1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kom maar door met die VR games.. :D
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja zit veel in de pijpleiding. Ik ben echt benieuwd naar farpoint. Ik wacht toch eerst even de bevindingen van de gamers af.
    Het is toch weer een flinke aderlating in mijn budget..
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    edit: laat maar..
    @maxqubit heeft hierboven alles al vermeld

    Maar Arizona Sunshine maakt dus ook gebruik van de AIM controller, dat is wel een dikke plus
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Mijn gevoel zegt Nee en Ja.
    Ik heb toch wel het gevoel dat grote developers en uitgevers nog niet allemaal in het schuitje stappen vanwege de geringe commercie. Niet gek als er bijna 1mil PS VR's zijn verkocht tegenover 60mil ps4's. Grote games verkopen toch wel zonder VR.

    Een droogte zie ik eigenlijk al wel een kleine beetje zijn intreden doen, maar is natuurlijk subjectief. Dat ligt misschien ook wel aan het overgrote aanbod aan 2d content.

    Het feit dat ik de PS VR nog niet wil halen vanwege het geringe aanbod aan goede games zie ik niet veranderen in 2017. Voor mij is de aanschaf financieel niet verantwoord met een summier aanbod imo. Ik ben ook iemand die games snel zat is, 1x uitspeelt, en door. Misschien dat dat bij VR anders is, maar ik denk dat ik vooral het begin leuk vindt waarbij ik andere mensen laat spelen en zelf waarschijnlijk even hooked ben.

    Als de e3 met nieuwe toffe content komt dan zal dat al snel naar 2018 gaan en ik ben dan stiekem een beetje bang voor de ps5.

    Zoals je misschien wel leest wil ik heeeeeel graag resident evil en dirt rally in PS VR spelen, evenals de andere toffe ervaringen, maar ik ben bang dat ik er snel op uitgekeken ben. Als je PS VR als een losse console zou zien en dan de content ziet, met veel ervaringen van een uur of 3, zou het vrijwel niet te rechtvaardigen zijn, dus het draait op dit moment puur om de immersie.

    Kijk je naar jouw line-up is het (deels gerucht) best oké, hetzij niet al die games mij aanspreken.

    Ik verwacht dat VR voor gaming en AR in reallife de toekomst worden. Totaal niet vergelijkbaar met 3d imo.

    Als laatste lees ik veel over problemen met de processor unit van de VR bril, is dat echt een dingetje in combinatie met de ps4 pro?
    Ik wacht de e3 even af, wellicht dat er nog een nieuw model PS VR komt?

    Anders haal ik probably volgende maand wel een PS VR in huis, overigens nog nooit geprobeerd, op de Samsung Gear VR na, troep
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    PSVR is vooralsnog een hebben dingetje. De beeldkwaliteit is nog niet top. Maar het is wel een eerste stap naar nieuwere en betere hardware. Ik denk dat er met de PS5 ook een nieuwe PSVR2 aan zit te komen. Het is gewoon erg leuk allemaal.
    Nog bizar in de kinderschoenen maar voor mij drukt dit de pret niet.
    Wel moet ik toegeven dat als ik het geld niet had liggen ik gewacht zou hebben op een nieuwere generatie.
    Maar ik heb de PSVR nu en vind het erg gaaf..
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik twijfel echt gigantisch. Geld is totaal geen issue, maar ben wel iemand die vooraf en achteraf altijd de afweging blijft maken of het het geld waard is en was. Soms tot vervelends toe, maar dat is een nare karaktereigenschap. Ik moet het maar eens een keer gaan ervaren ergens in een winkel.. :)
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad, ga het eens ervaren. Vraag om de VRworlds demo en stap eens in bv de cockpit van een spacefighter.
    Ik zou niet naar Driveclub kijken. Dat valt wellicht tegen.
    Maar ga ervaren... als geld geen issue is dan gewoon kopen. Het is natuurlijk geen miskoop.
     
  8. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    heb nog een vr set te koop ;)
     
    inoway vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou mooie gelegenheid om hem te kunnen verkopen.. al zou ik persoonlijk geen tweede hands willen. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk..
     
  10. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Set is inclusief camera, 3 spellen en uiteraard alle boekjes en bonnetje.. voor 425 mag ie opgehaald worden...

    spellen:

    here they lie
    until dawn
    RE6
    en de demo disc
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ga vanavond hier stukje verderop kijken via marktplaats. Camera heb ik overigens al, PS VR + RE7 voor €260. Losse VR gaat zo langzamerhand al onder de €250, twijfel alleen of ik hem toch niet nieuw moet kopen. Maar zou niet weten waarom.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2017
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    5 games compatibel met de AIM

    Farpoint, Arizona Sunshine, Dick Wilde, The Brookhaven Experiment en ROM: Extraction.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol las het onderstaande op FB, geen Engelsman maar dat snap je gezien het taal gebruik..
    Maar klinkt erg als hebbon.,..
    Ben echt benieuwd naar wat andere te zeggen hebben.

     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik denk dat wij wel hetzelfde denken over VR dus ik hoor graag je bevindingen...
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk zelf dat het vooralsnog erg geschikt is voor Race en flight. Fps zou gaaf zijn maar ik denk toch te beperkt. Maar we gaan het zien.. :rolleyes:
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet slecht maar ook niet helemaal te gek...
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Motion sickness is er ook bij mij nagenoeg niet meer. Soms wel. Ik had het bv weer heel even met racen toen ik overstapte van controller naar wheel. Zodra ik op mijn rem stampte wilde mijn lijf remkracht voelen en dat is er niet natuurlijk. Je lijft verwacht een bepaalde gforce maar dat komt niet. Had het hetballeen bij het remmen de eerste paar rondes. Nu is dat ook weer over.
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Welke VR games hebben jullie allemaal gespeeld? en welke zijn leuk om eens te doen?
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    DriveClub, Dirt Rally, Robinson, Batman, VR worlds, Here they Lie, Eve Valkyrie, Eagle Flight, Thumble VR. Pinball FX.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    En zijn er naast de games nog benoemenswaaedige dingen die je er mee kan? Bepaalde apps, video's oid ?

    Edit: Alien Isolation in VR dat zou een droom zijn
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2017

Deel Deze Pagina