fi film en had hem veel slechter verwacht. Ongetwijfeld dat het heeft geholpen dat ik de anime nog moet zien en me dus niet kon ergeren aan hoe bepaalde scènes misschien waren gedaan of hoe trouw het eraan was gebleven, of juist niet.