1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Net begonnen met Resident Evil.. cool zeg. Ben net 5min in de game. Maar moest stoppen omdat ik onze hond in de gaten moet houden. Net terug van een castratie. Dus met een VR op je neus lukt dat in de gaten houden niet echt.. hopelijk vanavond nog eens proberen als mijn vrouw terug is..
    Maar lekker creapy sfeertje.. ook al ben ik niet zo van de horror games, of horror wel maar zombie niet..

    Alleen al dat start scherm daar waar je in een kamertje staat naast een dressoir met spulletjes..
    wie zegt dat VR geen toekomst heeft moet toch wat vaker VR games spelen...
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Een gerucht, dat wel

    “Santa Monica are working on something big. It’s a full-blown second wave title for [PlayStation VR]. It’ll be revealed soon and I know it’ll go well with the core PlayStation audience, but I can’t say any more than that!”
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja las het ook. Ben erg benieuwd..


    Net nog even verder met RE7. Gaaf zeg.. dat je tot aan je neus in een ondergelopen kelder loopt. Met je kop net langs de balken. Zo gaaf gedaan...
     
    inoway, dannygielen en WorkingTitle vinden dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ook maar is aan beginnen binnenkort, alleen wil mijn vr legs nog iets beter trainen

    Werkt de game overigens ook met move controllers?
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee dat heeft met deze game niet zoveel zin. Maar het is echt super gaaf gedaan. Niet eng want ik heb dat nooit met horror games/films maar had toch al een paar echte schrik momenten.
    Zal daar verder niets over zeggen omdat je nog niet bent begonnen.
    Van enige motion sickness heb ik geen last. Heb wel de rotatie op stappen staan omdat het free draaien te schokkerig gaat vind ik. Met Robinson gaat dat veel vloeiender.
    Verder vind ik de characters echt gaaf gedaan, wat je nooit opvalt in 2D games spelen is dat de characters nu life size zijn. Dat maakt het ook al gekker. Je ziet natuurlijk dat het geen echte mensen zijn maar doordat ze zo bewegen en gewoon dezelfde grootte hebben als in real life is de beleving ongekend gaaf..
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    In de demo schrok ik gigantisch omdat ik tegen een prullenbak aan liep die omviel :+
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je gaat vast plezier hebben met RE7..
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De tering wat is dit anders dan 2D gamen. Normaal ben ik niet zo schrikkerig betreft horror etc maar nu in VR is het echt wel even andere koek. Met VR waan je je echt in zo'n horror house en met de life size characters wordt het alleen maar enger. Dat je in een gang loopt en er uit een donker hoekje ineens iemand voor je neus staat. Dat is echt wel schrikken.
    Zonder VR zit je in je eigen kamer te kijken naar een plat scherm zonder diepte. De geluiden om je heen die je in je eigen kamer hoort maken het nog eens minder spannend. Maar met VR ben je compleet afgesloten van de werled om je heen en zit je 100% in de game.
    In dit geval een huis met een stel gekken die niet terugdeinzen om iemand zijn arm af te zagen.. echt bizar tof gedaan.
     
    inoway en WorkingTitle vinden dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Iemand hier ervaring met Windlands? Lijkt mij gaaf,

     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Iemand? zijn we met meer dan 3 man haha? Ik was eerst wel enthousiast, stond op mijn lijstje, maar hoe meer gameplay ik zie hoe minder enthousiast ik raak. Zulke games haal ik wel een keer in een psstore sale
     
    dannygielen vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik wacht zeker op de grabbel bak..

    Ja ik denk dat wij maar drie zijn die hier posten en een PSVR hebben. 8)
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Als er nog wat leuke co-op games (in de toekomst) komen, wil ik wel een keer een potje met jij/jullie gamen. Farpoint is daar ook wel geschikt voor
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol.. geen idee want ik heb Farpoint (nog) niet. Maar indd coop met die game moet erg grappig zijn..
     
  14. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Ik heb een vr en lees aandachtig mee, momenteel te weinig tijd om te gamen helaas...maar hou wel in de gaten welke titels het waard zijn om vr toch niet te verkopen...
     
    WorkingTitle, inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    @maxqubit @WorkingTitle ,

    PM je adres maar dan gooi ik hem naar jou toe. Dat scheelt @maxqubit weer een hoop heen en weer gestuur.
    Als je ons maar even laat weten of hij binnen is. :thumbs:
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dank mannen, ik heb RE7 zelf al in huis. Een dezer dagen de X-wing missie even doen, heb al genoeg games in huis van @maxqubit haha :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol..... ok. Np dan gaat hij straks weer terug naar @maxqubit
     
    inoway vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja hoor zal ik doen.. :D
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Schijnt dat je de moeilijkste difficulty pas na 1x playthrough vrijspeelt. Is het een game die je nog wel een keer oppakt, of niet bepaald ?

    Ik heb nog nooit een huidige game een tweede playthrough gegeven overigens
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor mij is het geen tweede playthrough. Ik vind het gaaf hoor maar 1 keer gezien is gezien. Ook ik speel nooit een 2de keer. Buiten race games etc.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina