1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Op launch gekocht, toen 1-2 uurtjes ofzo geprobeerd, maar kon er niet meteen echt inkomen, en toen weer weggelegd/verwijderd om weer verder te gaan met andere games die ik speelde.

    Afgelopen avond weer geinstalleerd. Was bang dat het qua controls niet meer te doen was en ik opnieuw zou moeten beginnen, maar viel mee. Ben nu klaar om de val voor de Griffith te zetten, maar dat komt morgen wel. Zit er nu beter in dan die eerste keer, dus heb hoop dat ik het nu even blijf spelen.
     
  2. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Het niveau van the Witcher is echt schandalig hoog.

    Dit is niet zomaar een schreeuw maar serieus een feit. Je kan er simpelweg niet omheen.

    Waarom?

    Het besef dat in 2015 the Witcher 3: Wild hunt (base game) de titel beste RPG van het jaar kreeg. Is al speciaal.

    Maar in 2016 wint een EXPANSION deze titel.
    Namelijk The Witcher 3: Blood and Wine. Een freakin expansion.

    Deze game is idd bijna worthy voor een 10/10


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    allstyles vindt dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Begrijp me niet verkeerd, ik vond het een fantastische game. Vooral graphics, wereld, verhaal en quests.

    Wel voor mij 1 groot minpunt.

    De combat en mogelijkheden om Geralt te levelen.

    Op de startspreuken na en een alternatieve versie hiervan kun je weinig nieuwe vaardigheden leren. Meeste talenten geven je niet meer opties maar verbeteren alleen de stats van Geralt of effectiviteit van een bepaalde aanval of drankje.

    Ik had graag gezien dat je kon kiezen net als bij Maas Effect of Dragon Age om een andere klasse te spelen.

    Vanaf 2/3 in de game speelde ik puur voor de quests en de beleving van de wereld. De combat werd erg automatische piloot en saai.

    Voor de rest is alles tof aan de game. Ook de muziek vooral!
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar dat zou dan weer lorebreaking zijn, dit is nou eenmaal de skillset van een Witcher.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je wel een punt. Maar als ik kijk naar een Nioh is de combat veel dieper en meer mogelijkheden voor je karakter te ontwikkelen.

    Wat je ook kiest je karakter blijft een samurai.
     
  6. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Viel me ook heel erg tegen in het begin. En ik ben het ook met je eens. Ik was in de veronderstelling dat het ala skyrim was met echt een diep subclass actige systeem werkte.

    Na een halve playtrough vond ik het echt saai om alleen met combat en quen te spelen. Toen ging ik me verdiepen in alchemy. Wauw wat een onzin kan je daarmee flikken.

    Even 4-5 potions naar binnen harken waardoor geralt op een junk leek en je ging helemaal ham met bommen zwaarden en magic. De playtrough waar ik alle skills ging gebruiken was het vetst omdat ik echt het gevoel had divers bezig te zijn. Elke enemy heeft een andere aanpak etc etc.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Ik vind die regeneration van alchemy zo kut.
    Dat was in Skyrim ook veel vetter. Je was echt bezig om ingredients te zoeken en dan lekker mixen.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar jij vindt bijna alles wel kut, toch?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Bijna.
     
    Reckuuza en Rienbu vinden dit leuk.
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Oke ben 'm weer aan het installeren. Heb wel weer zin in deze game.
     
  11. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Oké oke.. ik zal het ook maar een kans geven, ik had het ook even geprobeerd maar op dat moment bezig met Dark souls 3.


    Kijken of ik er nu wel in kan komen.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben er weer aan begonnen nu ik de GOTY heb op de ps4, ipv de standaard versie op de Xbox One.

    Vind nog steeds de fontgrootte tering klein, dus maar beamer aanzetten ;-)
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kun je de HUD eigenlijk op dynamisch instellen? Bij H:ZD is dat ideaal.
     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Dit inderdaad, helemaal mee eens.

    Zet de difficulty wat hoger (op zn minst op Blood and broken bones) en dwing jezelf een speelstijl aan te meten waarbij ook je magic maar vooral ook je alchemy veel gebruikt. Er is heel veel keuze daarin dus je hoeft echt niet alles te gebruiken maar er zitten echt mooie dingen tussen. Juist als je de moeilijkheidsgraad omhoog gooit heb je die extra mogelijkheden echt nodig omdat je niet meer al button-bashend elk gevecht doorheen komt. Je bent al vrij snel overleveled in dit spel vanwege de shitload aan quests die je kan doen, dus je kan ook overwegen om in de options aan te zetten dat mobs mee levelen, zo houd je het uitdagend!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Cyndris : Het mooiste aan deze game, letterlijk en figuurlijk, is dat de game zo ontworpen is dat iedereen kan bepalen hoe die de game speelt. Ik speel vooral op een lagere stand, met combat skills. Ik hou er gewoon van lekker een beetje de God uit te hangen in een game, maar speel games als deze dan ook vooral voor de ontspanning, niet als uitdaging. Gewoon vet toch; jij kan het lekker uitdagend en divers houden en ik makkelijker en meer naar mijn eigen smaak. :thumbs:

    Als je het zo bekijkt zitten er qua speelstijlmogelijkheden genoeg opties in deze game. Het is met Witcher 3 lang niet alleen easy, medium, hard, de classic standen van vroeger en vooral deze game doet dat erg goed. :thumbs:
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wat bedoel je nu eigenlijk met dat laatste?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Met dat laatste of uberhaupt?
     
    Alexknl, Cyndris, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    [​IMG]
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Reck kap eens met die niet-grappige gifjes overal.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    [​IMG]
     
    AnubisNefer, Yerewn en Tyrant vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina